- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet zeker dat @Schwarzeneggertje met hem heeft getraind, en alles heeft geleerdThe leader of the street gang the Crips, Stanley Williams lived an extreme double life — during the day, he was an anti-gang youth counselor, and at night he was the boss of the Crips, committing violent gang crimes against a rival gang, the Bloods.
![]()
Ik weet zeker dat Schwarzenegger hem tot de doodstraf heeft laten veroordelen...Ik weet zeker dat @Schwarzeneggertje met hem heeft getraind, en alles heeft geleerd
En ook nog eens acteur precies!The leader of the street gang the Crips, Stanley Williams lived an extreme double life — during the day, he was an anti-gang youth counselor, and at night he was the boss of the Crips, committing violent gang crimes against a rival gang, the Bloods.
![]()
Hij was toen 47 jaar oud.
Waar staat AMC voor?
Air Mobility Command.....zegt Google.
Ik dacht meteen aan Academisch Medisch Centrum, een ziekenhuis bij Amsterdam, maar dat is een beetje gek in Eindhoven en een F-16 voor de deur.