jaseytie
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 150
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 104kg
Ik begin mijn kuur op 900mg en zal deze met tussen stapjes verhogen naar 1500mg. Knal kuur of niet?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zit er eigenlijk een praktische limiet aan de hoeveelheid test die je kan zetten voordat het geen toegevoegde waarde meer heeft? Op US boards komen zo vaak schema's voorbij met 2-3g Test maar lijkt me sterk dat meer = beter constant op gaat, anders zou iedereen onderhand 6g test zetten![]()
Op een gegeven moment ( en dat schijnt wel rond de 1.5 gram te liggen ) heeft het niet genoeg voordelen meer om het te blijven uppen. Met een dosis GH schijnt dit wel een stuk hoger te liggen. 7 gram Test en daarbij nog allerhande andere spullen heb ik al es een gast zien nemen, was wel een buffel maar dat zijn debiele doseringen imo.

Is hun gear dan niet gewoon flink onder gedoseerd?Want?
Ik zie ook welleens dosissen voorbij komen met ruim 5gram aan test en die gasten zijn ook allemaal beren.
Cruisen op een gram
Amerika.....
Denk niet dat iedereen daar alleen maar ug gebruikt.
Al weet ik wel dat wij vergeleken met hun blij mogen zijn met onze gear kwa doseringen![]()
Prijzen zijn er ook niet echt lollig, las wel es van lui die in bulk alsnog 50 euro per vial lappen.Op een gegeven moment ( en dat schijnt wel rond de 1.5 gram te liggen ) heeft het niet genoeg voordelen meer om het te blijven uppen. Met een dosis GH schijnt dit wel een stuk hoger te liggen. 7 gram Test en daarbij nog allerhande andere spullen heb ik al es een gast zien nemen, was wel een buffel maar dat zijn debiele doseringen imo.
Zit er eigenlijk een praktische limiet aan de hoeveelheid test die je kan zetten voordat het geen toegevoegde waarde meer heeft? Op US boards komen zo vaak schema's voorbij met 2-3g Test maar lijkt me sterk dat meer = beter constant op gaat, anders zou iedereen onderhand 6g test zetten![]()
Gyno? Is de kans op Gyno zoveel hoger op een dosering van 1.5g vergeleken met bijvoorbeeld 500mg?
Wat is het hoogste aan test waar jij op hebt gezeten? Deze kuur gaat 1.5 gram bij mij de top zijn. Ik ben wel een beetje ''bang'' voor sides. Wat kan je verwachten qua sides al weet ik dat dit per persoon wisselend is
Gyno? Is de kans op Gyno zoveel hoger op een dosering van 1.5g vergeleken met bijvoorbeeld 500mg?
Gyno heeft niks met de dosering te maken, maar met de A:E verhouding.

Heb 10 weken op 1250 mg gezet 0,0 gyno
Gwn schilt bij persoon tot persoon
---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------
Sides van test e zijn niet zo zwaar om bang voor tezijn..
Gyno heeft niks met de dosering te maken, maar met de A:E verhouding.

Fijn om te horen! Vraagje: Hoe komt het dan dat ze hier op dbb en ook op buitenlandse fora's zo terughoudend zijn als je het over 1 gram of meer test hebt? Bijna gelijk komen ze van alle hoeken met sides dit sides dat en dat 1 gram of meer van test alleen veel meer is als je nodig zou hebben.
---------- Toegevoegd om 10:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:32 ----------
Kan je dit onderbouwen of voor iemand met weinig kuur kennis verstaanbaar maken?![]()
Zet gwn 1gram en je zult wel zien valt allemaal mee zoniet stop je of verminder je gewoon
---------- Toegevoegd om 12:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------
Zelf vind ik test only op 1 g niet zo goed
Test is een basis moetje altijd stacke met iets
Is mijn mening![]()
Waar lees je dat dan op dbb? Een gram test is zo goed als normaal als je al een paar keer hebt gekuurd? Als eerste kuur niet natuurlijk (ookal was mijn eerste test kuur uiteindelijk wel 1gram)
---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ----------
Waarom vind je dat? Test only kan prima