XXL Nutrition

EPIC: Samsung Pays Apple $1 Billion Sending 30 Trucks Full of 5 Cents Coins

Hah zouw wel nice zijn :d
En iedereen weet dat samsung apple kopieert.. De interface alleen al is zo goed als identiek! Nuja je kan het hun ook niet kwalijk nemen want de besturing van apple is gewoon top. Dat samsung dan tenminste de ballen heeft om dat toe te geven..

10sgeg5.gif

negged

Waarom zou je dat allemaal gaan tellen?

Elk muntje weegt evenveel dus even die vrachtwagens over een weegstation laten rijden en ze weten zo hoeveel er in zat.

Daarnaast is apple toch rijk zat dat ze waarschijnlijk een standbeeld maken van die centen en dat op hun nieuwe campus plempen.

Zou leuk zijn als samsung dit echt deed..

---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 21:08 ----------

FOUT

billion = biljoen

groetjes 2 crew

:roflol:

Faal.

Wat is miljard dan?

Million? :roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 21:10 ----------

Hah zouw wel nice zijn :d
En iedereen weet dat samsung apple kopieert.. De interface alleen al is zo goed als identiek! Nuja je kan het hun ook niet kwalijk nemen want de besturing van apple is gewoon top. Dat samsung dan tenminste de ballen heeft om dat toe te geven..

Daarom is het juist verbazingwekkend hoe slecht samsung toestellen zijn en werken :o . Ze krijgen het voor elkaar om iets wat perfect werkt gewoon te vernken..

wel grappig dat ze in het artikel aanhalen dat 'mensen urenlang die centjes gaan mogen tellen'
kun je in 1min tellen met een goede (en groot genoege :p ) weegschaal...

1 Engelse billion is gewoon 1 miljard - 1.000.000.000

1 biljoen is 1000 miljard - 1.000.000.000.000

WoooW

Wow sukkels jimbooo loopt te trollen

groetjes 288 crew

Altijd makkelijk om te zeggen dat je aan het trollen bent bij een fout. Je leest niet anders meer.

Altijd makkelijk om te zeggen dat je aan het trollen bent bij een fout. Je leest niet anders meer.

Inderdaad..

En ze weten niet eens de definitie van trollen. Inmiddels is alles wat dom is ook trollen :roflol:

In Internet slang, a troll is someone who posts inflammatory,[2] extraneous, or off-topic messages in an online community, such as a forum, chat room, or blog, with the primary intent of provoking readers into an emotional response[3] or of otherwise disrupting normal on-topic discussion.[4

Dom zijn is dus niet trollen maar gewoon dom zijn.

Jammer dat het niet waar is. Apple is een k*t bedrijf. Samsung is baas.

Ik heb trouwens geen van beide smartphones, gewoon oldskool Nokia. :thumbup:

bascross zonder Apple was Samsung lang niet zo groot/populair als het nu is. Ze hebben enorm kunnen groeien net dankzij hun productie voor Apple. En hun phones doen het nu alleen maar goed omdat ze Apple zo goed hebben nagedaan. Net als zoveel bedrijven sinds de eerste iphone trouwens. Apple is gewoon erg sterk in het heruitvinden van ideeën. Het is niet dat ze altijd met iets totaal nieuws komen, maar ze nemen een bestaand idee, verbeteren het, en kunnen er vervolgens een hele markt mee veroveren. Dat noemen we niet "k*t" maar "geniaal". Had 10j geleden nou maar dat Apple aandeel gekocht he. ;)

didn't read topic, maar ik hoop dat TS weet dat het een grap van 9gag was?

Eens met T. Daarnaast heeft Android ook gekopieerd, kan je prima vinden maar Apple's originaliteit valt niet te ontkennen.

bascross zonder Apple was Samsung lang niet zo groot/populair als het nu is. Ze hebben enorm kunnen groeien net dankzij hun productie voor Apple. En hun phones doen het nu alleen maar goed omdat ze Apple zo goed hebben nagedaan. Net als zoveel bedrijven sinds de eerste iphone trouwens. Apple is gewoon erg sterk in het heruitvinden van ideeën. Het is niet dat ze altijd met iets totaal nieuws komen, maar ze nemen een bestaand idee, verbeteren het, en kunnen er vervolgens een hele markt mee veroveren. Dat noemen we niet "k*t" maar "geniaal". Had 10j geleden nou maar dat Apple aandeel gekocht he. ;)

10 jaar geleden was ik 13, dus toen was ik er niet mee bezig. Daarnaast zijn er wel meer bedrijven waar je dat over kunt zeggen natuurlijk. Bijvoorbeeld McDonald's.

Verder heb ik juist een hekel aan Apple omdat het voor sommige mensen bijna een religie is geworden. Alles wat ze doen wordt overdreven. De producten gebruik ik niet, dus geen idee of het goed is. Ik weet wel dat het duur is.

Terug
Naar boven