Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hele gave plaatjes ! maar no karma will ever be given![]()
![]()
Serbische beroepscrimineel Željko Ražnatović met zijn paramilitaire brigade, vermoord in 2000, voor hij terecht kon staan voor humanitaire misdaden
Absurd mooie foto's, zeker die van de natuur.
Als ik denk dat de aarde ooit zal opgeslorpt worden door de zon, dan vind ik dat zo triest. Ooit zullen de prachtige stranden verdwijnen,...
Ik dacht aan de film The Road, en dacht plots dat het verdwijnen van de mensheid ook echt verschrikkelijk jammer zou zijn. Wij zijn echt zo'n bijzondere wezens, ik hoop dat we nooit verdwijnen en dat we ooit als mensheid beseffen dat we allen eender zijn. De huidige moderne mens is ontstaan uit een overlevende populatie van 7000 mensen. We zijn dus heel nauw verwant met elkaar. Zou mooie foto's opleveren moesten we dat kunnen "capturen".
(Geen idee waarom ik dit hier neerpen, wou het gewoon effe kwijt).

Hun symbool de tijger de naam van de brigade was Arkan Tigers
![]()
Als ik het goed begrepen heb is dit een lid van die Arkan Tigers.

Absurd mooie foto's, zeker die van de natuur.
Als ik denk dat de aarde ooit zal opgeslorpt worden door de zon, dan vind ik dat zo triest. Ooit zullen de prachtige stranden verdwijnen,...
Ik dacht aan de film The Road, en dacht plots dat het verdwijnen van de mensheid ook echt verschrikkelijk jammer zou zijn. Wij zijn echt zo'n bijzondere wezens, ik hoop dat we nooit verdwijnen en dat we ooit als mensheid beseffen dat we allen eender zijn. De huidige moderne mens is ontstaan uit een overlevende populatie van 7000 mensen. We zijn dus heel nauw verwant met elkaar. Zou mooie foto's opleveren moesten we dat kunnen "capturen".
(Geen idee waarom ik dit hier neerpen, wou het gewoon effe kwijt).
Zo dat mooie verhaal in een lijn naar de kloteDe mens is de grootste plaag die de aarde ooit heeft gekend..