MuscleMeat

ervaring met extreem hoge dosering

rare opmerkingen heb die jongen soms.

haha jezus, een gram ed, jezus christus!!!!!!!!!!!!! 7 gram ew dus, vind het knap hoor, als die off gaat zal ie flinke probs hebben denk ik zo:P

7 gram ew is niet voorbeeldig.

Maar met de juiste techniek wel te doen (NEE, NIET VOOR BEGINNERS!!!!)

In een korte kuur kan je die techniek prima toepassen.

liever zij dan ik:P
ik voelde me met 1 gram trouwens wel goed.. alleen bloeddruk, vaag een bonzend hoofd enz. oh ja en een libido van 100000%

Door wat stijgt eig je bloeddruk als je (teveel) t gebruikt?

Kan je als je last hebt van hoge bloedruk wanneer je ON bent mss beter iets gebruiken om je bloeddruk te verlagen?

K ken iemand die aan 2,5 zat en daar merkte ik niks negatiefs aan kwa karakter... hij is zelfs redelijk stil/kalm...

Kan je als je last hebt van hoge bloedruk wanneer je ON bent mss beter iets gebruiken om je bloeddruk te verlagen?

K ken iemand die aan 2,5 zat en daar merkte ik niks negatiefs aan kwa karakter... hij is zelfs redelijk stil/kalm...

het maakt uiteraard een verschil aan wat voor spul je zit
zet je meer dan 2 gr tren of 2 gr EQ bijvoorbeeld..
hoe androgener, hoe geïrriteerder ik raak:D

Persoonlijk is het hoogste dat ik gegaan ben 2,5gr/week en hoogste dosis test 1,750 gr/week. Toegeven, voelde me toen ook behoorlijk mottig. Of het van de te hoge dosis AAS was of van de onregelmatige uren van mn werk toen (veel nachten, voortdurend moeten omschakelen van dag naar nachtritme,...) weet ik binnen enkele maanden te zeggen

3 gram test ew :meal: zou ik best keer willen proberen.

ik heb er zeker af en toe hard last van, alsof mijn ogen eruit springen soms:p
effe gaan liggen en dat gaat wel weer
'K Snap het niet als er iemand van 19 jaar over een kuurtje begint hoow dan heeft iedereen er wel een mening over.
Maar als je dit leest kraait er bijna geen haan naar, dit is een van de niet cosmetische bijwerkingen en waar er volgens mij later problemen krijgen met hun hart. Dit is niet zoiets zoals onvruchtbaar enz zijn zoals een negentienjarige.

heb weleens 500mg sust ed gedaan dat dan x 7 en je hebt 3,5 gr test per week...150mg provi ed erbij,...whahahah...waait de wind er langs staat ie overeind...

overigens wat is veel?
laatste kuur was 100mg prop eod
250mg test enath eod
50mg winny ed
150mg tren eod
300mg mast eod

kan t ff niet uitrekenen maar is aardig wat ;)

heb weleens 500mg sust ed gedaan dat dan x 7 en je hebt 3,5 gr test per week...150mg provi ed erbij,...whahahah...waait de wind er langs staat ie overeind...

overigens wat is veel?
laatste kuur was 100mg prop eod
250mg test enath eod
50mg winny ed
150mg trenbolone eod
300mg mast eod

kan t ff niet uitrekenen maar is aardig wat ;)

Totaal: 3150mg p/w

ik vind het allemaal best idioot. ik denk niet dat het niet een ruk uitmaakt voor jan met de pet. Neem wat je nodig hebt, het gaat maar zo snel als het gaat.

'K Snap het niet als er iemand van 19 jaar over een kuurtje begint hoow dan heeft iedereen er wel een mening over.
Maar als je dit leest kraait er bijna geen haan naar, dit is een van de niet cosmetische bijwerkingen en waar er volgens mij later problemen krijgen met hun hart. Dit is niet zoiets zoals onvruchtbaar enz zijn zoals een negentienjarige.
jij mag er gerust naar kraaien hoor;)

denk dat ik met 4 à 5 bloedtesten per jaar mn cholesterol en andere vitale waarden wel meer testen zal als de doorsnee user. Wees maar gerust, ik loop niet de ganse dag met uitpuilende ogen rond

ik vind het allemaal best idioot. ik denk niet dat het niet een ruk uitmaakt voor jan met de pet. Neem wat je nodig hebt, het gaat maar zo snel als het gaat.

waarom zou dit geen ruk uitmaken voor jan met de pet, als persoon A er harder opgaat (pro' s) waarom zou persoon B er dan niet harder opgaan (wij)

jij mag er gerust naar kraaien hoor;)

denk dat ik met 4 à 5 bloedtesten per jaar mn cholesterol en andere vitale waarden wel meer testen zal als de doorsnee user. Wees maar gerust, ik loop niet de ganse dag met uitpuilende ogen rond

Oke goed dat je testen doet maar je ogen zijn niet het enige die aangeeft dat je een hoge bloeddruk hebt.

waarom zou dit geen ruk uitmaken voor jan met de pet, als persoon A er harder opgaat (pro' s) waarom zou persoon B er dan niet harder opgaan (wij)

Omdat persoon A net een ander pakkie aan heeft dan persoon B. En omdat persoon A meestal al 15 trainingsjaren(+ voeding + sponsoring) of meer achter de rug heeft en persoon b tussen de 0-5. Voor mijn part spuit jij je elke dag de pl**ris kerel maar behalve dat je zal moeten kappe door de sides gebeurdt er volgens mij geen lul.

ik las net een topic van hier dat iemand met 3gram per week test ent. zit te doseren???

zijn er nog meer mensen die hoog doseren, en is daar al mee geexperimenteerd:D

Kerel,

PLEASE geloof en doe niet zoals die sukkels die die belachelijk hoge doseringen nemen!!
Heeft geen ruk toegevoegde waarde als je boven de 1500mg testo zit!
Ut kan misschien hier of op de sportsschool "stoer" klinken, maar tis niks.
En vergeet niet dat op DBB zekers 25% van de leden niet traint/ niet gebruikt/ en nooit AAS heeft gezien, MAAR wel post alsof ze een GURU zelf zijn.
Ik ken je veel namen noemen van wannabee BB,rs kerel geloof please die bagger verhalen hier niet.

Terug
Naar boven