Fitness Seller

Energized Xpand dosering

Trickolutions

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Hallo,

Ik heb even een vraagje over die dosering van Energized Xpand. 1 dosering staat voor 20,5 gram staat er op de verpakking en in het reviewtopic over dit product heeft men het over zeer kleine doseringen maar wat zijn kleine doseringen? Gebruiken jullie theelepels of eetlepels of wat?

Groeten

Sommigen reageren er nogal heftig op. 1 Volle schep staat qua caffeine dosering ongeveer gelijk aan 6 koppe n koffie ofzo! Als ik jou was zou ik eerst een halve schep uitproberen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja maar wat voor schep haha, er is geen scoop bijgeleverd, of moet ik soms heel diep graven, heb er al met een mes in lopen prikken maar voel niets. Een eetlepel ofzo proberen? Of een theelepel...

• Topic Starter Topic Starter
O ik heb hem gevonden, jezus helemaal op de bodem, leuk, daarna even me handen afgelikt:eek: Naja ok bedankt, morgen ga ik beginnen, lijkt me niet slim om nu nog een dosis te nemen:D

ik gebruik het ook al even, meestal rond 1800 een schep. Ik word er nu niet meer gek van, geen wazig gevoel meer bij trainen... alleen als ik niet train en ik pak een schep dan is het weer dolle boel...:eek:

Maar je moet er gewoon even aan wennen..denk er wel aan.. GEEN schep na het trainen nemen!

Succes!

direct voor je training een serving, en direct na je training je eiwit shake!

je hebt hem nu ook zonder caffeine dan kun je het gerust op de juiste tijd stip nemen en dus ook erna..:)

Terug
Naar boven