jinkazama1
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 391
Word er ook een beetje moe van, en van dit soort topics ook![]()
naam: waterpoloer
status: phaggy
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Word er ook een beetje moe van, en van dit soort topics ook![]()
u mad?
Kunnen mensen die niks anders posten dan "Zyzz, brah, mirrin, jelly" en al die gay onzin niet gewoon een kaart krijgen ofzo.
Zegt meestal voldoende. And if leeftijd >= 20 then IQ = <100.Kijk naar de leeftijd van dat soort postersZegt meestal voldoende. And if leeftijd >= 20 then IQ = <100.
u mad?
Jullie gaan mij niet wijsmaken dat jullie allemaal neukertjes hebben via zo'n vage datingsite.
Te lang blijven hangen in dat gay 'zyzz'-topic. Hele clan die een kerel verafgoden, gayer kan bijna niet.
Te lang blijven hangen in dat gay 'zyzz'-topic. Hele clan die een kerel verafgoden, gayer kan bijna niet.

Ik bedoel dat je praat alsof je de 30 gepasseerd bent.
fl**ker, je kopieert erickR zijn sig met zijn geniale link 'doel'. Alleen al voor dat zou je een ban moeten krijgen.
Jongens jongens jongens, word dit dan de splitsing die dbb op gaat breken![]()
Kan dit soort imbeciel taalgebruik niet gewoon bestraft worden met kaarten of zo, die gozer lijkt alleen te willen communiceren als een zwakzinnige vmbo dropout..
fl**ker, je kopieert erickR zijn sig met zijn geniale link 'doel'. Alleen al voor dat zou je een ban moeten krijgen.

Ok sorry ik heb nu dit topic doorgelezen en moet zeggen dat ik die Peanuthead de grootste stakker van deze avond vind en vind ik dat iedereen gewoon moet erkennen dat zyzz een goed fysiek heeft.