AndroidHealthClinic

Ervaringen 1000mg Test e Only

Zit er eigenlijk een praktische limiet aan de hoeveelheid test die je kan zetten voordat het geen toegevoegde waarde meer heeft? Op US boards komen zo vaak schema's voorbij met 2-3g Test maar lijkt me sterk dat meer = beter constant op gaat, anders zou iedereen onderhand 6g test zetten :P

Zit er eigenlijk een praktische limiet aan de hoeveelheid test die je kan zetten voordat het geen toegevoegde waarde meer heeft? Op US boards komen zo vaak schema's voorbij met 2-3g Test maar lijkt me sterk dat meer = beter constant op gaat, anders zou iedereen onderhand 6g test zetten :P

Op een gegeven moment ( en dat schijnt wel rond de 1.5 gram te liggen ) heeft het niet genoeg voordelen meer om het te blijven uppen. Met een dosis GH schijnt dit wel een stuk hoger te liggen. 7 gram Test en daarbij nog allerhande andere spullen heb ik al es een gast zien nemen, was wel een buffel maar dat zijn debiele doseringen imo.

Op een gegeven moment ( en dat schijnt wel rond de 1.5 gram te liggen ) heeft het niet genoeg voordelen meer om het te blijven uppen. Met een dosis GH schijnt dit wel een stuk hoger te liggen. 7 gram Test en daarbij nog allerhande andere spullen heb ik al es een gast zien nemen, was wel een buffel maar dat zijn debiele doseringen imo.

Want?
Ik zie ook welleens dosissen voorbij komen met ruim 5gram aan test en die gasten zijn ook allemaal beren.
Cruisen op een gram :o

Amerika.....

Denk niet dat iedereen daar alleen maar ug gebruikt.

Al weet ik wel dat wij vergeleken met hun blij mogen zijn met onze gear kwa doseringen :)

Denk niet dat iedereen daar alleen maar ug gebruikt.

Al weet ik wel dat wij vergeleken met hun blij mogen zijn met onze gear kwa doseringen :)

Dat denk ik ook idd, en zo ontzettend veel merken als ze daar hebben word je ook niet vrolijk van :P Prijzen zijn er ook niet echt lollig, las wel es van lui die in bulk alsnog 50 euro per vial lappen.

• Topic Starter Topic Starter

Wat is het hoogste aan test waar jij op hebt gezeten? Deze kuur gaat 1.5 gram bij mij de top zijn. Ik ben wel een beetje ''bang'' voor sides. Wat kan je verwachten qua sides al weet ik dat dit per persoon wisselend is

Vette huid had ik en puistje op me rug voor derest geen probleme

Bic Cat zegt dat test >1 gram dimished returns geeft

Gyno? Is de kans op Gyno zoveel hoger op een dosering van 1.5g vergeleken met bijvoorbeeld 500mg?

Gyno? Is de kans op Gyno zoveel hoger op een dosering van 1.5g vergeleken met bijvoorbeeld 500mg?

Heb 10 weken op 1250 mg gezet 0,0 gyno
Gwn schilt bij persoon tot persoon

---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------

Wat is het hoogste aan test waar jij op hebt gezeten? Deze kuur gaat 1.5 gram bij mij de top zijn. Ik ben wel een beetje ''bang'' voor sides. Wat kan je verwachten qua sides al weet ik dat dit per persoon wisselend is

Sides van test e zijn niet zo zwaar om bang voor tezijn..

Heb 10 weken op 1250 mg gezet 0,0 gyno
Gwn schilt bij persoon tot persoon

---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------

Sides van test e zijn niet zo zwaar om bang voor tezijn..

Fijn om te horen! Vraagje: Hoe komt het dan dat ze hier op dbb en ook op buitenlandse fora's zo terughoudend zijn als je het over 1 gram of meer test hebt? Bijna gelijk komen ze van alle hoeken met sides dit sides dat en dat 1 gram of meer van test alleen veel meer is als je nodig zou hebben.

---------- Toegevoegd om 10:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:32 ----------

Gyno heeft niks met de dosering te maken, maar met de A:E verhouding.

Kan je dit onderbouwen of voor iemand met weinig kuur kennis verstaanbaar maken? :(

Omdat de meeste alleen maar lezen en niet kuren :p
Sommige te erg bang zijn voor gyno en/of vocht.

Hoe hoger je test zet hoe minder het aromatiseert in verhouding tot lagere dosis.
Zou maar zo kunnen dat je op 500mg wel gyno ontwikkeld en op 1000 niet.
Omdat je a:e ratio daarme ook verandert.

Zet gwn 1gram en je zult wel zien valt allemaal mee zoniet stop je of verminder je gewoon

---------- Toegevoegd om 12:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

Zelf vind ik test only op 1 g niet zo goed
Test is een basis moetje altijd stacke met iets
Is mijn mening :p

Fijn om te horen! Vraagje: Hoe komt het dan dat ze hier op dbb en ook op buitenlandse fora's zo terughoudend zijn als je het over 1 gram of meer test hebt? Bijna gelijk komen ze van alle hoeken met sides dit sides dat en dat 1 gram of meer van test alleen veel meer is als je nodig zou hebben.

---------- Toegevoegd om 10:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:32 ----------

Kan je dit onderbouwen of voor iemand met weinig kuur kennis verstaanbaar maken? :(

Waar lees je dat dan op dbb? Een gram test is zo goed als normaal als je al een paar keer hebt gekuurd? Als eerste kuur niet natuurlijk (ookal was mijn eerste test kuur uiteindelijk wel 1gram)

---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ----------

Zet gwn 1gram en je zult wel zien valt allemaal mee zoniet stop je of verminder je gewoon

---------- Toegevoegd om 12:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

Zelf vind ik test only op 1 g niet zo goed
Test is een basis moetje altijd stacke met iets
Is mijn mening :p

Waarom vind je dat? Test only kan prima

Waar lees je dat dan op dbb? Een gram test is zo goed als normaal als je al een paar keer hebt gekuurd? Als eerste kuur niet natuurlijk (ookal was mijn eerste test kuur uiteindelijk wel 1gram)

---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ----------

Waarom vind je dat? Test only kan prima

Dit gaat mijn tweede kuur zijn en ik weet bijna zeker dat als ik een topic open met tweede kuur test only 1.5 gram er een shitload aan negatieve reacties zou komen.

En op amerikaanse boards lees ik dus altijd dat je soieso een AI mee moet laten lopen ivm sides. Dat je test zo hoog zetten een waste is en ga zo maar door.

Verder lijkt het mij ook bekend dat op dbb laag doseren de norm is.

Dan lees je veel naar de logjes en topics van beginners. De mensen die ik van hier en persoonlijk ken weet ik dat de doseringen een stuk hoger liggen dan 500mg :o maar die komen dan niet vaak met vragen over hun kuur omdat ze al weten hoe de vork in de steel steek(of hoe zeg je dat :p).

Terug
Naar boven