Fitness Seller

Enkele kuur vragen

• Topic Starter Topic Starter
Verschil tussen TestE en TestP qua bloat zal iets met bloedwaardes te maken hebben gok ik. Iedereen zet zijn TestP wel ED of EOD maar zowat niemand die zn E E5D of vaker zet. Doe je dit wel maakt het geen verschil merkte ik.

Verder voor TS, 250 mg TestE is echt vrij weinig als je diep wilt gaan cutten, zeker als je Clen/T3 erbij gaat pakken en ook nog eens uit een aardige kuur komt. En daar nog bij, als je gaat cruisen, sla je hopelijk wel die nakuur over toch?

Sigh. Ik ga geen T3/Clen erbij pakken. Cruise weet ik ook nog niet maar ik wacht nog even af want echt concrete antwoorden heb ik nog niet gehad. Misschien ga ik gewoon off en pak ik volgend jaar nog een cut kuurtje.

Moet iemand je precies zeggen wat je moet doen ofzo...
Je hebt al aardig wat tips gehad dacht ik.

• Topic Starter Topic Starter
Moet iemand je precies zeggen wat je moet doen ofzo...
Je hebt al aardig wat tips gehad dacht ik.

Nee hoor, maar ik wou gewoon wat duidelijkheid krijgen op mijn vragen in de OP. Ik ben ook open en eerlijk tegen mijn ouders m.b.t. het gebruik van AAS, wanneer ik met een kuur aankom met t3 etc. zal het huis te klein zijn.

Anyway, aangezien iedereen hier vol lof over tren spreekt gaat het toch een beetje kriebelen. Wat is een goede dosis om kennis mee te maken en welke esther is het verstandigste om te gebruiken? Persoonlijk dacht ik iets in de trend van:
1-8 Test-E 250mg/w
1-6 Tren-E 200mg/w

Ook misschien handig om te weten dat ik naturel nog ooit tot 9-10% ben gecut zonder al teveel problemen.

Tren ace 50mg ed pakken dan.

Verschil tussen TestE en TestP qua bloat zal iets met bloedwaardes te maken hebben gok ik. Iedereen zet zijn TestP wel ED of EOD maar zowat niemand die zn E E5D of vaker zet. Doe je dit wel maakt het geen verschil merkte ik.

Verder voor TS, 250 mg TestE is echt vrij weinig als je diep wilt gaan cutten, zeker als je Clen/T3 erbij gaat pakken en ook nog eens uit een aardige kuur komt. En daar nog bij, als je gaat cruisen, sla je hopelijk wel die nakuur over toch?

Zet mijn e altijd e3d vind het wel een fijne tussen tijd

als ik begin zet mijn e ed de eerste week 2de week 2ed dan 3ed
scheelt echt veel kwa acne als ik het zo doe nergens last van
van vocht ook niet laat standaard een ai meelopen ben genetisch fuckt up kwa gyno

Terug
Naar boven