AndroidHealthClinic

Epistane

• Topic Starter Topic Starter
Oke nolva maar geregeld en knalle volgende week :)

-

Laatst bewerkt:
Ik heb nergens last van gehad.

Wat voor pct neem je en hoe hoog?

Hey ik zet het ff in dit topic ipv weer een nieuwe ..

Ben nu in week 3 van pct va 5 weken epistane op 60mg
Sexdrive totaal weg, krijg wel nog boners smorgens en door de dag maar heb al 3 weken of langer meer gedaan met mn grote vriend :p
Zelfs geen zin om gwn te proberen .. lijk wel een wijf

Maar andere mensen ook last van ? Hoelang duurde dit?

Wees slim en neem daar een lichte dosis test bij. In Amerika is dat ook niet uitzonderlijk. Ik kan uit eigen ervaring spreken dat dit een meevaller was en voor herhaling vatbaar is. Geen libidoprobleem of lethargie. Gewoon veel energie en alle voordelen. Wel iets impulsiever.

Wees slim en neem daar een lichte dosis test bij. In Amerika is dat ook niet uitzonderlijk. Ik kan uit eigen ervaring spreken dat dit een meevaller was en voor herhaling vatbaar is. Geen libidoprobleem of lethargie. Gewoon veel energie en alle voordelen. Wel iets impulsiever.

En wat is hier precies slim aan?

Waarom denk je dat hij alleen aan de tabs zit? Had hij willen spuiten had hij het vast wel gedaan.
Kwam vandaag al meer zo'n rare reactie van jou tegen.

Hij heeft er nu last van en vraagt om een passende oplossing. Hij is nog bezig met zijn nakuur en dan ga jij hem test aanraden???:eek:

In week 3 van zijn PCT raad jij 'm aan low test erbij te zetten? Kan uiteraard maar dan is z'n PCT ook niet nodig.. Tijdens z'n kuur kan ik het me voorstellen maar als je dan toch gaat zetten, zet dan gewoon een normale kuur.

In week 3 van zijn PCT raad jij 'm aan low test erbij te zetten? Kan uiteraard maar dan is z'n PCT ook niet nodig.. Tijdens z'n kuur kan ik het me voorstellen maar als je dan toch gaat zetten, zet dan gewoon een normale kuur.

Tijdens zijn kuur, niet tijdens zijn PCT. Ik heb zijn bericht slecht gelezen. Dacht dat hij in de derde week van zijn kuur zat. Ook maar vlug gelezen op mijn werk. Tijdens zijn nakuur zou het inderdaad maar dom zijn.

Laatst bewerkt:
Oke na 3 weken niks van coïtusuele shit gedaan te hebben is het toevallig net een klein beetje zin gekomen..
Ik maak pct af en denk dat het over paar weken wel goed zit hoop ik.

Ik had wel last van lethargie maar rest niks, stijve is np maar de zin is er gwn niet.
Net wel een klein beetje maar nog niet genoeg om ff te proberen xd

Ja test word hem niet .. als ik had willen prikken had ik het allang gedaan, heb al eens geprikt maar dit was easy.
Bedankt voot snelle reactie en ik denk wel dat het goed komt uiteindelijk ookal duurt het nog 2 weken ... no pain no gain

Oke na 3 weken niks van coïtusuele shit gedaan te hebben is het toevallig net een klein beetje zin gekomen..
Ik maak pct af en denk dat het over paar weken wel goed zit hoop ik.

Ik had wel last van lethargie maar rest niks, stijve is np maar de zin is er gwn niet.
Net wel een klein beetje maar nog niet genoeg om ff te proberen xd

Ja test word hem niet .. als ik had willen prikken had ik het allang gedaan, heb al eens geprikt maar dit was easy.
Bedankt voot snelle reactie en ik denk wel dat het goed komt uiteindelijk ookal duurt het nog 2 weken ... no pain no gain

niet prikken. gewoon wat testgel smeren tijdens je epistane kuur en al die problemen van lethargie, slecht libido heb je dan niet tijdens je kuur. de dosis test moet niet hoog zijn. TRT dosis is genoeg om je tijdens je kuur goed te voelen.

Heb ik helemaal geen last last van gehad en 2 op dit forum die het toen ook deden ook niet extreem.. Terwijl ik op 70mg zat voor 6 weken.

Word weer veel nagepraat heb ik het idee

Beste Dbb'ers

Ik ben 3 weken geleden gestart met een Epistane cycle. Gebruik zelf Pure Labs Epistane-18. Dit zijn caps van 18mg en worden verkocht per 90 stuks. Ik zal als bijlage een overzicht geven van mijn cycle. Heb zelf nog geen last van de bijwerkingen.

Bijlagen

backpumps zijn wel dodelijk

Beste Dbb'ers

Ik ben 3 weken geleden gestart met een Epistane cycle. Gebruik zelf Pure Labs Epistane-18. Dit zijn caps van 18mg en worden verkocht per 90 stuks. Ik zal als bijlage een overzicht geven van mijn cycle. Heb zelf nog geen last van de bijwerkingen.

Epistane is een volwaardige anabool. Zorg dus ook voor een goede nakuur. (nolva of clomid)

Enigste bijwerking was bij mij nu geen zin en ik sliep smiddags bijna altijd wel 2uurtjes bijna elke dag ...

Terug
Naar boven