MuscleMeat

Ervaringen met winstrol/testo?

knobbel

Cool Novice
Waardering
0
Ik wil een kuur gaan doen van 10 weken met winstrol en testo enth. of sustanon (met nolva nakuur)
Ik vraag me af of er ervaringen van anderen zijn. Juist met lage dosissen testo, want ik wil niet meer gaan zetten dan 300 tot 400mg per week, 10 weken lang. De laatste 6 weken word het winstrol tabs 50mg per dag. Over het algemeen slaat mijn lichaam denk ik niet snel vocht op, maar naar mijn idee zal de vochtopslag zo minimaal zijn, en kom ik er voor de zomer misschien nog ietsje geripter uit.
Nu ben ik alleen benieuwd naar de praktijk. Misschien kan iemand me hier wat over vertellen?

Paar vragen:

Is er een specifieke reden dat je niet meer dan 300 tot 400mg per week wilt zetten?
Wat zijn je stats?

hoevaak heb je al gekuurt?

en als je geripter wilt zijn kun je ook kiezen voor boldenone met winny,

maar hangt ook af van hoevaak en wat je al gekuurt hebt.

groeten.

• Topic Starter Topic Starter
De reden is gezondheid, bijwerkingen en als belangrijkste; vochtopslag.
Het gaat me niet echt om veel extra kilo's te winnen. Met een paar ben ik ook tevreden. Over een jaar is de volgende ronde voor een kuur, liever maar wat meer de tijd nemen met minder zware dosissen. Winstrol is in deze kuur eigenlijk al iets te zwaar vind ik, en laat die er de volgende keer ook uit.
Mijn vetpercentage is 18%, weeg 116kg en 1,85 lang.

• Topic Starter Topic Starter
Daan-B zei:
hoevaak heb je al gekuurt?

en als je geripter wilt zijn kun je ook kiezen voor boldenone met winny,

maar hangt ook af van hoevaak en wat je al gekuurt hebt.

groeten.

hoe vaak laat ik even achterwege, maar boldenon, deca en primo slaan niet (genoeg) aan bij mij. Het gaat me niet alleen om het geripte, maar ook om extra kracht.

Boldone + winny lijkt mij de ideale stack om zeker bij een bf van 18% goed droger te worden. Met de test pak je zker veel vocht en zovel zal het krachtsverschil niet zijn, denk dat je je moet focussen op een punt, dus of goed shredded of juist meer power en extra kg's

knobbel zei:
Ik wil een kuur gaan doen van 10 weken met winstrol en testo enth. of sustanon (met nolva nakuur)
Ik vraag me af of er ervaringen van anderen zijn. Juist met lage dosissen testo, want ik wil niet meer gaan zetten dan 300 tot 400mg per week, 10 weken lang. De laatste 6 weken word het winstrol tabs 50mg per dag. Over het algemeen slaat mijn lichaam denk ik niet snel vocht op, maar naar mijn idee zal de vochtopslag zo minimaal zijn, en kom ik er voor de zomer misschien nog ietsje geripter uit.
Nu ben ik alleen benieuwd naar de praktijk. Misschien kan iemand me hier wat over vertellen?

Als je met sus aan de slag gaat zal de vochtopslag verre van minimaal zijn aangezien sus een van de sterkst vochtvasthoudende as is. Je zou het eventuel met test propionate en winstrol kunnen doen maar om 10 weken drie a vier injects in de week te gaan zetten lijkt me ook niet zo heerlijk. Een andere optie is 2 a 3 ml trenbolone per week met winstrol te nemen maar dan zou ik zelf toch de voorkeur geven aan winstrol depot boven de tabs.

JK
Mister Holland 2003

Een vraag wat doet equipose juist?? ik ga namelijk beginnen met mijn kuur volgende week, winstrol en testex ze hebben me verteld om equipose erbij te nemen maar wat doet het juist? en wat voor beschermede tabletten moet ik erbij nemen daar bedoel ik me voor mijn lever en andere iemand die me kan helpen alvast bedankt want hier in belgie heb ik vel te veel verschillende raad gelregen alvast super bedankt wie hierop reageert en me kan helpen thanks alvast...
het zal alsvolgt gaan, een kuur van 6weken , heb 12 ml testex, 18/ ml winstrol en 50ml equipose,in totaal wie kan me helpen, je kan ook gewoon mailen pegpeg_@hotmail.com

pegpeg zei:
Een vraag wat doet equipose juist?? ik ga namelijk beginnen met mijn kuur volgende week, winstrol en testex ze hebben me verteld om equipose erbij te nemen maar wat doet het juist? en wat voor beschermede tabletten moet ik erbij nemen daar bedoel ik me voor mijn lever en andere iemand die me kan helpen alvast bedankt want hier in belgie heb ik vel te veel verschillende raad gelregen alvast super bedankt wie hierop reageert en me kan helpen thanks alvast...
het zal alsvolgt gaan, een kuur van 6weken , heb 12 ml testex, 18/ ml winstrol en 50ml equipose,in totaal wie kan me helpen, je kan ook gewoon mailen pegpeg_@hotmail.com

equpoise is identiek aan boldenone dit heeft hoofdzakelijk een eiwitsparende functie. Dit houd in dat het voor een positieve stikstofbalans in de spiercellen zorgt zodat er meer proteine de spieren in als uit gaan. Beschermende tabletten voor je lever zijn met een kuur als deze niet nodig, maar hoe is de equpoise gedoseerd (hoe mg per ml want 50 ml is aardig wat) en de testex is dit enanthate op propionate ? want testex heb je in beide vormen.

Chemical zei:
equpoise is identiek aan boldenone dit heeft hoofdzakelijk een eiwitsparende functie. Dit houd in dat het voor een positieve stikstofbalans in de spiercellen zorgt zodat er meer proteine de spieren in als uit gaan. Beschermende tabletten voor je lever zijn met een kuur als deze niet nodig, maar hoe is de equpoise gedoseerd (hoe mg per ml want 50 ml is aardig wat) en de testex is dit enanthate op propionate ? want testex heb je in beide vormen.

op het doosje staat "each mL provides 50mg boldone undecylentate with sesame oil
de testex, op het ampul staat prolongatum 250, en hoe zou ik het het beste verspreiden?? ik bedoel de kuur zelf om het beste resultaat te bereiken
en echt bedankt dat je me helpt.. thx

pegpeg zei:
op het doosje staat "each mL provides 50mg boldone undecylentate with sesame oil
de testex, op het ampul staat prolongatum 250, en hoe zou ik het het beste verspreiden?? ik bedoel de kuur zelf om het beste resultaat te bereiken
en echt bedankt dat je me helpt.. thx

mmm de uq is dan waarschijnlijk veterinair zou het houden op 150 mg per week . Op de testex moet te vinden zijn of het propionate of enanthate is. Ik denk zelf propionate maar dit moet je wel even zeker weten aangezien er een groot verschil tussen beide zit. De winstro neem je gewoon 1 ampul om de dag od 3 per week zou ook voldoende zijn

Chemical zei:
mmm de uq is dan waarschijnlijk veterinair zou het houden op 150 mg per week . Op de testex moet te vinden zijn of het propionate of enanthate is. Ik denk zelf propionate maar dit moet je wel even zeker weten aangezien er een groot verschil tussen beide zit. De winstro neem je gewoon 1 ampul om de dag od 3 per week zou ook voldoende zijn

er staat toch niets op het is een bruine ampul voor de rest zie ik niets.. maar toch bedankt dus met anders woorden 3 winstrols per, 3 equipose, en 1 testex per week??? zou voldoende zijn???
zal ik er nog iets bijnemen?? of is dit voldoende??

pegpeg zei:
er staat toch niets op het is een bruine ampul voor de rest zie ik niets.. maar toch bedankt dus met anders woorden 3 winstrols per, 3 equipose, en 1 testex per week??? zou voldoende zijn???
zal ik er nog iets bijnemen?? of is dit voldoende??

tja dan zou ik het er toch op moeten gooien dat de testex propionate is ik heb er zelf ook nog wat van thuis liggen. Propionate heeft ook een heel korte werkingsduur integenstelling tot enanthate die een stuk langer werkt. Om toch nuttig gebruik te maken en niet gelijk te zwaar te gaan in de kuur zul je toch minimaal 2 testex per week moeten nemen. Aangezien je toch met middellen aan de slag gaat die je eigen hormoonhuishouding in de war gooie moet je wel zorgen voor een goede nakuur met Bv hcg of clomid

Chemical zei:
tja dan zou ik het er toch op moeten gooien dat de testex propionate is ik heb er zelf ook nog wat van thuis liggen. Propionate heeft ook een heel korte werkingsduur integenstelling tot enanthate die een stuk langer werkt. Om toch nuttig gebruik te maken en niet gelijk te zwaar te gaan in de kuur zul je toch minimaal 2 testex per week moeten nemen. Aangezien je toch met middellen aan de slag gaat die je eigen hormoonhuishouding in de war gooie moet je wel zorgen voor een goede nakuur met Bv hcg of clomid
dit staat op de ampuk van testex, testex elmu, prolongatum250, ciclopentil propionatode testosterona 250 mg,wat gaat het geven na zes weken, toch niet te opgeblazen, of kom ik er iets van van bij maar heel scherp froog wil ik zeggen??? en de nakuur, wat is hcg of clomiod? geef me de voldige benaming?? ken je fenfluramine??? thx chemical voor je hulp ;)

pegpeg zei:
dit staat op de ampuk van testex, testex elmu, prolongatum250, ciclopentil propionatode testosterona 250 mg,wat gaat het geven na zes weken, toch niet te opgeblazen, of kom ik er iets van van bij maar heel scherp froog wil ik zeggen??? en de nakuur, wat is hcg of clomiod? geef me de voldige benaming?? ken je fenfluramine??? thx chemical voor je hulp ;)

ja is dus propionate dus minimaal 2 per week nemen. Je hebt nu alleen maar middellen die totaal geen vocht vasthouden dus opgeblazen zal niet gebeuren.

Tja wat je kunt verwachten is per persoon heel verschillend zorg in ieder geval dat je voeding goed in orde is

ok thanks, zal ik zeker, doen, op wat moet ik het meeste leten en wat moet ik juist veel eten?? en fenfluramine??? ken je dat

pegpeg zei:
ok thanks, zal ik zeker, doen, op wat moet ik het meeste leten en wat moet ik juist veel eten?? en fenfluramine??? ken je dat

post hier ook even je dieet dan kunnen ik en wellicht anderen er even een blik op werpen. Begin echter nooit met as voor je zeker weet dat je voeding in orde is. Je kunt as nemen tot je een ons weegt als je voeding niet klopt zul je er nooit het maximale uithalen en dat is gewoon stom.

http://www.ergogenics.org/amf2.html hier kun je wat terugvinden overe fenfluramine tis een soort van vetvervrander en zou volkomen nutteloss zijn in je kuur

En post ook eens wat stats (gewicht, grootte, ... ) . Ben wel benieuwd.

eindelijk nu heb ik al veel natwoorden op mijn vragen chemical je bent echt bedankt, dan kan ik maandag zorgeloos beginnen, zal je wel op de hoogte houden van alles, dan wordt het 3 winstrols per week , 2 maal testex, en 150 mg equipose...
echt bedankt...

ik ben een 1.80, en woog 93 kg in januarri maar heb die fenfluramine gebruikt de voorbije 2 maand en weeg nu 80kg....als dat niet veel is, vandaar dat ik het vroeg het engiste nadeel is dat ik nu "zwembandjes heb" spijtig he maaar echt overdreven vandaar de kuur om terug een beetje bij te komen maar ook niet te veel... maar toch begrijp ik de nakuur niet wat moet ik dan kopen???

Terug
Naar boven