MuscleMeat

ervaring letro tegen bestaande gyno

• Topic Starter Topic Starter
letro en nolva tegelijk is onzin letro zal al je oestrogeen weghalen.

nolva gebruiken na je letro tegen rebound

dosering letro is al gezegd opbouwen naar 2.5 mg

p.s als je vriendin hebt dan zeg maar vast dat je binnenkort een stuk minder sex wil haha

• Like
Waarderingen: Wxng
Sexdrive wordt inderdaad instant gekilled met letro. Bij mij was het soms zo dat als ik bezig was, de zin tijdens de daad spontaan verdween. Direct einde daad dus ook :treuren:

Sexdrive wordt inderdaad instant gekilled met letro. Bij mij was het soms zo dat als ik bezig was, de zin tijdens de daad spontaan verdween. Direct einde daad dus ook :treuren:
daarom ben ik er maar mee gestopt

na 2a3 weken weg libido en veel last van gewrichten

• Like
Waarderingen: Wxng
Als je aan het blasten/cruisen bent, dan veronderstel ik dat je letro best neemt TIJDENS een cruise? Iemand hier ervaring mee?

hoe dan?

hoe bedoel je hoe dan?

met een slokje water?

welk protocol...

Wat je in dit geval nodig hebt is Raloxifene. Voor zover ik het goed begrijp zorgt dit middel ervoor dat er geen oestrogeen aan de gyno kan ''hechten'' zonder dat de oestrogeen niveaus in het lichaam worden verlaagd. Met het voordeel dat je geen last van je gewrichten en mentale toestand krijgt. Heb je gyno van nandrolone of trenbolone dan zou cabergoline of pramipexol mogelijk kunnen helpen.

oke helder. voor hoelang de nolva? En kan aromasin eventueel helpen? Wil niet gelijk naar de letro grijpen namelijk.

Of eventueel alleen nolva?

Nolvadex heeft bewezen gyno te laten weg trekken zelfs oude bestaande puberale gyno. Probleem is dat dit met lange termijn is en het kan wel tot 6 maanden duren. letro daarintegen kan ik geen studies over vinden

Bij mij hielp nolva prima, kreeg gyno tijdens test/Deca/Tren/en nog wat rommel. Nolva op 10/20mg ED deed de trick.

Edit: ik paste uiteraard ook de cycle aan.

Terug
Naar boven