Fitness Seller

Log bob k

Bezoekers in dit topic

Oh nee, maar 89,5kg BW :( Wat nu?!
 
Oh nee, maar 89,5kg BW :( Wat nu?!

Dunno man. En dat meen ik best serieus. De laatste tijd heb ik echt een beroerde eetlust. Ik denk dat ik de eerste week van januari even ga 'resetten' door een weekje carbloos te gaan, dan komt mn eetlust hopelijk wel weer terug.
 
Dunno man. En dat meen ik best serieus. De laatste tijd heb ik echt een beroerde eetlust. Ik denk dat ik de eerste week van januari even ga 'resetten' door een weekje carbloos te gaan, dan komt mn eetlust hopelijk wel weer terug.

Je eet misschien te vaak hetzelfde waardoor je nooit zin hebt in hetgeen je 'moet' eten? Probeer wat meer af te wisselen?

Heb het dan uiteraard enkel over je eten, niet over je gf.
 
Wat zou carbloos bijdragen aan je eetlust? Beter gewoon goed doorvragen, komen de resultaten in de gym vanzelf wel weer.
 
Wat zou carbloos bijdragen aan je eetlust? Beter gewoon goed doorvragen, komen de resultaten in de gym vanzelf wel weer.

Heeft waarschijnlijk te maken met insuline gevoeligheid die na een poosje verminderd als je een "vast" eetschema gebruikt om te gainen.

Ik heb er ook al een paar weken last van, met gevolg dat ik met tegenzin aan het eten ben en eigenlijk alleen maar vetter wordt in plaats van dat m'n spiermassa toe neemt.

Denk dat ik met je mee doe, maar niet geheel carbloos waardoor ik wat cardio toe ga voegen om de verbranding wat meer op gang te krijgen.
Shredded het nieuwe jaar in :D
 
Nee niet echt, wil je echt verder komen in BB gaat dat alleen icm juicen, en dan laat ik het liever aan me voorbij gaan.

True, maar bedoelde eigenlijk meer voor de leuk? Naar mijn idee zijn er sowieso maar een paar mensen hier die dat ''echt'' ambiëren.
 
Je eet misschien te vaak hetzelfde waardoor je nooit zin hebt in hetgeen je 'moet' eten? Probeer wat meer af te wisselen?

Heb het dan uiteraard enkel over je eten, niet over je gf.
Klopt, maar zelfs het junken etc smaakt me niet meer.

inb4 bob junkt altijd

en hoe leg je nou weer een link met mn gf :roflol:
Wat zou carbloos bijdragen aan je eetlust? Beter gewoon goed doorvragen, komen de resultaten in de gym vanzelf wel weer.
Heb je wel eens enkele weken carb loos gegeten? Weet je wel hoe lekker carbs daarna zijn? :D
Heeft waarschijnlijk te maken met insuline gevoeligheid die na een poosje verminderd als je een "vast" eetschema gebruikt om te gainen.

Ik heb er ook al een paar weken last van, met gevolg dat ik met tegenzin aan het eten ben en eigenlijk alleen maar vetter wordt in plaats van dat m'n spiermassa toe neemt.

Denk dat ik met je mee doe, maar niet geheel carbloos waardoor ik wat cardio toe ga voegen om de verbranding wat meer op gang te krijgen.
Shredded het nieuwe jaar in :D
Ja soms heb ik wel eens het idee dat het vele eten zich voor mn gevoel 'opstapelt' door de tijd heen en ik langzaam steeds meer verzadigd raak. Dat opstapelen is natuurlijk niet letterlijk, maar een keer mn maag/systeem 'legen' en opnieuw vullen dat spreekt me nu wel aan. Zoals de olie van je auto verversen :D
True, maar bedoelde eigenlijk meer voor de leuk? Naar mijn idee zijn er sowieso maar een paar mensen hier die dat ''echt'' ambiëren.
Het idee speelt nog wel met me ;)

---------- Toegevoegd om 11:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:03 ----------

Training woensdag:

Benen-biceps-triceps

Deadlift
10x40
8x80
5x110
3x150
1x170
1x190
0x200 verrekte iets in mn schouder dus heb m laten vallen
0x200 fuu, schouder voelde echt niet lekker
12x150

Front squat
5x60
5x80
3x100
1x110
1x120
1x132.5 PR, ruim onder parallel en met nog goede snelheid dus er zit nog wel meer in.

Parallel grip skullcrushers
18x28
14x33
16x28

Dumbbell curls
18x14
12x18

Spider curls
18x18
16x23
14x23

Barbell curls
18x23 epic traag, pump was amazing
18x23 idem

Cable triceps extensions (straight bar)
18x100
16x120
dropset 8x200(full stack), 10x120, 20x70
dat pump :O

Eind. 90,5 kg.

Post workout: 30 gr whey, 20 gr dextrose, scoop Storm, pak poffertjes (1100 kcal), 750 ml Chocomelk puur (600 kcal).
 
Goede front squat man, sterke 1RM
 
Balen van deadlift...
Wel mooi afgerond met 150kg repout!
Lekker front squat ook man, bahbah!!

Goed bezig!
 
Nette gewichten.

Nooit carbloos gaan bro ;)
 
Training vrijdag: pecs, back, delts

Ik wil wat sterker worden in incline benchen dus ga die wat vaker doen.

Incline bench
20x20
12x60
3x80
1x90
fx95
7x80
16x60

Cable row strikt
12x77
10x87
6x97
8x87

Decline bench
16x60
10x80
8x90

Dumbbell row
12x40
12x40
10x40 ellebogen naar buiten

Klokov press
10x40
10x50
6x50+6 met leg drive

Side raises
20x5
14x9
20x9 cheated

Chest dips
12x
12x

Eind.

---------- Toegevoegd om 14:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:03 ----------

Goede front squat man, sterke 1RM
thanks man

Balen van deadlift...
Wel mooi afgerond met 150kg repout!
Lekker front squat ook man, bahbah!!

Goed bezig!
Klopt, baalde er ook erg van. Merci!
Nette gewichten.

Nooit carbloos gaan bro ;)
Waarom niet? Works for me bro.
 
Schouder nietnverdoet?
 
Maandag helaas training over moeten slaan dus heb al 5 dagen niet getraind met die k*t feestdagen. Morgen kan ik hopelijk een training doen vroeg in de middag en dan vrijdag weer. Daarna maandag en dinsdag hopelijk. Vind het elk jaar weer klote om helemaal uit mijn ritme te zijn.
 
Maandag helaas training over moeten slaan dus heb al 5 dagen niet getraind met die k*t feestdagen. Morgen kan ik hopelijk een training doen vroeg in de middag en dan vrijdag weer. Daarna maandag en dinsdag hopelijk. Vind het elk jaar weer klote om helemaal uit mijn ritme te zijn.

voor mij volgende week donderdag pas weer trainen, sportschool zit een weekje dicht. Vind wel lekker om ff helemaal te herstellen. Fijne dagen bob!
 
Training 2e kerstdag:

Kort gehouden. Deadlift zit echt ff in een dipje.

Dl
8x100
3x140
3x160
4x180
5x180
1x190

Bench
16x60
8x80 paused
8x100
4x110
2x120
18x60 slow negatief varierende grip

Incline flyes
Dropset 12x20 4x16 8x12

bw na training: 89,5 kg, fml zelfs na die kerstjunk?! :'''''(


voor mij volgende week donderdag pas weer trainen, sportschool zit een weekje dicht. Vind wel lekker om ff helemaal te herstellen. Fijne dagen bob!

Dan zou ik gek worden haha, maar als het een geplande deload is dan gaat t wel idd. Maar ik was helemaal niet aan een deload toe :( thanks Bart, jij ook!
 
Hmmm balen van je deadlift man...
Waar zit het hem in gevoelsmatig?
Gewoon pure kracht of meer technisch momenteel?
 
Back
Naar boven