- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
No shit?

Je hebt je ervaringen nog steeds niet met ons gedeeld.Ja, maar ik denk niet dat het antwoord je aanstaat, dus laat maar![]()
SNELHEIDSFOUTEN ZIJN GEEN SPELFOUTEN!Dit is niet enkel een spelfout, als de 'c' door een 'u' wordt gevolgd, spreek je deze immers ook uit als een 'k'. Er staat dus (fonetisch) 'kurkus'.![]()
Je hebt je ervaringen nog steeds niet met ons gedeeld.
stats etc etc
Hoe kom je bv aan een vetpercentage van 30
Ik heb nog nooit zo lang in sectie "Anabolen" gezeten![]()
Dat is vooral een combinatie van veel eten, weinig doen. Mijn doel is toch wel een beetje jouw leanness. Ik til ietsje zwaarder, maar het brengt me niet wat het jou gebracht heeft. Dat is wel jammer.
Jij wel van mij maar ik niet van jou toch?Ik wacht even af wat het jou verder nog brengt. Waar je tegen aan loopt. Nogmaals... We kunnen van elkaar leren.
Ik wacht even af wat het jou verder nog brengt. Waar je tegen aan loopt. Nogmaals... We kunnen van elkaar leren.

Jay Cutler coacht mijMaar even he. Is er wel iemand die je helpt met je kuur? Of doe je alles alleen?
Squat doe ik 100 geen 80Wat ik wel apart vind is dat je na 2 kuren pas 80kg squat en deadlift, hoe kan dat bro? Ik tilde natty dat al in mijn eerste maand.