- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

De mens is de grootste plaag die de aarde ooit heeft gekend..
Ik geloof ook dat de mensheid op dit moment de grootste parasiet is die de aarde ooit heeft gekend en dat we de aarde geleidelijkaan aan het vermoorden zijn.Ja idd, en als de zon de stranden niet verwoest dan doen we dat zelf wel lol.
Ik geloof ook dat de mensheid op dit moment de grootste parasiet is die de aarde ooit heeft gekend en dat we de aarde geleidelijkaan aan het vermoorden zijn.
Echter geloof ik dat de aarde zeer veerkrachtig is, en dat de mens binnen een paar eeuwen in staat zal zijn succesvol te blijven, zonder de aarde nog te belasten. Hopelijk duurt niet te lang meer want we roeien veel te snel te veel diersoorten uit;
Evolutie zorgt uiteindelijk wel weer voor een balans. Wij zijn ook maar een diersoort.
Evolutie is tegenwoordig veel minder van toepassing op mensen + Het tempo waarin we op dit moment schade toebrengen aan de aarde ligt veel hoger dan dat evolutie kan bijhouden.
Wat bedoel je minder van toepassing op mensen? In de afgelopen 200 jaar zijn we als soort enorm veranderd. 200 jaar is niks vergeleken met de leeftijd van de aarde, minder dan een zandkorrel.
Misschien vergassen we onszelf wel en komt er een nieuwe soort die daar tegen kan.
Of we verpesten de ozonlaag zo erg dat het te heet wordt... nieuwe soorten zullen ontstaan.