MuscleMeat

Epistane en lekkage

bekjam

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.673
Ik ben net een week aan epistane begonnen, een maatje van me had nog ruim een half potje over.
Ben zeer tevreden over het spul qua krachttoename, alleen moet ik 8 a 9 keer per dag al poepend de wc vervuilen, het ergste is nog dat het diarrhea is.
Ik zit overigens tegen het max. aan qua gebruik, die gozer van wie ik het overgenomen had gebruikte ook 6 caps/day, hij had iig geen last van schijteritis, ik helaas wel.
Hij weegt overigens rond de 130 kg, ik gemiddeld ergens tussen de 100/110 zou dat het kunnen zijn, staat niks over op bb.com en ook niet op het etiket.???

6 caps is wel veel niet? heb je je voeding ook aangepast of neem je taurine erbij?

huh? gebruik je maar een half potje?

Ik ben net een week aan epistane begonnen, een maatje van me had nog ruim een half potje over.
Ben zeer tevreden over het spul qua krachttoename, alleen moet ik 8 a 9 keer per dag al poepend de wc vervuilen, het ergste is nog dat het diarrhea is.
Ik zit overigens tegen het max. aan qua gebruik, die gozer van wie ik het overgenomen had gebruikte ook 6 caps/day, hij had iig geen last van schijteritis, ik helaas wel.
Hij weegt overigens rond de 130 kg, ik gemiddeld ergens tussen de 100/110 zou dat het kunnen zijn, staat niks over op bb.com en ook niet op het etiket.???

Ben je niet helemaal lekker, je bent een week bezig en zit nu op 60mg per dag?
En dan een half potje, het is geen ****ing NOxplode. HET ZIJN STEROIDS.

Succes met je shutdown, en de t**ten die je gaat krijgen als je kuur op is.

Weet je uberhaubt iets van prohormonen, en verantwoordelijk gebruik?
Heb je onderzoek gedaan naar cycles, PCT e.d.?
Wat is je Liver Support supplement? Of heb je er geen?
Gebruik je taurine tegen bijwerkingen?

Als je nu al bezig bent is er weinig eer meer te behalen, echt dom dom dom!

een goede epistane kuur ziet er alsvolgt uit:

week1: 10/10/20/20/20/20/20
week2: 30/30/30/30/30/30/30
week3: 40/40/40/40/40/40/40
week4: 40/40/40/40/40/40/40

en dan vanaf week 4 je PCT.

Succes, je bent ERG gevaarlijk bezig lijkt me, met 60mg per dag vanaf de eerste dag.
HEB je uberhaubt PCT? Of dacht je, kom laat ik is wat gare pilletjes vreten...

• Topic Starter Topic Starter
Ben je niet helemaal lekker, je bent een week bezig en zit nu op 60mg per dag?
En dan een half potje, het is geen ****ing NOxplode. HET ZIJN STEROIDS.

Succes met je shutdown, en de t**ten die je gaat krijgen als je kuur op is.

Weet je uberhaubt iets van prohormonen, en verantwoordelijk gebruik?
Heb je onderzoek gedaan naar cycles, PCT e.d.?

Als je nu al bezig bent is er weinig eer meer te behalen, echt dom dom dom!

een goede epistane kuur ziet er alsvolgt uit:

week1: 10/10/20/20/20/20/20
week2: 30/30/30/30/30/30/30
week3: 40/40/40/40/40/40/40
week4: 40/40/40/40/40/40/40

en dan vanaf week 4 je PCT.

Succes, je bent ERG gevaarlijk bezig lijkt me, met 60mg per dag vanaf de eerste dag.
Nope, ben begonnen met 1 cap, gedurende de week uitgebouwd na 6 caps, staat op de verpakking dat 6 max. is.

Nope, ben begonnen met 1 cap, gedurende de week uitgebouwd na 6 caps, staat op de verpakking dat 6 max. is.

Echt niet slim, de eerste week MAX naar 30mg, echt niet hoger.
Meeste gasten gaan de hele kuur niet boven de 40mg, want meer dan dat geeft meer risico dan gains.

HEB JE PCT?
HEB JE LIVER SUPPORT?
HEB JE TAURINE?

blijkbaar is 30 a 40 mg voldoende.

Ik zou zakken iig.

Echt niet slim, de eerste week MAX naar 30mg, echt niet hoger.
Meeste gasten gaan de hele kuur niet boven de 40mg, want meer dan dat geeft meer risico dan gains.

HEB JE PCT?
HEB JE LIVER SUPPORT?
HEB JE TAURINE?
Hmmm, ik heb me gewoon aan zijn advies gehouden, hij traint langer dan mij.
Ik heb AX PCT, Liver Support niet en wel een potje Taurine van NOW.

Hmmm, ik heb me gewoon aan zijn advies gehouden, hij traint langer dan mij.
Ik heb AX PCT, Liver Support niet en wel een potje Taurine van NOW.

Ok, minder erg dan ik d8.

Je moet zakken, echt hoor, naar 40mg.
Ga niet langer door dan 4 weken, met epistane is dat lang genoeg.
Begin in week 4 al met je PCT.
Begin in NU al met taurine.

Als je zeker wil zijn, haal Novedex erbij

http://bodyenfitshop.nl/anabolische-supplementen/gaspari-nutrition/novedex-xt

Alleen AX PCT is toch risci volgens velen.

Je maagklachten kunnen best komen door een gebrek aan leversupport.
Ik zou Milkthisle aanschaffen ergens.

ZAK NAAR 40!!! Echt, hoger is gewoon onverstandig en link.
Succes!!

Ok, minder erg dan ik d8.

Je moet zakken, echt hoor, naar 40mg.
Ga niet langer door dan 4 weken, met epistane is dat lang genoeg.
Begin in week 4 al met je PCT.
Begin in NU al met taurine.

Als je zeker wil zijn, haal Novedex erbij

http://bodyenfitshop.nl/anabolische-supplementen/gaspari-nutrition/novedex-xt

Alleen AX PCT is toch risci volgens velen.

Je maagklachten kunnen best komen door een gebrek aan leversupport.
Ik zou Milkthisle aanschaffen ergens.

ZAK NAAR 40!!! Echt, hoger is gewoon onverstandig en link.
Succes!!
Ok thanks gozer, zal gelijk ff een bestellingkje zetten, hoeveel gram Taurine/dag trouwens?

Ok thanks gozer, zal gelijk ff een bestellingkje zetten, hoeveel gram Taurine/dag trouwens?

Graag gedaan, ik reageer heftig, maar alleen vanwege je gezondheid, er zijn veel mensen die niet snappen dat Epistane/Havoc gewoon steroids zijn, en er erg veel schade door krijgen bij onverantwoord gebruik.

Taurine? Zoveel als nodig is :)
Check ff het potje, begin met de aanbevolen dosis.

Als je nog vragen hebt, of info wilt, laat maar weten ;)

Goed dat je nolvedex haalt, dan ben je zeker van een goede nakuur en kan er bijna niks misgaan.

Onthoud dat het gebruik van prohormonen de proteinesynthese bevorderd, dus je kan makkelijk 75-100gram proteine per dag extra opnemen. Maak daar gebruik van!

Heel veel succes.

Graag gedaan, ik reageer heftig, maar alleen vanwege je gezondheid, er zijn veel mensen die niet snappen dat Epistane/Havoc gewoon steroids zijn, en er erg veel schade door krijgen bij onverantwoord gebruik.

Taurine? Zoveel als nodig is :)
Check ff het potje, begin met de aanbevolen dosis.

Als je nog vragen hebt, of info wilt, laat maar weten ;)

Goed dat je nolvedex haalt, dan ben je zeker van een goede nakuur en kan er bijna niks misgaan.

Onthoud dat het gebruik van prohormonen de proteinesynthese bevorderd, dus je kan makkelijk 75-100gram proteine per dag extra opnemen. Maak daar gebruik van!

Heel veel succes.
Maakt niet uit hoor dat je heftig reageert, af en toe heb ik dat ook wel nodig.:)
Als ik vragen heb hoor je het wel, ik kan je helaas ff geen karma geven, spuit = weer leeg.:(

ik had bekjam wel slimmer verwacht eigelijk...

maar taurine is wel een must op 60 mg, denk dat 60 wel de max is, meer nemen zal weinig extra massa toevoegen imo, verder zou ik zelf langzamer op bouwen naar de 60, en niet in 6 dagen.

gebruik liver support er naast en erna
en voor 60 mg zeker nolvadex erna nemen
en de 3e week van je nakuur 6 oxo er bij pakken op 300mg voor 3 a 4 weken.
3 a 4000mg taurine trouwens..

maar taurine is wel een must op 60 mg, denk dat 60 wel de max is, meer nemen zal weinig extra massa toevoegen imo, verder zou ik zelf langzamer op bouwen naar de 60, en niet in 6 dagen.

gebruik liver support er naast en erna
en voor 60 mg zeker nolvadex erna nemen
en de 3e week van je nakuur 6 oxo er bij pakken op 300mg voor 3 a 4 weken.
3 a 4000mg taurine trouwens..

Snap daar de meerwaarde niet van als hij al Advanced PCT en Nolvedex gebruikt eigenlijk, lijkt me een beetje overkill.

Ik ben gewoon afgegaan op de advies van m'n maatje die al ruim 15 jaar traint, ik ging er wel van uit dat hij weet waar hij mee bezig was.
Also, op de verpakking staat 6 caps/day als max. en ben daar niet over heen gegaan.

Ik ben gewoon afgegaan op de advies van m'n maatje die al ruim 15 jaar traint, ik ging er wel van uit dat hij weet waar hij mee bezig was.
Also, op de verpakking staat 6 caps/day als max. en ben daar niet over heen gegaan.

Ik snap dat wel, maar zo zie je maar, niet iedereen die lang traint weet waar hij het over heeft, ik ben een newbie, en weet gewoon heel veel over prohormonen dankzij grondig onderzoek en een opleiding die aansluit op het onderwerp.

60mg per dag KAN wel, maar levert VEEL meer risico op, en relatief bijna geen extra winst tov 40mg.

Die verpakking is misleidend, en gevaarlijk, net als het product zelf mits slecht gebruikt. Voortaan ff van te voren je kuur laten doornemen door je DBB broertjes ;)

Ik snap dat wel, maar zo zie je maar, niet iedereen die lang traint weet waar hij het over heeft, ik ben een newbie, en weet gewoon heel veel over prohormonen dankzij grondig onderzoek en een opleiding die aansluit op het onderwerp.

60mg per dag KAN wel, maar levert VEEL meer risico op, en relatief bijna geen extra winst tov 40mg.

Die verpakking is misleidend, en gevaarlijk, net als het product zelf mits slecht gebruikt. Voortaan ff van te voren je kuur laten doornemen door je DBB broertjes ;)
I will sir.:)

40 mg op 6 weken dan?

Terug
Naar boven