MuscleMeat

Ervaringen lang op tren (16week)

altijd leuk die verhaaltjes :rolleyes:

Ik ga soms 16tot 20 weken aan de tren...
Meestal van ace ed 100mg naar eod 100mg en laatste overschakelen op para...na een tijdje word ik echt heel moe... Slecht slapen veel wakket worden maar de freaky veinz de trainingen gaan echt bruut.. Als ik off tren ben denk ik altijd van oef ben blij dat ik dit heb gehad...

Bij mij beginnen de sides vanaf de 5de week , lichte agressie tegenover mensen die ik dagelijks zie en lichtjes geïrriteerd wordt van alle stomste dingen, ook sociaal vlak wordt iets minder, mensen vies aankijken als ze zitten te gluren in de gym als je aan het trainen bent + die schapengeur van zweet die tot aan je voeten stroomt. Vanaf week 8-9 lichte depressies (kan licht tot extreem), met alles willen stoppen, geen fut meer in iets, ... (ik weet dat het allemaal door de tren is dus dan maak ik mij er helemaal geen zorgen over en kan ik er mee leven). 2-3 weken nadat het uit mijn systeem is merk ik toch ook wel een groot verschil. Nouja voor die paar weken per jaar is het toch dik de moeite waard om even een duivels beest te zijn, right? :p

Laatst bewerkt:
Zojuist een vrouwtje helemaal de t*fus in gescholden omdat ze vond dat haar negeerde. Dankje tren dat word weer fappen :)

• Topic Starter Topic Starter
Maagzuur nooit last van gehad... Ik heb wel zieke carb cravings en emotie wisselingen. Je kan me beter met rust laten heel de dag een opmerking van kan je ff de was doen en ik word al kk gestoord dit topic helpt mijzelf wel wat te aarden gelukkig

Maagzuur nooit last van gehad... Ik heb wel zieke carb cravings en emotie wisselingen. Je kan me beter met rust laten heel de dag een opmerking van kan je ff de was doen en ik word al kk gestoord dit topic helpt mijzelf wel wat te aarden gelukkig
Mijn gedrag op tren is ook de rede dat ik al 2 jaar m'n ouders niet meer spreek. Srs.

Ben toch blij dat ik niet gestoord werd als iemand me even iets fatsoenlijk vraagt. Maagzuur was wel enorm hinderlijk, vooral op werk zware dingen tillen werd ik erg slecht van.

Zou ook niks met tren te maken willen hebben als ik er zo agressief van werd als dat ik hier lees. Al werd ik er gewoon behoorlijk slecht van(asociaal, ongemotiveerd, soms ziek, maagzuur, slecht slapen en ga zo maar door), waardoor ik er alsnog niks meer te maken mee wil hebben:o

• Topic Starter Topic Starter
Ben er eigenlijk ook wel klaar mee.. Ook niet het idee dat het nou echt zon knal middel is... Maargoed dat merken we wel als ik off/cruise ga. Dan besef je plotseling van ohh ja het was ff andere koek hah

Agressie valt allemaal wel mee.. beetje maagzuur. Maar gvd achterdochtig zijn Jezus.

zit nu in week 11 van 300 test, 500 tren, 600 mast gaat heerlijk zo, vooral met het warme weer is de cut echt goed te doen

Terug
Naar boven