AndroidHealthClinic

enige sleutel scooter verloren, wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.
:roflol: :roflol:
Je hebt gewoon een scooter gestolen en je vraagt nu hoe je hem het best kan starten.

Kappen eraf, stuurslot eruit, ander slot of elektriciteitschema van je scooter opzoeken en de juiste draadjes verbinden

idd het ene eruit en het andere erweer in.

Je hoeft geen draadjes te verbinden in meeste gevallen. Op veel scooters moet je gewoon je kabelboom ontkoppelen van je ontsteking, dit lukt niet op allle scooters. Runner bijv. wel.:P

gwn scooterwinkel binnenstappen,en die gozers gaan gewoon je een nieuw contactslot geven,

gaat je max 40 euro kosten

• Topic Starter Topic Starter
hey bro's

thanks voor jullie reacties, had gister een trouwerij, was dus niet in staat om te reageren.

Vraag erikR :o :cool:

overkomt wel meer mensen, trouwens mensen die ze echt jatten zullen niet 1,2,3 langs een slotenmaker gaan denk ik zo ;)

precies, dus hoef ik mij hopelijk nergens druk om te maken;)

simpel , een paar kappen eraf halen en het slot losschroefen. Draadjes van het slot met elkaar verbinden en starten, je praat net alsof je met een probleem zit:p . wat vroon scooter is het ?

als je geen verstand van scooters hebt, is het voor mij idd een probleem hehe;)

hij heeft zkr een probleem als hij met 28 jaar nog op een scooter zit whaha.nee grapje

ik ben gewoon lui, is ideaal voor de korte afstanden en dan ga ik echt niet met de auto;)

een n*ger op DBB? :eek:

:D

Als je geen papieren hebt dan zal het waarschijnlijk niet gaan lukken bij een scooterwinkel/knakker. De kans dat dat ding is gestolen is namelijk best groot dan. Die kerel is dan ook strafbaar.
Wellicht zou hij het kunnen doen en maar dan wel even het framenummer natrekken. Anders zelf gaan knutselen.

nope, geen n*ger, maar een pinda hehe:D

:roflol: :roflol:
Je hebt gewoon een scooter gestolen en je vraagt nu hoe je hem het best kan starten.

Kappen eraf, stuurslot eruit, ander slot of elektriciteitschema van je scooter opzoeken en de juiste draadjes verbinden

idd het ene eruit en het andere erweer in.

je kan ook gewoon sloten op internet halen hoor.

Euroscooters.nl

Scootparts OnderdelenShop |

2 beste sites voor onderdelen,

scootertijd is nog niet zo heel lang geleden bij mij, half jaartje ofsow:D

voor mij nu iets van 10 jaar hehe:D

Je hoeft geen draadjes te verbinden in meeste gevallen. Op veel scooters moet je gewoon je kabelboom ontkoppelen van je ontsteking, dit lukt niet op allle scooters. Runner bijv. wel.:P

gwn scooterwinkel binnenstappen,en die gozers gaan gewoon je een nieuw contactslot geven,

gaat je max 40 euro kosten

gasten, bedankt voor jullie nuttige tips!!!!!:cool:

Schouwen is een hel nowadays, je moet alle papieren hebben. Aanschafbewijzen en weet ik het allemaal nog meer, dan moet ie ook nog aan allerlei k*teisjes voldoen. Hij mag niet te vervuilend zijn, remmen moeten perfect zijn, licht moet perfect zijn. Schouwen kost iets van 150 euro met een wachttijd van 3 maanden.

Ik zou gewoon het slot eraf breken en er een nieuwe elektrische onderbreker+sleutel in laten zetten/zelf zetten..

hopelijk heb je geen startonderbreker (zoals peug speedfight) want dan moet je heel je onsteking vervangen...

anders nieuw contactblokje en eventueel blokje voor je zadel te openen, ga daarvoor naar je dealer

Schouwen is een hel nowadays, je moet alle papieren hebben. Aanschafbewijzen en weet ik het allemaal nog meer, dan moet ie ook nog aan allerlei k*teisjes voldoen. Hij mag niet te vervuilend zijn, remmen moeten perfect zijn, licht moet perfect zijn. Schouwen kost iets van 150 euro met een wachttijd van 3 maanden.

Ik zou gewoon het slot eraf breken en er een nieuwe elektrische onderbreker+sleutel in laten zetten/zelf zetten..

:eek::eek::eek:

dat meen je niet!!!!!!!!!

denk je ff een scootertje te kopen, krijg je dit soort gezeik!!! ik ben al bijna geneigd om die scooter te verkopen.

ps. voor bro's die nog geen karma hebben gehad, moet ik eerst nog wat verdelen bla bla...

Zoiezo dom om een ongeschouwde scoot te kopen. Voor hetzelfde geldt blijkt op de schouwing dat die echt gejat is ben je de scoot kwijt.

Zoiezo dom om een ongeschouwde scoot te kopen. Voor hetzelfde geldt blijkt op de schouwing dat die echt gejat is ben je de scoot kwijt.

het was misschien een impulsieve aankoop, maar wist ik veel dat ik met dit soort zaken te maken kreeg:eek:. ben erachter gekomen dat er toch veel veranderd is op het gebied van wetgeving ten aanzien van brommers.:(

Je kan proberen een frame met kenteken tweedehands te kopen..

veels te klote regeltje voor die scooters tegenwoorig gewoon niet meer leuk.
Ik vind dat ze gewoon iets meer moeten toleren tegenwoordig

veels te klote regeltje voor die scooters tegenwoorig gewoon niet meer leuk.
Ik vind dat ze gewoon iets meer moeten toleren tegenwoordig

ene kant wel en de andere kant niet. binnen de bebouwde kom moet je bijv. 25 rijden met een scooter op de autobaan. dus die mensen achter je gaan zich flink irriteren wat weer leidt tot gevaarlijke situaties want je kan niet met een verkeer mee komen.

aan de andere kant is het wel goed voor die k*t jongeren die wijs lopen doen met scooters en om de zoveel weken weer een ongeluk hebben.

Mijn scooter rijdt 110 maar ik rij alleen 110 op autowegen buiten de bebouwde kom of op snelwegen:D

ene kant wel en de andere kant niet. binnen de bebouwde kom moet je bijv. 25 rijden met een scooter op de autobaan. dus die mensen achter je gaan zich flink irriteren wat weer leidt tot gevaarlijke situaties want je kan niet met een verkeer mee komen.

aan de andere kant is het wel goed voor die k*t jongeren die wijs lopen doen met scooters en om de zoveel weken weer een ongeluk hebben.

Mijn scooter rijdt 110 maar ik rij alleen 110 op autowegen buiten de bebouwde kom of op snelwegen:D

Whaha met een scooter op de snelweg :roflol: :D

ja dat zijn motorscooters. daar moet je ook een motorrijbewijs voor hebben maar dan zou ik iig gelijk voor een echte motor gaan.

uhm uhm, kuch kuch het is toevallig wel 70cc hoor:eek:

:D

Jezus is dat slot er nu nog niet af? ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven