AndroidHealthClinic

Epic wijf was epic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kunnen mensen die niks anders posten dan "Zyzz, brah, mirrin, jelly" en al die gay onzin niet gewoon een kaart krijgen ofzo.

Kijk naar de leeftijd van dat soort posters :) Zegt meestal voldoende. And if leeftijd >= 20 then IQ = <100.

Lol denk je nou echt dat ik dit allemaal ga lezen.

lol-he-mad.jpg

Jongens jongens jongens, word dit dan de splitsing die dbb op gaat breken???

Ok sorry ik heb nu dit topic doorgelezen en moet zeggen dat ik die Peanuthead de grootste stakker van deze avond vind en vind ik dat iedereen gewoon moet erkennen dat zyzz een goed fysiek heeft.

Kan dit soort imbeciel taalgebruik niet gewoon bestraft worden met kaarten of zo, die gozer lijkt alleen te willen communiceren als een zwakzinnige vmbo dropout..

Wat verwacht je nou van iemand die ervan overtuigd is dat 'legetimatie' zo correct gespeld is.

Te lang blijven hangen in dat gay 'zyzz'-topic. Hele clan die een kerel verafgoden, gayer kan bijna niet.

Sterker nog, dat is het toppunt van faggotry.

Maar peanuthead is onsterfelijk sinds de ellegirlrellen met de skat. :D

fl**ker, je kopieert erickR zijn sig met zijn geniale link 'doel'. Alleen al voor dat zou je een ban moeten krijgen.

Mee eens.Bekijk z'n postgeschiedenis dan zal je duidelijk worden dat zijn sterkste punt gebrek aan originaliteit is.:)

---------- Toegevoegd om 22:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:06 ----------

Ok sorry ik heb nu dit topic doorgelezen en moet zeggen dat ik die Peanuthead de grootste stakker van deze avond vind en vind ik dat iedereen gewoon moet erkennen dat zyzz een goed fysiek heeft.

Het probleem is niet zijn fysiek maar dat gehype, door een paar mong*len hier, eromheen.

Gaan jullie nu nog nken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven