MuscleMeat

Ervaring met EUROCHEM Laboratories producten?

Mark NL

Can't stop the hunger...
Elite Member
Waardering
1
Vraag lijkt me duidelijk.

Iemand ervaring ermee???
Een maatje van me heeft er het een en ander van thuis liggen, ziet er goed uit, keurig met hologram dacht ik.

nog nooit van gehoord....

tot zover mijn waardevolle bijdrage :D

geen slecht spul heb zelf deca nog van liggen

heb je geen foto's?? nog niet van gehoord..maar misschien wel interessant om wat plaatjes te uploaden..

• Topic Starter Topic Starter
heb je geen foto's?? nog niet van gehoord..maar misschien wel interessant om wat plaatjes te uploaden..

Ik kan zelf niet zo 123 ff foto's maken, want hij woont een pl**ris eind bij mij vandaan en heeft zelf geen camera.
Heb even wat op internet opgezocht.
Dit zijn de spulletjes die hij heeft:

Test suspension 100mg/ml
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tren Ace 75mg/ml
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet er toch goed uit dacht ik zelf.

Ziet er zeker goed uit, maar kan ook heel goed rotzooi zijn.

ziet er goed uit idd..ff afwachten lijkt me..(ik heb nog geen emails ontvangen gelukkig)

ziet er goed uit idd..ff afwachten lijkt me..(ik heb nog geen emails ontvangen gelukkig)

Ik heb ook geen e-mail ontvangen hiervan hoor.
Vroeg me alleen af of iemand het wel kon, omdat ik er ook nog nooit van gehoord had. :)

was ook meer een grapje..:)

"Fair Is Foul And Foul Is Fair" - Macbeth...

naa weenie kan zkr goeie shit zijn...maar veel goeie shit wordt vaak weer nagemaakt..

De website ziet er goed ... en ze hebben geen verzendkosten :)

4cc

Ik denk dat we moeten wachten op de resultaten van je vriend voor uitsluitsel. Ik heb her iig nog nooit van gehoord!

Ik geloof dat er een Italiaanse site is waar je die spullen kunt bestellen. Gebruikerservaringen ken ik niet, maar het wordt op buitenlandse boards vrij regelmatig aangeboden.

Nog nooit van gehoord....tot vandaag.

Eerder spullen van Eurochem tegengekomen op het net, geen id naar de hoogte van de kwaliteit van dit product.

Jongens,

Ik wel tijdperk leven jullie? die site bestaat al zo lang en heeft op de Amerikaanse boards goede recensies.
Maar waarom shit daar halen als de markt in Nederland volop juice levert????
Zal wel komen omdat het flesje er anders uit ziet he kiddo,s?
Gaat om de werkzame stof en die is er van tig goede merken plenty in Nederland dus.....................

Terug
Naar boven