XXL Nutrition

Ergernis

Haha dit moet toch wel een nep account zijn!! Of het is de zoon van Johnny Fernand.....
Citaat van Big-T over benatural:
Ik weet niet of je aan het trollen bent, aangezien een IP-check niet echt duidelijkheid gaf. Kon wel je FB pagina vinden dmv je mailadres, dat blijft privé natuurlijk, maar het geeft me wel het vermoeden dat je geen trol bent en dus meent wat je schrijft.

Als dit echt serieus is: mensen moeten stoppen met AAS omdat jij je anders klein gaat voelen? Je vindt het oneerlijk? Sorry maar dergelijk gedrag doet mij denken aan bepaalde groepen in de maatschappij die denken dat ze zich constant gekwetst moeten voelen of oneerlijk behandeld worden en vervolgens overal gaan janken en anderen de schuld gaan geven. Ook het soort mensen dat stemt voor politici die zonder probleem vrijheid inruilen voor veiligheid om zogenaamd de mensen te beschermen.

Luister, op zich heb ik niets tegen natural BB, maar als ze zich beginnen aanstellen, belachelijk gaan gedragen en gebruikers aanvallen vanwege hun keuze, verliezen ze bij mij alle respect. Als jij last hebt van gebruikers, jammer voor jou, that's life, we hebben allemaal wel ergens last van. Maar idiote uitspraken als 'ze moeten gewoon stoppen' wat waarschijnlijk ook inhoudt dat je graag zou zien dat gebruikers gerechtelijk vervolgt zouden worden alleen omdat ze vrijwillig wat in hun eigen lichaam stoppen en daar alle risico's bijnemen om hun doel te halen. Op dat moment vind ik het niet alleen maar belachelijk, maar gevaarlijk. Want het zijn dat soort mensen die een autoritaire (fascistische) staat mogelijk maken.

Dus mijn advies is: zoek hulp om je wat zelfzekerder op te stellen, en ga aub anderen niet meer dicteren wat ze moeten doen.

Waarom zou je jezelf überhaupt gaan vergelijken met mensen die aas gebruiken om je er vervolgens aan te gaan ergeren.

Beetje appels met peren vergelijken.
Vergelijk jezelf met andere natuurlijke bodybuilders?

pics ?

Ik snap je wel @Benatural hoor. Ik ben ook de grootste (qua verhoudingen) in het team op mijn werk (zeker 15 man in het team).
Nu werkt er sinds kort ook een nachtwaker (zware steroids-gast), f**k them all man.

Tis gewoon niet eerlijk, hierdoor kun je uiteindelijk gewoon therapie (je Ego / identiteit crasht immers) nodig hebben.
Ze denken alleen aan zich zelf. Maar kop op !! Ik steun je man !!

X-je

Mijn neefje is sinds zijn geboorte meer aangekomen dan ik. Is niet eerlijk G.
Ze moeten alle neefjes verbieden!

Hallo,

IK train nu 9 jaar als natural, op begin in 2007 tot 2009 was ik 1 van de grotere fysieken van mijn sportschool en ook wel in mijn stad. Nu 2016 zie ik alleen maar grotere jongens als ik zelfs van 18 19 jaar, sterke nog ze geven zelfs toe dat ze steroids gebruiken. Het probleem is dat ik er last van heb. Ik val nu in het niet, mijn werk van 9 jaar kan nu gewoon het water in. Veel mensen zeggen ja de gezondheid risico is hun probleem en verantwoording. Maar ook ik en de andere natural die hard werken en trainen hebben hier last van.

Het is zo ongezond die steroids, waarom word dit niert zwaar verboden? Ben ik nu de enige die hier last van heeft?

jij bent een jarloerze manlet! hihaho !

''Als dit echt serieus is: mensen moeten stoppen met AAS omdat jij je anders klein gaat voelen? Je vindt het oneerlijk? Sorry maar dergelijk gedrag doet mij denken aan bepaalde groepen in de maatschappij die denken dat ze zich constant gekwetst moeten voelen of oneerlijk behandeld worden en vervolgens overal gaan janken en anderen de schuld gaan geven.''

Jammer man, ik dacht dat ik op een bodybuilding forum zat om te leren van anderen.
Die ellende (teksten) van geenstijl e.d. had ik hier niet verwacht en zeker niet van jou..
Bepaalde groepen? Noem het beestje bij de naam en wees lekker jezelf

:bang:

• Like
Waarderingen: mat
muj-Banana.gif

In 4 pics!

Hallo,

IK train nu 9 jaar als natural, op begin in 2007 tot 2009 was ik 1 van de grotere fysieken van mijn sportschool en ook wel in mijn stad. Nu 2016 zie ik alleen maar grotere jongens als ik zelfs van 18 19 jaar, sterke nog ze geven zelfs toe dat ze steroids gebruiken. Het probleem is dat ik er last van heb. Ik val nu in het niet, mijn werk van 9 jaar kan nu gewoon het water in. Veel mensen zeggen ja de gezondheid risico is hun probleem en verantwoording. Maar ook ik en de andere natural die hard werken en trainen hebben hier last van.

Het is zo ongezond die steroids, waarom word dit niert zwaar verboden? Ben ik nu de enige die hier last van heeft?

Weet je wel zeker dat je goed traint ? Ik zie hier in de gym nooit echt een grote jongen van 18/19 rond lopen.. maarja kan ook aan de gyms hier liggen

Waarom zou je jezelf überhaupt gaan vergelijken met mensen die aas gebruiken om je er vervolgens aan te gaan ergeren.

Beetje appels met peren vergelijken.
Vergelijk jezelf met andere natuurlijke bodybuilders?

Waarschijnlijk doet hij dat ook maar hij weegt 78 dus dan is iedereen groot gewoon

Ik vind mooi dit topic

• Like
Waarderingen: Inb4
''Als dit echt serieus is: mensen moeten stoppen met AAS omdat jij je anders klein gaat voelen? Je vindt het oneerlijk? Sorry maar dergelijk gedrag doet mij denken aan bepaalde groepen in de maatschappij die denken dat ze zich constant gekwetst moeten voelen of oneerlijk behandeld worden en vervolgens overal gaan janken en anderen de schuld gaan geven.''

Jammer man, ik dacht dat ik op een bodybuilding forum zat om te leren van anderen.
Die ellende (teksten) van geenstijl e.d. had ik hier niet verwacht en zeker niet van jou..
Bepaalde groepen? Noem het beestje bij de naam en wees lekker jezelf
Moslim Mohamed, moslims gaat het over.

verdomme 3 pagina's en nog geen opmerkingen over ''ergenis''

disappoint.

Meneer de administrator mag dat natuurlijk niet zeggen. Bodybuilding.com is voor alle Nederlanders, toch?

Gelukkig woon ik in Amsterdam met bijna alleen maar leuke Blanke Nederlanders.
Ik ben zichtbaar Moslim, maar nooit kom ik mensen tegen die geenstijl termen of bepaalde opmerkingen in mm face zeggen.

Lang leve het internet voor die mietjes

Meneer de administrator mag dat natuurlijk niet zeggen. Bodybuilding.com is voor alle Nederlanders, toch?

Gelukkig woon ik in Amsterdam met bijna alleen maar leuke Blanke Nederlanders.
Ik ben zichtbaar Moslim, maar nooit kom ik mensen tegen die geenstijl termen of bepaalde opmerkingen in mm face zeggen.

Lang leve het internet voor die mietjes
Nish gataar

op het internet is er geen ontploffingsgevaar

BigT is een djinn!

Terug
Naar boven