MuscleMeat

Enkele vraagjes (Nieuweling)

Bizzy Bone

Novice
Waardering
0
Hallo mensen ben hier nieuw! Zal gelijk mezelf voorstellen. Ben dus berkay 16 jaar 1,79 en 70 kg. (voor 't geval dat jullie 't willen weten)

Ik heb even een aantal vraagjes.

Vraag1:

Heb al sinds me geboorte een verschil zitten tussen beide borsten. Me linker borst is gewoon groter dan de rechter, je voelt ook trouwens dat 't me linker ribbenkast een stukje meer naar voren staat. Me borst is ook gewoon groter in omvang. Dus van boven naar beneden. Hoe kan ik dit het beste recht trekken? Meer met rechts trainen? Of trekt het vanzelf bij? Want het lijkt me onwijs k*t om met de ene kant wel en de andere kant niet te trainen.

Vraag 2:
Ik ben een beetje een snel persoontje die snel alles wil bereiken. JAA dat kan niet ik weet het wel ben niet zo'n BrEeAZzahh sletje. Maar wat me vraag dus is. Ik ben nu bezig natuurlijk om massa te kweken, maar ik wil ook me buik helemaal onderaan (ben zeker niet dik) strakker maken, Het is al strak je ziet wel een 6pack- maar het kan gewoon nog veel droger. Hoe kan ik dat het beste doen?

Vraag3: (laaste vraag voor nu)

Als ik cardio ga trainen, draagt dat dan ook nog een beetje bij aan het kweken van spiermassa? Je gebruikt tenslotte je benen, kuiten en vooral buikspieren ook tijdens het rennen. Als je dan ook eiwitten gaat nemen, betekent het dan ook dat die je vooruitgang zult zien in die spieren? (voor erbij, ik wil me conditie goed op pijl houden, maar zal het dus een negatief invloed hebben als ik dus massa wil trainen?)

Kort vraagje achteraf, voor mijn leeftijd en omstandigheden. Wat is het beste om te nemen? Alleen eiwitten? Of kan ik ook gerust creatine e.d. nemen? (Post-workout's e.d.)

Alvast bedankt!!

Laatst bewerkt:
1 genetisch / dumbbells trainen
2 meer cardio en wat op je voeding letten
3 is wat tegenstrijdig met wat je wil in vraag 2, dus veel cardio kan zeker geen kwaad

Voeding is belangrijker, ga daarna eventueel over naar suplementen

Welkom! :cool:

1. Dat van je borst is genetisch en kun je niet heel veel aan doen. Borst gewoon normaal aanpakken, als je gaat groeien kan het wat bijtrekken. 1 kant gaan trainen zou ik niet doen.

2. Ik zou een duidelijke keuze maken. Of massa gaan kweken of gaan cutten. Het onderste buikvet gaat vaak als laatste weg, je zal dan vrij laag moeten gaan zitten qua vetpercentage. Massa bouwen zal dan moeilijker worden als je dit gaat nastreven.

3. Nee, met cardio zal je geen massa aanzetten. Tuurlijk gebruik je je spieren, maar niet op die wijze dat je er een groei-impuls aan zal geven. Marathonlopers zouden dan ook gespierd moeten zijn volgens jouw theorie, maar dat is ook niet zo. Als je het niet te gek maakt met cardio is het alleen maar aan te bevelen, goed voor je conditie en beperking van eventuele vetwinst. De hoeveelheid cardio kun je aanpassen op je voeding.

Terug
Naar boven