Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal ik je er eentje toesturen (nog onaangebroken)? Kan je lachen...
Nee zoals ik al zei heb ik er met test-e van een ander merk geen last van.Zal je met elk UG merk Test E en Test P waarsch hebben.
Ikzelf heb t alleen als ik niet diep genoeg zet, komt dan ook een bult te zitten 2 dagen later.
Normale reactie van je lichaam.
1 op de 10 hebben er soms last van.
Oplossing is zo diep mogelijk zetten, voor t slapen te zetten en dan niet in te masseren.
EP is goed en sterk
Ik zal het vanavond even bekijken,ja maandag gezet in mijn bil,de eerste dagen gaat het wel alhoewel het dan wel pijnlijk is maar nu voel ik weer vocht.Wat is het lotnummer?? Bij mij was nummer 433 (uit mijn hoofd) echt verschrikkelijk en op een gegeven moment gewoon niet meer te doen.
Ben zelf bezig met ep ook erg veel last van verdikkingen en bulten som
s wat pijn
Hoe lang ben je al bezig?Je wisselt neem ik aan ook altijd van spot?2x pw?
7de week in bil wissel rechts links
Heb al 4x bult gehad
ik heb 0701..Wat is het lotnummer?? Bij mij was nummer 433 (uit mijn hoofd) echt verschrikkelijk en op een gegeven moment gewoon niet meer te doen.
ook ik heb last gehad van ep
is een heel goed merk en doet het goed maar de pijn was bij mij ook niet te harden
de eerste dag na inject ging wel maar de 4 dagen erna waren niet echt lekker
ik was toen de kuur begonnen met lyy daar had ik geen last van maar de vials waren toen op en ben overgestapt op ep merk duidelijk het verschil
denk ook dat het aan de olie ligt
Okee vaag..maar gelukkig voor jou!Die heb ik ook (net ff gekeken) en nogmaals ik ondervond helemaal geen pijn, bulten ed.
ligt aan de olie en per persoon verschillend de een kan dus helemaal geen hinder ondervinden. ik kon telkens een paar dage niet lope van die test e van ep en maatje van me had nergens last van. dus gwn van merk switchen.
ik heb er wel opgelet dat de test goed verwarmd was voor ze het geinjecteerd heeft.