- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
is het echt een must om 2x per week te zetten? of kan ik ook best in een inject 4ml doen?
Wat jij wilt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is het echt een must om 2x per week te zetten? of kan ik ook best in een inject 4ml doen?
Nee is geen must, maar je reduceert wel de mate van het vasthouden van vocht. Het verschilt per persoon in hoeverre dit te reduceren is d.m.v. een tweewekelijkse injectie.is het echt een must om 2x per week te zetten? of kan ik ook best in een inject 4ml doen?
Nee is geen must, maar je reduceert wel de mate van het vasthouden van vocht. Het verschilt per persoon in hoeverre dit te reduceren is d.m.v. een tweewekelijkse injectie.
Doorgaans geldt hoe hoger de geïnjecteerde hoeveelheid AAS, hoe sneller de omzetting naar zijn metaboliet(en). Bij hoge dosissen testosteron heb je dus een snellere stijging van DHT en oestrogeen. Je kunt daarom beter de dosissen verspreiden, want 1x 1000 mg test e geeft dus meer vocht dan 2x 500 mg.Dit is nieuw voor mij. Voor stabielere bloedwaardes ala maar op welke manier zou 2x pw injecteren vocht reduceren?
1 gram Test E
600 mg Tren E
400 mg Mast
je gaat als een malle![]()

Doorgaans geldt hoe hoger de geïnjecteerde hoeveelheid AAS, hoe sneller de omzetting naar zijn metaboliet(en). Bij hoge dosissen testosteron heb je dus een snellere stijging van DHT en oestrogeen. Je kunt daarom beter de dosissen verspreiden, want 1x 1000 mg test e geeft dus meer vocht dan 2x 500 mg.
Best een interessante theorie en goed onderbouwd maar vraag me toch af of het effectief niet te verwaarlozen is. Lijkt me dat je er, goed bedoeld, kernraket wetenschap van maakt op deze manier.
Maargoed vind zelf al dat de voordelen van stabielere bloedwaarden van 2x per week een enanthate injecteren niet opweegt tegen het extra belasten van een injectie spot. Persoonlijk lijkt het mij niet waarneembaar in ieder geval.

Ik was het altijd met je eens, maar bij geeft bijvoorbeeld elke 5 dagen zetten echt merkbaar minder vocht en acne![]()
En aromasin mee laten lopen tegen gyno? Ik twijfel hier echt heel erg over.
Ik wil niet beginnen aan de 19-nor groepen en ik ben al van mezelf erg emotioneel, plus ik heb een vriendin en wil dat ook niet vernken.

Geen zin om meer me lichaam in te pompen terwijl het niet eens nodig zal zijn
maar op 1 gram test moet je wel echt iets mee pakken voor gyno dan ?
Ik wil wellicht van de winter ook 1 gram test gaan proberen. Vandaar mijn interesse.
maar op 1 gram test moet je wel echt iets mee pakken voor gyno dan ?
Ik wil wellicht van de winter ook 1 gram test gaan proberen. Vandaar mijn interesse.

Nee hoor, hoeft niet. Geen voorbeeld aan mij nemen maar ik zit momenteel op 1 gram HG Test, 900 Bold en Oxy+Dbol op redelijke dosis en m'n tepeltjes zijn nog net zo als toen ik natty was
Anderen hebben op 500 mg TestE al "gyno", dus gewoon voor jezelf aan kijken. Zou het wel bij de hand houden, ik heb ook Aro en Ari staan mocht het nodig zijn.