XXL Nutrition

Ergernis

Hallo,

IK train nu 9 jaar als natural, op begin in 2007 tot 2009 was ik 1 van de grotere fysieken van mijn sportschool en ook wel in mijn stad. Nu 2016 zie ik alleen maar grotere jongens als ik zelfs van 18 19 jaar, sterke nog ze geven zelfs toe dat ze steroids gebruiken. Het probleem is dat ik er last van heb. Ik val nu in het niet, mijn werk van 9 jaar kan nu gewoon het water in. Veel mensen zeggen ja de gezondheid risico is hun probleem en verantwoording. Maar ook ik en de andere natural die hard werken en trainen hebben hier last van.

Het is zo ongezond die steroids, waarom word dit niert zwaar verboden? Ben ik nu de enige die hier last van heeft?

TS, volgens mij heb je teveel klappen op je hoofd gehad in je kickboks carrière. Daarom maak jij geen gains. Dat kan ik zien aan hoe achterlijk je typt en hoe je met andere mensen communiceert.

9 jaar trainen en dan 76kg wegen, logisch dat 99% van de sportschool groter is als jou, vent, dat woog ik toen ik net begon. Durf te wedden dat de fitgirls in je sportschool jou nog uitliften en dat die volgens jou ook niet natty zijn.

Laatst bewerkt:
quote uit privebericht :o :roflol:

meneer kan maar eens per week 1 spiergroep trainen want hij is natty. En haat op iedereen die juiced, maar alistar overeem is zn grote voorbeeld? rare snuitert deze vierkante buffe kast
254877946_ce80dc676a_z.jpg

Daarom groei ik niet!! Ben al jaren overtraind! SHIIIIIT! En ik maar 72 uur rust geven aan mijn spieren :(

Ben Aturel heeft z'n frustraties wel hoog zitten. Snap ik ook wel met zo'n gekke achternaam

Godver... ik alleen maar lopen kloten in de gym. alle supps gebruiken die ik op me weg zie komen.. En maar minder eten en meer eten weet ik veel blijkt het allemaal te komen doordat ik te weinig rust heb. Dat ik daar nooit eerder achter ben gekomen THANKS MAN

iedereen maakt toch voor zijn eigen uit of hij aas wilt gebruiken of niet. Als je geen gebruikt en je DENKT dat je goed groot bent dan moet je daar fier op zijn.
Maar 76 kg wegen ook als kickboxer dan ben je echt niet groot hoor. Je bent met moeite een middengewicht dus denk dat je nog veel boterhammekes gaat mogen eten om echt groot te worden.

Je weegt 76 kg op 1.70 en je noemt dat groot haha, ik weet niet wat groot in jou beleving is, maar dit is het startgewicht van bijna alle beginners die bij mij in de sportschool binnenlopen

vraag me af welk babby plaatje hier t best bij past

170 76 kg is bij 5% wel ffmi 25

fake natty?

@Benatural
Heb je de pindakaas kuur wel eens geprobeerd? Combineer dit met ananas en olijfolie (@beeldkijker is de expert op dat gebied, wellicht wil hij je tips geven!) en je hebt de anabole nattygains van je leven. Cheer up kerel, we komen er allemaal wel :)

Reported

Ik vind het ook niet leuk dat filemon een complete animal geworden is van de anabolen, nu ben ik ook niet meer de breedste

Het ergste is nog dat hij hoogstwaarschijnlijk geen trol is ook:o.

@Benatural
Heb je de pindakaas kuur wel eens geprobeerd? Combineer dit met ananas en olijfolie (@beeldkijker is de expert op dat gebied, wellicht wil hij je tips geven!) en je hebt de anabole nattygains van je leven. Cheer up kerel, we komen er allemaal wel :)
@Benatural Dit dus +1.

Ik kan je een leuke kuur voorschrijven om af te vallen (pindakaas en folie), maar als je wilt aankomen(ananas & olijfolie), kan ik je daarvoor ook wel een schema voorschrijven.

Deze kuurtjes onderdrukken je testosteron aanmaak niet waardoor een nakuur niet nodig. Wel word soms aangeraden bij het bulk kuurtje (dus met ananas en olijfolie) om je nakuur met winstrol te doen.

Als je interesse hebt stuur me maar en PM. :)

Haha dit moet toch wel een nep account zijn!! Of het is de zoon van Johnny Fernand.....

Terug
Naar boven