replicator
Cool Novice
- Waardering
- 57
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Hallo,
IK train nu 9 jaar als natural, op begin in 2007 tot 2009 was ik 1 van de grotere fysieken van mijn sportschool en ook wel in mijn stad. Nu 2016 zie ik alleen maar grotere jongens als ik zelfs van 18 19 jaar, sterke nog ze geven zelfs toe dat ze steroids gebruiken. Het probleem is dat ik er last van heb. Ik val nu in het niet, mijn werk van 9 jaar kan nu gewoon het water in. Veel mensen zeggen ja de gezondheid risico is hun probleem en verantwoording. Maar ook ik en de andere natural die hard werken en trainen hebben hier last van.
Het is zo ongezond die steroids, waarom word dit niert zwaar verboden? Ben ik nu de enige die hier last van heeft?
TS, volgens mij heb je teveel klappen op je hoofd gehad in je kickboks carrière. Daarom maak jij geen gains. Dat kan ik zien aan hoe achterlijk je typt en hoe je met andere mensen communiceert.
9 jaar trainen en dan 76kg wegen, logisch dat 99% van de sportschool groter is als jou, vent, dat woog ik toen ik net begon. Durf te wedden dat de fitgirls in je sportschool jou nog uitliften en dat die volgens jou ook niet natty zijn.
Laatst bewerkt: