XXL Nutrition

Ene borst groeit sneller dan de andere

Status
Niet open voor verdere reacties.

helemaalwaus

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
55kg
Ik train nu alweer 2 maanden en mijn linker borst groeit heel snel en de ander juist heel langzaam. Je ziet nu duidelijk verschil.Heeft iemand hier ook last van, of weet iemand hoe dit kan of hoe ik dit gelijk kan trekken?

Je weegt maar 55 kg. Hoe kan je linker tietje nou duidelijk groter zijn dan je rechter?

Pics please.

Wtf als je stats kloppen?

Stats: 1m76 55kg

Dan heb je nog helemaal geen borst en als je dat wel hebt gwn normaal door blijven trainen trekt dan weer weg.

Tenzij je scheef bankdrukt

• Topic Starter Topic Starter
ik weet het ik kan eten wat ik wil maar kom gewoon niet aan. doe nu 2x per dag shakes, en eet gewoon 3x per dag. ik train 3x per week waarvan 1x per week me borst.

Meer eten, als je echt wilt groeien houd dan een schema bij, weet je ook gelijk hoeveel kcal je binnen krijgt.

Je groeit niet alleen van een beetje eten, je moet boven je onderhoud zitten met cal om te groeien

dan eet je te weinig! shakes zijn niet hetzelfde als een maaltijd PUNT!

Je weegt te weinig
En je hebt een te kleine trainingstijd, kom binnen een jaar ofzo anders nog eens langs.

Hoe dit kan?
Ieder persoon is verschillend en niemand is symmetrisch. (anders zouden we 2 harten en 2 levers hebben)
Je hebt ook een dominante kant en een adominante kant wat ook een rol kan spelen.
Er zijn ook relaties met de hersenen waarbij een bepaalde kant meer geprikkeld zou worden dan de andere kant.
Er zijn al verschillende topics over dit gaat maakt.
Gewoon doortrainen en deftig eten en het zou (zeggen ze) wel rechttrekken naar mate van tijd.

Ik train nu alweer 2 maanden en mijn linker borst groeit heel snel en de ander juist heel langzaam. Je ziet nu duidelijk verschil.Heeft iemand hier ook last van, of weet iemand hoe dit kan of hoe ik dit gelijk kan trekken?
Voortaan ook een dumbbell in je rechter hand houden tijdens de dumbbell chest press? ???

Lees eens wat dingen op het forum.

Edit: dit is geen blessure??

Wat doe je allemaal voor borst?

als je techniek goed is trekt het uiteindelijk wel bij.
als je techniek *** is dan niet

hier tips voor betere techniek:

bij het bandrukken moet je je elebogen naar buiten houden. dus dat je 1 rechte lijn kan trekken van de ene elleboog aan de andere als je de barbell laat zakken. Dus je ellebogen hoog houden niet richting je middel laten zakken. hierdoor komt je borst meer naar voren.

bij het schuin bankdrukken heb ik ooit gelezen in een boek dat als je bovenborst niet goed groeit dat je dan bij het zakken even 2 seconde moet pauzeren 0.5 cm boven je borst dus niet erop rusten ! hierdoor hou je de spanning op je borst. Bij het uitstoten moet je samenknijpen met je borst dus niet met je schouders drukken! dit doe je door je elebogen goed te houden .

bij Dumbelpress geldt het zelfde. elebogen op de juiste positie. En vanuit je borst knijpen niet "Power pressen "

hopelijk heb je iets aan mijn tips.

OHJA als laatst als je de barbell of dumbbells laat zakken
doe dit dan rustig niet stuiteren of iets dergelijks. Hierdoor train je veel efficienter !
En onthoud gewicht doet er niet toe, alleen voor de EGO

good luck bud

Ik heb hetzelfde probleem, mijn linker borst groet sneller dan mijn rechter.Ben nu ongeveer 5 maanden bezig met trainen en train mijn borst twee keer per week. Het verschil is niet heel duidelijk, maar het irriteert me een beetje. Ik heb niet het idee dat ik mijn oefeningen fout doe. Zou ik dan mijn rechter borst ook apart moeten trainen?

Mvg Jens

Megabumpslotje :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven