MuscleMeat

Ervaringen met Test-Tren-dbol cycle

JcLMOxIhmmkzyCCFzMDATVCZkd2RESsW_lcqLdijC14.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Dat lijkt me ook. Wellicht dat je ook een kuurlogje en trainingslogje bij kunt houden ?
Hi is wellicht wel een idee.
Kuurlogje weet ik nog niet of ik "on" ga blijven , normaal gesproken is 4 maanden kuren nakuren stoppen en dan 4 maanden niks meer dus afbouwen

Hi is wellicht wel een idee.
Kuurlogje weet ik nog niet of ik "on" ga blijven , normaal gesproken is 4 maanden kuren nakuren stoppen en dan 4 maanden niks meer dus afbouwen
Bostin Loyd kuurt gewoon door, niet p*ssy doen en net zo buff worden als hij!

Jij bent een wandelende gain-train!

Whatever it takes!! Of niet dan!

Hoe vaak train je per week? Wat moet ik doen voor zulke gains? Behalve dat je gebruikt, doe je nog dingen anders dan andere mensen? Of is het echt genetisch?

Hoe vaak train je per week? Wat moet ik doen voor zulke gains? Behalve dat je gebruikt, doe je nog dingen anders dan andere mensen? Of is het echt genetisch?
hahaha fastbasterd.
Voordat ik antwoord geef op je vraag, is dit een serieuze vraag?
Ik moest even op mijn hoofd krabben, toen je schreef " doe je nog dingen anders dan andere mensen??:eyes:

hahaha fastbasterd.
Voordat ik antwoord geef op je vraag, is dit een serieuze vraag?
Ik moest even op mijn hoofd krabben, toen je schreef " doe je nog dingen anders dan andere mensen??:eyes:

Ik bedoel tijdens het trainen. Een ander "afwijkend" schema of iets van dien aard. Wellicht een andere serie oefeningen of een andere uitvoering daar van. We zijn er om te leren van elkaar toch?

Ik bedoel tijdens het trainen. Een ander "afwijkend" schema of iets van dien aard. Wellicht een andere serie oefeningen of een andere uitvoering daar van. We zijn er om te leren van elkaar toch?
Ok nu vat ik hem, uiteraard zo is dat .
Wat mij vooral goed doet, en effect heeft op lichaam is...door te varieren met oefeningen.
Op die manier laat je je spieren steeds "schrikken"
Niet steeds dezelfde oefeningen pakken anders word het routine.

Ene week borst trainen met bench press en schuine bank, de week erop of paar dagen erna borst trainen met voornamelijk dumbells.
Zo geld dat ook voor de oefeningen met biceps, de ene keer met barbell stang de andere keer rechte stang, of weer voornamelijk met dumbells trainen
Varierren met sets 4x sets van 12 of 4x sets zwaar 8x totdat je niet meer kan.
Schouders doe ik eerlijk gezegd niet heel zwaar, blessure gevoelig.

Spieren laten schrikken, daar heb ik eerder wat van gehoord.

Kun je ons dagelijks op de hoogte houden met foto's?
Denk dat iedereen hier wel benieuwd is hoe hard jouw look gaat zijn.
Takes us on your gaintrain!! :flexbiceps:

Kun je ons dagelijks op de hoogte houden met foto's?
Denk dat iedereen hier wel benieuwd is hoe hard jouw look gaat zijn.
Takes us on your gaintrain!! :flexbiceps:
Hi Tops,

Gaat ie goed?
Dagelijkse foto's nog wel, verschil in spier definitie zul je ongeveer na respectievelijk 2 a 3 weken zien op foto's
Ik wil best wat gaan posten dan , geen probleem hoor

Ok nu vat ik hem, uiteraard zo is dat .
Wat mij vooral goed doet, en effect heeft op lichaam is...door te varieren met oefeningen.
Op die manier laat je je spieren steeds "schrikken"
Niet steeds dezelfde oefeningen pakken anders word het routine.

Ene week borst trainen met bench press en schuine bank, de week erop of paar dagen erna borst trainen met voornamelijk dumbells.
Zo geld dat ook voor de oefeningen met biceps, de ene keer met barbell stang de andere keer rechte stang, of weer voornamelijk met dumbells trainen
Varierren met sets 4x sets van 12 of 4x sets zwaar 8x totdat je niet meer kan.
Schouders doe ik eerlijk gezegd niet heel zwaar, blessure gevoelig.
Afwisseling is key inderdaad, elke week van oefening wisselen zorgt voor steady gains!!! En hee, met zulke sloopkogels als schouders is het ook echt niet nodig superzwaar te gaan! Mind muscle connectie is veel belangrijker.

Terug
Naar boven