XXL Nutrition

Ervaringen lang op tren (16week)

Ook heel wat meer ml's :p
Dit zijn er voor mijn doel al heel wat. Is sowieso eerste keer bold voor mij en ook nog nooit primo gehad. Wellicht iets voor de toekomst.

Zeker de moeite waard en je hebt ook 200mg/ml primo anders zou het voor mij ook een reden zijn om het er niet bij toe te voegen. Daarnaast zou je de test ook weg kunnen laten en op 800 bold (mijne is 300mg/ml dus ik zet bold op 900) 600 tren 600 primo :cool:

Gaat het effect van primo niet gewoon verloren met al die andere (sterkere) middelen

Dan zou mast bij tren al helemaal hopeloos zijn, dat is het toch ook niet ;)
(Primo doet meer voor de a:e ratio dan mast)

High test is ook lekker naast tren als je maar niet te gevoelig bent voor gyno. Toevallig heb ik het zelf nu eens laag staan naast de tren, maar anders worden het helemaal zoveel ml's :rolleyes:

Aanvulling op mijn eerdere posts. Nu in begin van kuur waar ook tren e in terug komt van een merk dat ik hiervoor niet heb gehad. Gains gaan zoals verwacht en de Tren-look idem. Echter heb ik nu sides die ik niet eerder op tren heb gehad, namelijk gigantische lethargie en nog ergere achterdochtige gevoelens.. Op het paranoïde af.

Heb je er t3 naast lopen?

Ik wordt juist lethargisch zonder t3 :p

Overigens weer nieuw ding bij gekomen. Het moment dat je ziet dat je whatsapps en dergelijke totaal negeert omdat het je oprecht geen ene kut interesseert wat een ander te melden heeft. Iets waar ik zelf normaal me niet aan schuldig maak aangezien ik het als goed fatsoen zie om toch even een (korte) reactie te geven. Tren blijft een mooi maar raar spulletje...

Overigens weer nieuw ding bij gekomen. Het moment dat je ziet dat je whatsapps en dergelijke totaal negeert omdat het je oprecht geen ene kut interesseert wat een ander te melden heeft. Iets waar ik zelf normaal me niet aan schuldig maak aangezien ik het als goed fatsoen zie om toch even een (korte) reactie te geven. Tren blijft een mooi maar raar spulletje...

Hahaha dit idd :roflol: nu je het zegt, op de tren denk ik ook altijd van f**k it ik heb geen zin om op jullie losers te reageren :D

op 100mg ew moet ik op niet te veel sides rekenen zeker?:D
zal erna wel uppen normaal

zit op 500mg pw en ga vandaag week 15 in
volgens mij valt het wel mee hoe erg mijn mentale gesteldheid is maarja dat kan natuurlijk ook gewoon aan mij liggen :D
ik merk overigens wel dat ik mega hard rage als ik aan t gamen ben (wat ik normaliter niet doe)

• Topic Starter Topic Starter
zet dan niks.. 100mg ew dat slaat toch nergens op haha

Gek genoeg lijken mijn sides veeeel minder te worden sinds ik van e op a over ben gegaan? ik zette e e4d en a ed

Of ik kan er beter mee dealen dat kan ook haha

Precies ja! En dan 3 dagen lang denken oh ja ik moet die nog een berichtje sturen voordat het daadwerkelijk gebeurt.
Ook waar ik normaal altijd ruim op tijd ben, kom ik nu standaard iets te laat.

Precies ja! En dan 3 dagen lang denken oh ja ik moet die nog een berichtje sturen voordat het daadwerkelijk gebeurt.
Ook waar ik normaal altijd ruim op tijd ben, kom ik nu standaard iets te laat.
Het interesseert je ook oprecht niets merk ik. Zo hoorde ik via via gisteren dat een ex van me weer eens me zwart aan het maken was, maar heb echt een /care gevoel daarover. Is dat nu alpha of juist niet :p

• Like
Waarderingen: vntl
Terug
Naar boven