Fitness Seller

Sticky Epische Foto's

Er wordt bijna geen foto verkocht zonder photoshop. Zelfs in het zwart/witte analoge tijdperk werd er al aan nabewerken gedaan.

Is hier wel slecht gedaan, je ziet de patronen van het klonen nog zitten + fouten in de reflectie
Haast niets of niemand is meer natural?

Er wordt bijna geen foto verkocht zonder photoshop. Zelfs in het zwart/witte analoge tijdperk werd er al aan nabewerken gedaan.

Is hier wel slecht gedaan, je ziet de patronen van het klonen nog zitten + fouten in de reflectie

Daarom, en dit topic is niet voor overduidelijke gephotoshopte fotos. Dat is wat ik bedoelde :roflol:

Oke, ander knopje in hetzelfde programma. Overtuigd.
Ik kan mij steeds beter vinden in de opmerking van die @Bobby10

Als je het verschil tussen verkleuring van een oude foto en het veranderen van de inhoud van de foto niet begrijpt, moet je je vooral erbuiten houden :roflol:

Hele discussie om niks, ga ergens anders zeiken. Dag hoor!

Als je het verschil tussen verkleuring van een oude foto en het veranderen van de inhoud van de foto niet begrijpt, moet je je vooral erbuiten houden :roflol:

Best, ik gooi je wel weer op negeer. Komt toch niets zinnigs uit

Wel ironisch dat uitgerekend jij iemand wijst op zeiken :orly:

Screenshot_20230828_210104_Instagram.jpg

1694237330088.png

Terug
Naar boven