MuscleMeat

ervaringen met PH's...

PloiSs

Cool Novice
Waardering
0
Hey! ik ben pasgeleden begonnen met M1T...en naar mijn mening is t goed spul(in 1 week tijd 2kg..)
Wil weleens weten hoe andere gebruikers het ervaren hebben..
hoelang je t hebt gebruikt en wat je resultaten waren/zijn en of je bijv last heb gehad van bijwerkingen enz enz..
BvD

Moved naar de juiste sectie.

Wat ik er van weet is dat M1t zeer veel nevenwerkingen heeft en dat de gains moeilijk te houden zijn.

Ga je nakuren met Nolvadex ?

• Topic Starter Topic Starter
ja dat was wel de planning
heb mensen gesproken die er 8kg van aankwamen en t nog niet kwijt zijn...en nergens last van hebben gehad.

ben trouwens vooral benieuwd naar wat voor schema jullie toen aangehouden hebben..

schema krachttr of voeding? of je kuurschema? :D

2 kg in één week is wel bijna twee kg vocht en misschien een klein beetje spier. ik veronderstel dat je dat toch wel wist. geen enkel middel kan op één week tijd twee kg spieren aanmaken.

ja dat was wel de planning
heb mensen gesproken die er 8kg van aankwamen en t nog niet kwijt zijn...en nergens last van hebben gehad.
jaja, in uw dromen. gij traint waarschijnlijk nog niet zo lang als je dit gelooft.

wat ben jij nou aant doen ploiss? 3x hetzelfde bumpen :D

Maat van mij heeft ook M1T genomen en heeft geen bijwerkingen gekregen en zat ook een 8kg erbij, heeft jammergenoeg wel niet nagekuurd, ga es kijken hoelang hij dat zal behouden.

uhhh:eek: oepsie! hehehe srry guys

2 kg in één week is wel bijna twee kg vocht en misschien een klein beetje spier. ik veronderstel dat je dat toch wel wist. geen enkel middel kan op één week tijd twee kg spieren aanmaken.

Ja dat snap ik dan weer wel:P maar tis wel een goede motiveerder...
Enne ik droom niet vaak hoor;)

zou niet weten waarom je veronderstelt dat dit allemaal vocht is als hij dit type van componenten gebruikt.

enig uitleg graag

grtz

bart

omdat uw lichaam geen 2kg spieren kan maken op één week tijd. stop na één week en je zal zien dat na een paar dagen die 2kg weer verdwenen zijn.

Ja zal wel wat vocht zijn ja, maar ook enkele vezels spier mss. Maar een lichaam heeft de tijd niet om in 1 week tijd 2 kg pure spiermassa aan te zetten. En zoiezo is het geweten wanneer je M1t bevoorbeeld neemt dat je zoiezo meer vocht opneemt en dus ook opslaat.

+ reken nog wat vet ook erbij.

Waarom toch PH's?Als je aan de orals wilt kan je toch veel beter aan de AAS gaan lijkt me? Dan liever goede gains met een verrotte lever. ;)

er blijken tegenwoordig ph's te zijn die de lever minder belasten en waarbij evengoede of mss wel betere gains zijn te halen dan AAS

Terug
Naar boven