Fitness Seller

Ergernis

Benatural

Dutch Bodybuilder
Waardering
20
Lengte
1m70
Massa
76kg
Hallo,

IK train nu 9 jaar als natural, op begin in 2007 tot 2009 was ik 1 van de grotere fysieken van mijn sportschool en ook wel in mijn stad. Nu 2016 zie ik alleen maar grotere jongens als ik zelfs van 18 19 jaar, sterke nog ze geven zelfs toe dat ze steroids gebruiken. Het probleem is dat ik er last van heb. Ik val nu in het niet, mijn werk van 9 jaar kan nu gewoon het water in. Veel mensen zeggen ja de gezondheid risico is hun probleem en verantwoording. Maar ook ik en de andere natural die hard werken en trainen hebben hier last van.

Het is zo ongezond die steroids, waarom word dit niert zwaar verboden? Ben ik nu de enige die hier last van heeft?

Kerel, ik doe kickboks, ik ben groot gewoon, dit is normaal voor natural, jij bent 1m80 maar als jij geen kuur zou hebben gebruikt ben jij 70 kilo
:roflol: ik woog op mn 17e al meer dan 70 kilo bby. t feit dat jij in andere posts retarded domme vragen stelt over vitaminepillen en je die nu voor t eerst gaat gebruiken in heel je leven zegt mij genoeg over de rest van je dieet en trainingen; Succes met t bord voor je kop vent; als je bereid bent wat verder te kijken dan je neus lang is staan er echt superveel leerzame topics op dbb. Tot die tijd gewoon lekker blijven mekkeren op iedereen die groter is dan jij bent en iedereen met wél een fatsoenlijk fysiek blijven beschuldigen van roids. xoxo

76 kg it piss

76 kg holy motherfucking shit wat freaking huge, pas je nog wel door deuren enzo? damnnnnnnn boi

Hallo,

IK train nu 9 jaar als natural, op begin in 2007 tot 2009 was ik 1 van de grotere fysieken van mijn sportschool en ook wel in mijn stad. Nu 2016 zie ik alleen maar grotere jongens als ik zelfs van 18 19 jaar, sterke nog ze geven zelfs toe dat ze steroids gebruiken. Het probleem is dat ik er last van heb. Ik val nu in het niet, mijn werk van 9 jaar kan nu gewoon het water in. Veel mensen zeggen ja de gezondheid risico is hun probleem en verantwoording. Maar ook ik en de andere natural die hard werken en trainen hebben hier last van.

Het is zo ongezond die steroids, waarom word dit niert zwaar verboden? Ben ik nu de enige die hier last van heeft?
Dat jij er last van hebt dat anderen groter zijn dan jij is jouw probleem, dat is geen reden om AAS-gebruik te verbieden. Dat mogen mensen gelukkig gewoon voor zichzelf uitmaken hier in Nederland. En nee ik gebruik niet, maar ik ben geen voorstander van een staat die dat soort dingen bepaalt voor zijn burgers.

Dat jij er last van hebt dat anderen groter zijn dan jij is jouw probleem, dat is geen reden om AAS-gebruik te verbieden. Dat mogen mensen gelukkig gewoon voor zichzelf uitmaken hier in Nederland. En nee ik gebruik niet, maar ik ben geen voorstander van een staat die dat soort dingen bepaalt voor zijn burgers.
quote uit privebericht :o :roflol:

Ik vind bodybuilding op zich geen f**k aan, wat ik vet vind is een beest zoals alistair overeem, die ook kan vechten, spieren staan voor mij vooor sterk zijn en kunnen vechten snap je? Een bodybuilder loopt alleen beetje opgeblazen bij en kunnen juist niks.

Dus ik moet wek kickboksen, bovendien eet ik genoeg en gaan de gains niet zo weg, ik kickboks ook maar 2x per week. Maar ik ben natural dus ik kan ook maar 1x per week 1 spiergroep doen. dus hou 3 dagen over voor kickboks

meneer kan maar eens per week 1 spiergroep trainen want hij is natty. En haat op iedereen die juiced, maar alistar overeem is zn grote voorbeeld? rare snuitert deze vierkante buffe kast

Haha godver :roflol:

• Topic Starter Topic Starter

meneer kan maar eens per week 1 spiergroep trainen want hij is natty. En haat op iedereen die juiced, maar alistar overeem is zn grote voorbeeld? rare snuitert deze vierkante buffe kast
Ik bedoel overeem voor zijn kuur in 2006 toen! haha wtf

Kerel als je nattie bent en hard en serieus traint kan je maar 1x per week een spiergroep trainen want je hebt 7 dagen rust nodig. Ik weet niet hoe rustig jij traint? als je roids traint herstel je 4x zo snel en kan je alles 2 3 keer trainen logisch toch snap niet wat je hier mee wil zeggen het klopt gewoon

Kerel als je nattie bent en hard en serieus traint kan je maar 1x per week een spiergroep trainen want je hebt 7 dagen rust nodig. Ik weet niet hoe rustig jij traint? als je roids traint herstel je 4x zo snel en kan je alles 2 3 keer trainen logisch toch snap niet wat je hier mee wil zeggen het klopt gewoon
whuttt. 7 dagen rust nodig? waar haal je dat vandaan? kan je die studie eventjes hier linken, ben wel benieuwd.
En herstel 4 keer zo snel? heb je daar ook een studie van? ben ook wel benieuwd hiernaar! nooit te oud om te leren!

1,2,3,4-regel

whuttt. 7 dagen rust nodig? waar haal je dat vandaan? kan je die studie eventjes hier linken, ben wel benieuwd.
En herstel 4 keer zo snel? heb je daar ook een studie van? ben ook wel benieuwd hiernaar! nooit te oud om te leren!
Kerel ik train hard ! wat snap je nu niet

hij kent zijn lichaam gewoon jw

hij weet wat werkt voor hem

hij is gewoon groot en doet kickboksen

Terug
Naar boven