AndroidHealthClinic

Ervaringen 1000mg Test e Only

• Topic Starter Topic Starter
Dan lees je veel naar de logjes en topics van beginners. De mensen die ik van hier en persoonlijk ken weet ik dat de doseringen een stuk hoger liggen dan 500mg :o maar die komen dan niet vaak met vragen over hun kuur omdat ze al weten hoe de vork in de steel steek(of hoe zeg je dat :p).

Dus op 1500mg hoef ik zo goed als niks naars qua sides te verwachten? Ik had op 500mg trouwens nergens last van

De meeste worden dan wat prikkelbaarder en zweten een stuk meer dan normaal
Ik zie nu je statts ik zou op 1000mg test gaan zitten als ik jou was

Dan lees je veel naar de logjes en topics van beginners. De mensen die ik van hier en persoonlijk ken weet ik dat de doseringen een stuk hoger liggen dan 500mg :o maar die komen dan niet vaak met vragen over hun kuur omdat ze al weten hoe de vork in de steel steek(of hoe zeg je dat :p).

Met test only op 1 g gaat wel prima
Maar ik vind zelf test is basis

Test 1000 deca 600 is wel lekker maar daar vind ik je persoonlijk wat te ligt voor

Succes met de kuur! Die ik voorstelde is een knaller :hedbang:

Wat is het hoogste aan test waar jij op hebt gezeten? Deze kuur gaat 1.5 gram bij mij de top zijn. Ik ben wel een beetje ''bang'' voor sides. Wat kan je verwachten qua sides al weet ik dat dit per persoon wisselend is

1.5 gram voor 3 weken. Zat wel Bold en Mast naast. Ik had het vooral echt constant ontzettend warm, zeker te vergelijken met Tren. Ook een vette huid en daardoor wat puistjes.

Verder zul je hier idd weinig mensen zien toegeven dat ze op high dose gear zitten omdat het volgens de beesten van 70 kg op DBB zonde is om zoveel te gebruiken en je dan constant gezeik krijgt. Hebben de meeste weinig behoefte aan lijkt me.

1.5 gram voor 3 weken. Zat wel Bold en Mast naast. Ik had het vooral echt constant ontzettend warm, zeker te vergelijken met Tren. Ook een vette huid en daardoor wat puistjes.

Verder zul je hier idd weinig mensen zien toegeven dat ze op high dose gear zitten omdat het volgens de beesten van 70 kg op DBB zonde is om zoveel te gebruiken en je dan constant gezeik krijgt. Hebben de meeste weinig behoefte aan lijkt me.

Ik ben ook van mening hoe meer gear erin gaat hoe groter je kan worden :)
En als ik om me heen kijk in mijn omgeving is dat ook gewoon zo.
De meeste mensen die topics openen in deze sectie hebben mildere kuurtjes maar die beginnen ook pas net.
Ze stellen niet voor niks soms de domste vragen :p

Degene die hier buiten vallen weten dat zelf wel :)
Maar hee daar is dit forum toch voor, mensen helpen.

Ik ben ook van mening hoe meer gear erin gaat hoe groter je kan worden :)
En als ik om me heen kijk in mijn omgeving is dat ook gewoon zo.
De meeste mensen die topics openen in deze sectie hebben mildere kuurtjes maar die beginnen ook pas net.
Ze stellen niet voor niks soms de domste vragen :p

Degene die hier buiten vallen weten dat zelf wel :)
Maar hee daar is dit forum toch voor, mensen helpen.
De tijd dat ik met 500mg test per week groeide is bij mij in elk geval helaas voorbij :(.

Mijn eerste cycle kan ik me nog goed herrineren. Deze was 500mg voor 10 weken. Ik weet nog dat ik bij mezelf dacht van nou is dit het nou? Was zwaar teleurgesteld. Het enige wat ik ondervond is dat ik langer en zwaarder kon trainen en wat sneller gainde... Maar niks vergeleken met de gains die ik sommige jongen zag maken die op 500 mg test zaten... (altans dat zeiden ze, even later kwam ik erachter dat ze op 1200mg test en 600 deca zaten)

Heb wel eens gezeten op 1,5 gr testosteron only. Was wel lekker qua gains en libido, maar werd wel vochtig

moet zegge dat je op 1000mg test only toch flink kracht krijgt, meer dan ik had verwacht.
zeer tevreden over deze cycle zit nu in week 5 denk dat ik nog een week of 5 on blijf en daarna weer ga bridgen

Voor mij was dit echt een fantastische kuur. Heb 10 weken gedaan met switchen van esters eerst cyp daarna een testo mix en geeindigd met sustanon. Tijdens de kuur opgebouwt in dosering van 900mg en geindigd op 1500 mg sust. Top kuur! werd er droger van en groeide echt lekker.

Herstel is ook vlotjes verlopen! Heb me nakuur nu net een dag af en ik voel me prima. Trainen gaat wel wat moeilijker ben wat sneller moe maar sip of ''depressie'' heb ik nog totaal niet gehad. Terwijl ik dit bij me eerste kuur test only op 500mg wel had (raar?)

Terug
Naar boven