XXL Nutrition

En dan kan er nog wel een steekpartijtje bij

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Man valt agent aan met mes

BOXTEL - Een 53-jarige inwoner van Boxtel is maandagavond in zijn woning aangehouden nadat hij een agent had aangevallen met een mes. De politie heeft dat dinsdag gemeld. Twee agenten raakten lichtgewond aan handen en benen bij het overmeesteren van de agressieve en beschonken verdachte.

De politie was naar de woning geroepen door de ex-vriendin van de man in verband met relatieproblemen en vernielingen. Toen de agenten arriveerden pakte de man een aantal messen uit de keuken en ging hij een van hen te lijf. De politiemensen kregen hem op tijd onder controle. De verdachte is in verzekering gesteld.

tja is voortaan normaal om de pliesie te steken

ja maar dit is anders.

dit is een bejaarde, en hij had keukenmessen.. die waren niet in de aanbieding.

Het zijn messenweken.

53 is nog niet bejaard, maar wel oud ;) Wordt steeds gekker hiero. Zo zie je maar dat het niet alleen deze generatie is waar een steekje bij los zit. Het moet toch ergens vandaan komen ;)

53 is nog niet bejaard, maar wel oud ;) Wordt steeds gekker hiero. Zo zie je maar dat het niet alleen deze generatie is waar een steekje bij los zit. Het moet toch ergens vandaan komen ;)

het ligt aan de politie..

dit is gewoon pure uitlokking.. dat is duidelijk.

• Topic Starter Topic Starter
Het gedrag van de mensen ligt aan de maan heb ik ooit eens gehoord van betrouwbare bronnen.Dus ik denk dat hij de laatste tijd niet goed staat.:D

Tijd voor het "Grote Steekpartijen Topic" :cool:

NU in de aanbieding !!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je ziet dat zo vaak, bepaalde delicten volgen elkaar in een bepaalde periode erg vaak op.
- Stenen gooien van een viaduct
- Zelfmoord door politie
- Vermoorden van prominenten*
- Messen trekken naar politie
- Zinloos geweld (komt het hele jaar door voor, maar toch in bepaalde perioden piekt dit delict)

En hoe dit komt, nou de media heeft wel degelijk invloed. En dan maar afvragen waarom nog altijd zoveel reclame wordt gemaakt op tv, wij laten ons daar toch niet door beïnvloeden? Of toch onderbewust wel?

* Algemeen maatschappelijke ontwikkelingen even buiten beschouwing gelaten.
** Media schenkt soms ook meer aandacht aan bepaalde delicten

Berichten van een steekpartij vind ik niet echt onder de noemer reclame vallen. dat is gewoon objectieve berichtgeving. Die mensen die zo achterlijk zijn kijken amper naar nieuws en steken gewoon iemand lek voor noppes. Simpelweg omdat ze doordraaien bij het minst of geringste.

Hoe verklaar je dan in één week tijd drie of waren het er nu al vier berichten over steekpartijen?

1. Media schenkt er nu meer aandacht aan
2. Mensen schenken er meer aandacht aan, waardoor zelf eerder op een soort gelijke manier wordt gereageerd.

Simpel zeggen dat mensen 'flippen' en dan iemand lek steken klopt wel, maar waarom is dat nu zo vaak in het nieuws dan?

Hoe verklaar je dan in één week tijd drie of waren het er nu al vier berichten over steekpartijen?

1. Media schenkt er nu meer aandacht aan
2. Mensen schenken er meer aandacht aan, waardoor zelf eerder op een soort gelijke manier wordt gereageerd.

Simpel zeggen dat mensen 'flippen' en dan iemand lek steken klopt wel, maar waarom is dat nu zo vaak in het nieuws dan?

Zoiets, buiten de schietpartijen.
Weet iemand het toevallig ?ik denk dat de een het hoort en het ook toepast bij een ruzie.

er wordt niet meer of minder neergestoken dan 20, 100 of 1000 jaar geleden, in de 16de eeuw had je hier in Vlaanderen zelfs vrijgezellenfeestjes waarbij het door de vingers werd gezien dat de vrijgezelle adolescenten af en toe een pas getrouwd koppeltje neerstaken. de chaviari's als ik me niet vergis.

Ik denk dat mensen tegenwoordig te slecht voor elkaar zijn, vooral in die grote steden.Ik denk dat zon moordweekje niks meer dan goed kan zijn.Zodat de mensen eens nadenken voor ze wat zeggen en wat meer respect voor elkaar hebben.

Heb het al eens gezegd: met een strenge vuurwapenwet zoals we die hier nu hebben zoeken mensen gewoon naar alternatieven, en dan is het meest effectieve/goedkoopste dus een mes. Ik verwacht bijgevolg een toename van het aantal steekpartijen de komende maanden/jaren. Het is trouwens lang niet zeker dat een vuurwapen vaker tot een dodelijke afloop zal leiden. Een messteek is vaker van dichtbij en doelgericht, de kans dat je iemand dodelijk verwond is minstens even groot.

Heb het al eens gezegd: met een strenge vuurwapenwet zoals we die hier nu hebben zoeken mensen gewoon naar alternatieven, en dan is het meest effectieve/goedkoopste dus een mes. Ik verwacht bijgevolg een toename van het aantal steekpartijen de komende maanden/jaren. Het is trouwens lang niet zeker dat een vuurwapen vaker tot een dodelijke afloop zal leiden. Een messteek is vaker van dichtbij en doelgericht, de kans dat je iemand dodelijk verwond is minstens even groot.

hmm ik kom toch liever een gek tegen met een keukenmes op straat dan met een vuurwapen.

En als je moet kiezen tussen een gek die van op 25-50 meter staat te schieten, of een gek met een mes vlak voor je neus?

maar van een mes kan je het nog winnen door te gaan rennen.

p*ssy of niet.. ik ren liever en dan iedereen roepen p*ssy dan dat ik dood lig te bloeden.

Terug
Naar boven