MuscleMeat

Ervaring met EUROCHEM Laboratories producten?

Zie geen hologrammen anders, persoonlijk geil ik daar wel op :P

Ik heb vorig jaar de sust ervan genomen en was meer dan tevreden. Ze hebben trouwens enorm goedkope bulkprijzen :p

@pipo.

Waarom werkt je avatar niet?:(

Jongens,

Ik wel tijdperk leven jullie? die site bestaat al zo lang en heeft op de Amerikaanse boards goede recensies.
Maar waarom shit daar halen als de markt in Nederland volop juice levert????
Zal wel komen omdat het flesje er anders uit ziet he kiddo,s?
Gaat om de werkzame stof en die is er van tig goede merken plenty in Nederland dus.....................

Dit was ik nog ff vergeten te vermelden :D

Maar idd, buiten wat Pipo zegt, liggen de prijzen op die website gemiddeld 20EUR/vial hoger dan vd NL UG labs.

Dit was ik nog ff vergeten te vermelden :D

Maar idd, buiten wat Pipo zegt, liggen de prijzen op die website gemiddeld 20EUR/vial hoger dan vd NL UG labs.

dat komt omdat er een tussenpersoon is. Als je rechtstreeks aan die gasten koopt is het extreem goedkoop, zeker in wat grotere hoeveelheden.

Goedkoop is vaak duurkoop mensen.
Dat zien we wel aan de mensen die denken dat ze voor weinig ephedrine tabs van 200mg op de kop tikken;)

aangezien we geen exacte prijzen mogen vernoemen hier moet ik wat vaag blijven maar voor 5ml sust (250mg/ml) betaalde ik tussen de 11 en 13 dollar ;)

• Topic Starter Topic Starter
@Yzord: Ik heb ook geen foto's kunnen maken van zijn flesjes, deze heb ik ook maar van 't internet. Vandaar geen hologram.

Sommige producten waren idd een stuk goedkoper dan van de NL UG labs, andere ook weer een stuk duurder.

Aangezien ik toch de nederlandse economie zal blijven steunen, hou ik het mooi bij m'n NL labjes :D.

Ben wel benieuwd watvoor resultaat hij er mee zal behalen...

@Yzord: Ik heb ook geen foto's kunnen maken van zijn flesjes, deze heb ik ook maar van 't internet. Vandaar geen hologram.

Sommige producten waren idd een stuk goedkoper dan van de NL UG labs, andere ook weer een stuk duurder.

Aangezien ik toch de nederlandse economie zal blijven steunen, hou ik het mooi bij m'n NL labjes :D.

Ben wel benieuwd watvoor resultaat hij er mee zal behalen...

Hebben die NL UG labs ook een eigen site? En mag je die hier noemen? Zo ja wil ik dwe site graag eens bekijken....

• Topic Starter Topic Starter
GS + EPL hebben zover ik weet geen site.

Britsh dragon, is wel geen nl site heeft er wel 1
British Dragon

He bedankt mannen!!!

NO DADDY NO!!!:eek:

Terug
Naar boven