MuscleMeat

Ervaringen lang op tren (16week)

jaseytie

Advanced Bodybuilder
Waardering
150
Lengte
1m91
Massa
104kg
heeft iemand er ervaring mee om gedurende een langere tijd tren te pakken.

Bijvoorbeeld laag beginnen met tren e op 200 en dan gaanderweg vehogen en uiteindelijk eindigen op korte esters voor laten we zeggen 100ed tren a?

Las iets dat hoe langer je tren zet hoe meer "speciale" veranderingen in je fysiek komen

Geen ervaringen maar ben er wel benieuwd naar.
Wil volgend jaar 10 weken op tren a

zit nu al 12 weken op tren-e lage dosis t*ring maagzuur word er gek van

Tis altijd leuk om d'r aan te beginnen maar ben d'r ook altijd blij mee als t erop zit.. jezelf weer worden

jup +30 weken :)

Is het zo raar dan om tren 12 weken te nemen?

Ik begreep dat die verandering na het stoppen weer verdwijnen mbt seperatie schouders
Alleen de dunnere huid en vierkante kaak blijft gedeeltelijk volgens mijn ervaringen
Ik wil ook continue op 400 mg tren e zitten na deze zomervakantie
400 mg tren e
200 mg deca
In de blast 600 mg deca
Elke keer 400 tren e in de cut voor 3-4 weekjes toevoegen heeft niet veel zin ivm de lange ester
Alleen na zo lang gaat je prolactine wel erg opspelen
Las dat nolva daar wat tegen doet en natuurlijk caber
Zelf ondervind ik dat tren gyno ook verdwijnt of vermindert met letro
Daarom cruise ik met letro ernaast

zit nu al 12 weken op tren-e lage dosis t*ring maagzuur word er gek van

Algadraat 500 mg helpt enigsinds
Of spul over de border in België halen tegen maagzuur nog effectiever ben de naam kwijt
Iets met een I dacht ik, drugsgebruikers namen het ook wel eens omdat je dan niet meer over je nek gaat

• Topic Starter Topic Starter
Ik had een tijd geleden wel erg opspelende tren gyno. Is nu redelijk stabiel minder last van minder gevoelig na het toevoegen van mast prop op 50ed. blijf lekker doorknallen maar let wel op de gyno

Algadraat 500 mg helpt enigsinds
Of spul over de border in België halen tegen maagzuur nog effectiever ben de naam kwijt
Iets met een I dacht ik, drugsgebruikers namen het ook wel eens omdat je dan niet meer over je nek gaat
helpt het voor even of blijft het een paar dagen weg?

• Topic Starter Topic Starter
Spreek over minimaal 16 als ik eerlijk ben. Zit al vanaf 2 mei op tren dat is dus al 8 weken en begin sinds vandaag op tren a

langer aan de tren -> meer tren -> meer effecten

lijkt me geen raketwetenschap :p langer op een flinke hoeveelheid tren en je zult meer spiermassa gainen

specifieke korte termijn eigenschappen van een drug (in het geval van tren bijv 'de tren look') verdwijnen uiteraard weer als je stopt met de drug

heeft iemand er ervaring mee om gedurende een langere tijd tren te pakken.

Bijvoorbeeld laag beginnen met tren e op 200 en dan gaanderweg vehogen en uiteindelijk eindigen op korte esters voor laten we zeggen 100ed tren a?

Las iets dat hoe langer je tren zet hoe meer "speciale" veranderingen in je fysiek komen

Je lichaam raakt gewend aan zolang tren, verhogen of pyramide heeft niet veel zin, alleen maar slechter voor je lichaam. Beter een constante dosis en tren a / parabolan / tren e.

Naar mijn mening kun je ook beter beginnen met tren a en het afsluiten me tren e.

Je gaat echt wenen als je kuur over is.

16 weken is prima te doen. Heb ruim 7 maanden tren gedraait, op momenten soms Ace, Hex en Susp door elkaar. Geweldig spul maar als je zo lang op tren zit leid je sociale leven er wel onder, mijne wel in ieder geval. Flink agressief, niks kunnen hebben, iedereen willen slopen die ook maar iets verkeerd doet. Wel fucking lekkere gym sessies en flink wat droge massa gepakt.

Agressie is overigens verschillend van persoon tot persoon, maar ben ervan overtuigd dat als je Tren zolang draait als ik toen en medium tot hoog gedoseerd dat dan iedereen letterlijk een BEAST word.

Terug
Naar boven