roberto24
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je als je last hebt van hoge bloedruk wanneer je ON bent mss beter iets gebruiken om je bloeddruk te verlagen?
K ken iemand die aan 2,5 zat en daar merkte ik niks negatiefs aan kwa karakter... hij is zelfs redelijk stil/kalm...

7 gram ew is niet voorbeeldig.
Maar met de juiste techniek wel te doen (NEE, NIET VOOR BEGINNERS!!!!)
In een korte kuur kan je die techniek prima toepassen.

'K Snap het niet als er iemand van 19 jaar over een kuurtje begint hoow dan heeft iedereen er wel een mening over.ik heb er zeker af en toe hard last van, alsof mijn ogen eruit springen soms
effe gaan liggen en dat gaat wel weer

heb weleens 500mg sust ed gedaan dat dan x 7 en je hebt 3,5 gr test per week...150mg provi ed erbij,...whahahah...waait de wind er langs staat ie overeind...
overigens wat is veel?
laatste kuur was 100mg prop eod
250mg test enath eod
50mg winny ed
150mg trenbolone eod
300mg mast eod
kan t ff niet uitrekenen maar is aardig wat![]()
jij mag er gerust naar kraaien hoor'K Snap het niet als er iemand van 19 jaar over een kuurtje begint hoow dan heeft iedereen er wel een mening over.
Maar als je dit leest kraait er bijna geen haan naar, dit is een van de niet cosmetische bijwerkingen en waar er volgens mij later problemen krijgen met hun hart. Dit is niet zoiets zoals onvruchtbaar enz zijn zoals een negentienjarige.

ik vind het allemaal best idioot. ik denk niet dat het niet een ruk uitmaakt voor jan met de pet. Neem wat je nodig hebt, het gaat maar zo snel als het gaat.
jij mag er gerust naar kraaien hoor
denk dat ik met 4 à 5 bloedtesten per jaar mn cholesterol en andere vitale waarden wel meer testen zal als de doorsnee user. Wees maar gerust, ik loop niet de ganse dag met uitpuilende ogen rond
waarom zou dit geen ruk uitmaken voor jan met de pet, als persoon A er harder opgaat (pro' s) waarom zou persoon B er dan niet harder opgaan (wij)
ik las net een topic van hier dat iemand met 3gram per week test ent. zit te doseren
zijn er nog meer mensen die hoog doseren, en is daar al mee geexperimenteerd![]()