- Waardering
- 120
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Nu constant aan de tren? Niet voor de gainz maar voor de relatie![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu constant aan de tren? Niet voor de gainz maar voor de relatie![]()

zit nu al 12 weken op tren-e lage dosis t*ring maagzuur word er gek van
Maagzuur idd, dat je in de auto hem maar aan de kant zet omdat het echt te leip word haha.Dat maagzuur is echt killing idd, verder zelf weinig van sides gemerkt eerlijk gezegd.
Was 2,5 jaar on o.a. op afwisselend tren-p en tren-e.
Mijn gedrag op tren is ook de rede dat ik al 2 jaar m'n ouders niet meer spreek. Srs.Maagzuur nooit last van gehad... Ik heb wel zieke carb cravings en emotie wisselingen. Je kan me beter met rust laten heel de dag een opmerking van kan je ff de was doen en ik word al kk gestoord dit topic helpt mijzelf wel wat te aarden gelukkig

Agressie valt allemaal wel mee.. beetje maagzuur. Maar gvd achterdochtig zijn Jezus.
wie heeft er ouders nodig als je de lijpe trenlook hebtMijn gedrag op tren is ook de rede dat ik al 2 jaar m'n ouders niet meer spreek. Srs.

Lekker! Geen last van extreme hoeveelheden zweet met tren en dit weer?zit nu in week 11 van 300 test, 500 tren, 600 mast gaat heerlijk zo, vooral met het warme weer is de cut echt goed te doen
achterdochtig?Die was beter ook een beetje achterdochtig geweest.
je bedoelt paranoïde hahaSws nooit wat aan gehad. Geen rode cent van ze gehad/gebruikt. Ook niet qua opleiding en dergelijke.wie heeft er ouders nodig als je de lijpe trenlook hebt![]()
ja als ik cardio zweet ik mezelf de t*fus zelfde als ik lekker ind e zon ga zitten haha voel 't zo langs m'n rug lopen danLekker! Geen last van extreme hoeveelheden zweet met tren en dit weer?
In
Mijn volgende blast wordt ook 14-16 weken tren icm test en bold.