Fitness Seller

EQ flu??

Suat zei:
Bij is het andersom het geval. Had eigenlijk nooit van een sustanonflu gehoord, ik had het hier 1x eerder gelezen van een forumlid. Maar EQflu bestaat wel, dat heb ik ook gelezen.

Sustanon is testo en testflu is toch echt de allerbekendste die er is,gab.

beterschap bro..ff rustig aan doen en dan weer knallen..!

• Topic Starter Topic Starter
G21 zei:
beterschap bro..ff rustig aan doen en dan weer knallen..!

morgenochtend ga ik al terug knallen zoals ik me nu voel,daarom vond ik het raar van de ene min op de andere ineens griepverschijnselen en vandaag niks meer(juist de eetlust)een normale griep voel je aankomen vind ik,je word per dag wat slechter en dit had ik niet dus

EQ flu bestaat.

2 vrienden van me waren bezig met alleen equillon en hadden allebei 1ml gezet en werden misselijk, grieperig etc. Nadat ze een paar dagen later weer injecteerden kregen ze het weer. Dus kan best dat t bij jou hier ook aan ligt. Succes

600 mg bold 2 dagen ,geleden nix last van flu . wel var op nuchter maag genomen ,kwamen er dan ook terug uit ! doe ik nooit meer .

ik heb het met deca/test
+/- 5 uur naar zetten ook warm/koud griep gevoel maar is de volgende dag weer weg,
dus zet hem nu rond uurtje of 18.00 en probeer er doorheen te slapen

test, deca, EQ maakt allemaal geen reet uit, je spreekt over een Chemical Flu! een vreemde stof wordt geinjecteerd in het lichaam en dan kan je lichaam zo reageren. Voorheen werdt er veel vetinaire EQ gebruikt welke onzuiverder was en daarom kreeg je daarvan vaak die verschijnselen.

Testo zei:
Sustanon is testo en testflu is toch echt de allerbekendste die er is,gab.

Ja, ik bedoel dat ik nooit heb gehoord van een testflu, dus niet per se susflu. Had alleen gelezen over de EQ. Maar weer wat geleerd dus! ;)

Ik ook hoor want ik dacht dat er alleen maar een testflu was maar zoals Hardgainers het al duidelijk brengt is het ook heel logisch natuurlijk dat je lichaam zowiezo zo reageert omdat het dus vreemde stoffen zijn...

Als jullie mijn verhaaltje op de vorige pagina lezen dan lezen jullie de hoogstwaarschijnlijke verklaring. Of staat m'n post op onzichtbaar? :(

• Topic Starter Topic Starter
morgen terug injecteren,indien ik terug een 1 dagsgriep krijg stap ik terug op deca

Terug
Naar boven