AndroidHealthClinic

Energie Bars complexe carbs

Ik ben niet zo'n supermarkt bekende. Moet ik nog letten op merken van havermout of verschillende vormen ofzo. En tarwe bleom is ook maar 1 soort van?
Iemand die mij daar in kan adviseren?

Respect heirvoor! Wil het wel is proberen :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben niet zo'n supermarkt bekende. Moet ik nog letten op merken van havermout of verschillende vormen ofzo. En tarwe bleom is ook maar 1 soort van?
Iemand die mij daar in kan adviseren?

geeft niet daar zijn de vrouwen voor
ik zou gewoon die van quaker kopen 90 cent , die goedkoopste vind ik persoonlijk een beedje te stug

@ Jorin

thanks gozer

okee.. bijt ik daar mijn tanden op kapot dus? haha

dan ga ik die halen. En dan de rozijnen uit die rooie doosjes die ik als 4-jarige kleuter altijd kreeg. of bestaat dat ook in grote zakken. anders moet ik 20 van die doosjes openen. haha. nostalgie

dan ga ik die halen. En dan de rozijnen uit die rooie doosjes die ik als 4-jarige kleuter altijd kreeg. of bestaat dat ook in grote zakken. anders moet ik 20 van die doosjes openen. haha. nostalgie

jij heb de appie nog nooit van binnen gezien ofwel;)
gewoon 500 gram zakken pakken scheelt tijd;)

Ben er net mee klaar. Wat een kleverige bult was dat zeg. De machine kon het niet meer door mekaar mengen. Toen maar met de menselijk machine gedaan. Heb ook de helft gemaakt want anders moet ik al dat spul binnen een paar dagen naar binnen werken. Of doet de TS het invriezen en later weer opeten?

De repen zijn klaar! Best lekker al heb ik een beetje te voorzichtig gedaan met de suiker. Dus ze zijn niet superzoet. Ondanks dat zijn ze toch erg lekker en erg machtig. Bedankt voor deze supertip. Nu nog even kijken of ik ze zo snel opkrijg of dat ik in de sportschool wat ga uitdelen ;) :D. Tips voor het bewaren zijn welkom.

gewoon in zilverfolie wikkelen en in de kast leggen... ik had er 6 kunne maken van mn eerste lading. Neem er 1 per dag en denk datze wel een week kunne liggen in folie

zojuist heb ik ze gemaakt !

ziet er lekker uit , het is gewoon lekker ;)

wanneer is dit het beste te eten , of maakt dit niet zoveel uit ?

grtz

zojuist heb ik ze gemaakt !

ziet er lekker uit , het is gewoon lekker ;)

wanneer is dit het beste te eten , of maakt dit niet zoveel uit ?

grtz

mooizo:D waneer je maar zin heb , lekker voor de training ofzo
behalve als je in de cut zit moet je er niet teveel van eten

merci malden !

ja had gistere zo is ne koek genome in de gym .. 1.75 € voor een bar van 100 gram ... vult goed , maar dat doet deze ook denk ik ... en heb er een hoop koeken van hoor...tijdens speeltijd een koekje , tussendoor ..

nogmaals bedankt voor dit recept ;)

thx! een van de dagen eens uitproberen

Terug
Naar boven