- Waardering
- 2.952
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Clomid 10 a 12 dagen na inname.
Het wil niet zeggen dat je het krijgt. Hangt van de middelen af die je gebruikt hebt en andere factoren. Kans is klein algemeen.
Clomid is 10 tot 12 actief na zijn inname bedoel ik
Je kan nolva of clomid dag na epistane beginnen.
Dbol gyno is door eigen oestrogene activiteit en omzetting naar oestrogeen.
Oke, beginnende gyno van zeg bv dbol krijg je meestal snel weg na inname van tamoxifen of dergelijke.
Hoezo is rebound gyno van epistane meestal niet goed weg te krijgen ? Is toch raar, dit kwam trouwens niet vaak voor maar als je het krijgt ben je wel de lul.
Clomid
---------- Post toegevoegd 19 October 2013 om 22:13 ----------
Rebound gyno kan na gebruik van alle middelen. Maar sterke androgenen die niet omzetten naar oestrogeen gaan tijdens de kuur oestrogeen tot 0 kunnen herleiden (dosis en lengte afhankelijk).
Dit zorgt voor een mogelijke upregulatie van aromatase enzym en de oestrogeenreceptoren.
Dan begin je met nolva. Hierdoor gaat je zelf terug test aanmaken, maar meer oestrogeen ook omdat je met actievere aromatase enzymen zit. Plus een gevoeligere oestrogeenreceptor.
Nolva blokkeerd de receptor, en zorgt voor verdere mogelijke upregulatie.
Je stopt met nolva en al die oestrogeen kan sterk hechten en zorgt voor sterke activatie van de receptor.
Met als gevolg dikke, vette gyno.
Geef ze dan liever aan mijWeggooien is ook zo zonde
![]()
Wat zijn jouw ervaringen ermee dan, gyno is niet bepaald chill om te hebben haha
wacht dan ff 3 weken, koop ik het voor 20euro per potje van je;p
Nog een kuurtje voor je van epistane haha ? Dat jij geen gyno hebt snap ik niet ;p
Nog een kuurtje voor je van epistane haha ? Dat jij geen gyno hebt snap ik niet ;p
Denk je nu echt dat iedereen gyno krijgt van epistane? Ga is wat meer op de Amerikaanse en Engelse forums lezen. Ga je zien dat er veel tevreden zijn over epistane en er juist hun gyno mee weggekregen hebben. Ik kende het vroeger ook niet.
Hun gyno ging tijdens de kuur weg en kwam ook weer terug maar niet zoals de gyno eerst was, meestal iets kleiner maar ik heb geen gyno dus ik wil het niet, risico zit er wel degelijk in.
Ik heb echter met dianabol 4 weken en test 10 weken op 500mg nergens last van gehad.
dan zou ik me daar echt niet zo druk over maken.. als je er echt gevoelig voor was had je dan al wel jeukende tepels van die diana gehad..
dan zou ik me daar echt niet zo druk over maken.. als je er echt gevoelig voor was had je dan al wel jeukende tepels van die diana gehad..
Oke jij had gwn nolva he, weet niet of ik aan clomid kan raken maar nolva sowieso
al wie nolva verkoopt, verkoopt ook clomid.inderdaad.
---------- Post toegevoegd 21 October 2013 om 11:40 ----------
als je aan nolva kan geraken, kan je toch ook aan clomid geraken.al wie nolva verkoopt, verkoopt ook clomid.