XXL Nutrition

Sticky Epische Foto's

1603348170635.png
1603348089959.png

Mooie tijd om op te groeien lijkt me Londen jaren 70 en 80. Lekker met de subway naar het voetbal. Lekker bare knuckle vechten met andere firms. Later bijkletsen met een pint in de pub.

1604158571382.png

A26188, oftewel Henia Bryer. (links)
  • Radom (ghetto)
  • Majdanek
  • Plazow
  • Auschwitz
  • Bergen–Belsen

Napels zien en dan sterven zei Goethe he

Zag ooit als kind eens iets over die treinen in Mauritanië. Kwam geen eind aan. Dan te bedenken dat het zowat een rechte lijn is van honderden / duizenden kilometers door alleen maar woestijn. Sprak erg tot de verbeelding. Die hoek van Afrika vind ik wel interessant. Net als Westelijke Sahara. Apart staatje is dat.

Zag ooit als kind eens iets over die treinen in Mauritanië. Kwam geen eind aan. Dan te bedenken dat het zowat een rechte lijn is van honderden / duizenden kilometers door alleen maar woestijn. Sprak erg tot de verbeelding. Die hoek van Afrika vind ik wel interessant. Net als Westelijke Sahara. Apart staatje is dat.
Ik ben nooit in Afrika geweest buiten een resort in Egypte, dat continent trekt me niet echt. Canada is tot nu toe wel mijn mooiste bestemming geweest. Jaren later hebben we ook nog de oost kant bezocht, maar west is toch wel mooier. We hebben in 2008 besloten om als oud gepensioneerd stel ook nog eens met de Rocky Mountaineer het land te gaan bekijken.
100_1732.JPG

1920px-Amish_life_in_Lancaster_14503v.jpg

Amish Paradise

Terug
Naar boven