XXL Nutrition

EQ flu??

dream warrior

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
gisteren 2e injectie bold.(met sus)gezet vandaag naar huis moeten komen van werk,supermisselijk en hoofdpijn,ook steeds warm en koud,is dit de EQ flu dan?hoelang kan je hier last van hebben?had ik maar bij mijn vertrouwde deca gebleven:(

het kan voorkomen ja.
zelf nooit last van gehad.
zal na een paar dagen weer wegtrekken.
succes met je kuur (Y)

Heb er nu voor de 3x 600mg in geknald..tot op heden geen flu te bekennen gelukkig. Misschien toch een ordinair virusje Dream?

Hoeveel EQ zet je mr Delicious Nandrolone skillz?

• Topic Starter Topic Starter
JuggerNaut zei:
Heb er nu voor de 3x 600mg in geknald..tot op heden geen flu te bekennen gelukkig. Misschien toch een ordinair virusje Dream?
Hoeveel EQ zet je mr Delicious Nandrolone skillz?

ik zet maar 300mg erbij om eens te testen,voel me nu al iets beter hopelijk blijft het zo;)

Zal wel een griepje zijn kerel. Binnen een paar daagjes ben je weer top.

dream warrior zei:
ik zet maar 300mg erbij om eens te testen,voel me nu al iets beter hopelijk blijft het zo;)

Wat meer Vita C en zink er tegen aan gooien...is de tijd van het jaar dus oppassen

Sterkte maat!

zeer zkr niet de eq..
mare de sus-flu ken ik wel...

Elmo zei:
Zal wel een griepje zijn kerel. Binnen een paar daagjes ben je weer top.

shit man ik hoop het,training ging al super lekker en zou deze spoedig willen voortzetten,vandaag dus alleen in de voormiddag goed gegeten daarna niks meer:(

klaas zei:
zeer zkr niet de eq..
mare de sus-flu ken ik wel...

Ik wou ook al zeggen......heb nog nooit van een EQ flu gehoord en weet wel zeker dat dit gewoon een good old sustanonfluutje is wat na een paar dagen weer weg is dus maak je geen zorgen,Warrior.

Succes met je kuurtje verder.

Testo zei:
Ik wou ook al zeggen......heb nog nooit van een EQ flu gehoord en weet wel zeker dat dit gewoon een good old sustanonfluutje is wat na een paar dagen weer weg is dus maak je geen zorgen,Warrior.

Bij is het andersom het geval. Had eigenlijk nooit van een sustanonflu gehoord, ik had het hier 1x eerder gelezen van een forumlid. Maar EQflu bestaat wel, dat heb ik ook gelezen.

Testo zei:

ik heb nog nooit zoiets gehad met sus daarom dacht ik de EQ
ook vond ik dit op het net

Side-effects and Precautions

In a very small percentage of animals, increasing the dosage too rapidly may result in gastrointestinal irritation, loose stool, nausea, fatigue, flu-like symptoms, hypersensitivity at previous injury sites and minor skin reactions

voel me trouwens al wat beter juist de eetlust nog niet in orde,net bij de dokter geweest die zei dat het een accute buikgriep was,hopelijk kan ik morgen de training hervatten want mag vandaag het huis niet verlaten

dream warrior zei:
ik heb nog nooit zoiets gehad met sus daarom dacht ik de EQ
ook vond ik dit op het net
Side-effects and Precautions
In a very small percentage of animals, increasing the dosage too rapidly may result in gastrointestinal irritation, loose stool, nausea, fatigue, flu-like symptoms, hypersensitivity at previous injury sites and minor skin reactions
voel me trouwens al wat beter juist de eetlust nog niet in orde,net bij de dokter geweest die zei dat het een accute buikgriep was,hopelijk kan ik morgen de training hervatten want mag vandaag het huis niet verlaten

ff goed uitzieken dan. kun je er straks weer diehard tegenaan! beterschap!

300mg eq? om te testen?
dat kun je toch niet vergelijken met je deca, die zet je in op 400mg p/w neem ik aan.
eq minstens op 600mg inzetten

ik ga komende kuur denk ik weer eq invoegen maar dan op een gram! jammie!!!

dennis999 zei:

1000mg/week?? Zo'n doorgewinterde gebruiker ben je toch niet ?? Als je dit leuk wilt stacken zou je er ook 1000mg testo naast moeten zetten.. Dan spreek je niet meer over een leuk beschaafd kuurte.. Denk ook aan je toekomst.. Als je nu al hoog doseerd dan moet je over 2 jaar al helemaal gek hoog doseren..

dennis999 zei:
300mg eq? om te testen?
dat kun je toch niet vergelijken met je deca, die zet je in op 400mg p/w neem ik aan.
eq minstens op 600mg inzetten

idd 300mg en 500mg sus/per week is voor nu meer dan genoeg,ik ga al super op 500mg sus alleen waarom zou ik dan 600mg EQ erin knallen?ik bouw mijn dosissen gewoon langzaam op,als ik iets nieuws probeer zal ik altijd een min.dose toedienen en niet gelijk er het dubbele in knallen,iig succes met je komende kuur;)

jammer maat! maar dat komt wel goed, zodat we gaan knallen volgende week ;)

Groeten.

jullie hebben wel een punt maar ik hanteer t principe dat als ik kuur ik t goed doe,
heb 3 kuren verknald door "rustig" aan te doen.
als ik nu kuur ga ik er voor, de dood of de gladiolen;)
daar komt bij dat een gram boldenone niet echt schokkend is, althans mijn inziens. heb deze kuur enkele weken op 600mg en op 800mg gezeten en vond/vind 800mg toch beter.
daar komt bij dat ik ook wel zwaar ben... dus denk dat een gram boldenone wel te doen is.

verder vind ik, en met mij enkele artsen die zelf ook kuren, dat het opvoeren van de dosering in principe niet nodig is, mits je lang genoeg wacht tussen de kuren. afgezien vh feit dat je zwaarder wordt en daarom meer nodig zult hebben, is het opbouwen van doseringen in beginsel niet nodig.
kijk, de eerste keer pak je op bv. 400mg en 500mg test een hoop kilo's, de daarop volgende kuur hoef je ib de dosering niet op te voeren maar de wet van de verminderende meeropbrengst geldt uiteraard wel.

maar goed, zal nog eens goed nadenken over mijn gram boldenone:)
thnx voor jullie bezorgheid

Hey ik had een tijd terug dit gelezen via ergogenics, kan dus best dat je EQ flu hebt...was zelf laatst wat koortsig tijdens test 500/week kuur:

"Anabolenkoorts vooral bij boldenon en dianabol

Soms krijgen gebruikers last van koorts en grieperige verschijnselen. Steroid fever, heet dat. De boosdoener is een omzettingsproduct van testosteron en een stel anabole steroïden: etiocholanolone. De ene is er gevoeliger voor dan de andere en als je stopt met kuren zijn de symptomen verdwenen zodra de etiocholanone uit je systeem is. Dat gebeurt meestal binnen een paar dagen.

Ook als je precursoren gebruikt, stijgt de aanmaak van die stof. Hetzelfde gebeurt bij anabolen als bijvoorbeeld methandrostenolon, nandrolon, oxandrolon en oxymetholon. En testosteron natuurlijk.

Vooral bij boldenon is de hoeveelheid etiocholanolone die ontstaat aan de hoge kant. Nou zit in veel veterinaire preparaten boldenon. Wellicht dat daardoor gebruikers de link 'veterinair preparaat - steroid fever' zijn gaan leggen, en dat daardoor het verhaal is ontstaan dat verontreiniginkjes de anabolenkoorts veroorzaken.

Het mijden van boldenonpreparaten is nog niet voldoende om anabolenkoorts te voorkomen. Ook met dianabol moet je oppassen, want dianabol is boldenon waar de fabrikant een methylgroep heeft vastgeplakt.

Uiteindelijk kun je ook van testosteron anabolenkoorts krijgen, als de dosis maar hoog genoeg is. Dat is de reden waarom veel undergroundexperimenten met megadoseringen anabolen in de jaren tachtig zijn afgebroken. "

Terug
Naar boven