AndroidHealthClinic

Ervaringen met winstrol/testo?

Hoe lang train je eigenlijk al ? Want AS zou een keuze moeten zijn die je neemt als je reeds lang traint en naturel (met goeie voeding en training) niet meer zo goed groeit.

Raistlin zei:
Hoe lang train je eigenlijk al ? Want AS zou een keuze moeten zijn die je neemt als je reeds lang traint en naturel (met goeie voeding en training) niet meer zo goed groeit.

ik train al 3 jaar, dit is men 3 kuur, maar bij de deze heb ik al zoveel verschillende commentaar gekregen dat ik zelf gewxoon ben beginnen twijfelen, maar nu ben ik gerust, gewwon een test meer perweek, wat betekent AS??? ps, is er hier geen chat dat communiceert gemakkeijker?

pegpeg zei:
ik train al 3 jaar, dit is men 3 kuur, maar bij de deze heb ik al zoveel verschillende commentaar gekregen dat ik zelf gewxoon ben beginnen twijfelen, maar nu ben ik gerust, gewwon een test meer perweek, wat betekent AS??? ps, is er hier geen chat dat communiceert gemakkeijker?
A.S=anabolen sterioide

chatbox is er ook maar zal er nu niet druk zijn bro!!

Maar als ik het goed begrijp ben je gelijk begonnen met kuren en trainen?

pegpeg zei:
eindelijk nu heb ik al veel natwoorden op mijn vragen chemical je bent echt bedankt, dan kan ik maandag zorgeloos beginnen, zal je wel op de hoogte houden van alles, dan wordt het 3 winstrols per week , 2 maal testex, en 150 mg equipose...
echt bedankt...

Ik vind je maar een rare, hoe kan je nou maandag zorgeloos beginnen als je nog niet eens weet wat bijvoorbeeld een nakuur is. En hoezo is dit je 3e kuur? Antibiotica meegerekend ofzo?

Thorwulf zei:
Ik vind je maar een rare, hoe kan je nou maandag zorgeloos beginnen als je nog niet eens weet wat bijvoorbeeld een nakuur is. En hoezo is dit je 3e kuur? Antibiotica meegerekend ofzo?
rare??? zie de ene pakt het profesioneel op en de andere is gewoon content na zijn 6 weken zoaks ik dus, je hebt gelijk maar nu weet ik dat kuren niet alleen maat een paar en prikjes zetten is daarom dat ik hier ook ben om de vragen te stellen en hoe ik het moet doen
hoe zit het nu met die nakuur???wat moet ik erna nemen

pegpeg zei:
rare??? zie de ene pakt het profesioneel op en de andere is gewoon content na zijn 6 weken zoaks ik dus, je hebt gelijk maar nu weet ik dat kuren niet alleen maat een paar en prikjes zetten is daarom dat ik hier ook ben om de vragen te stellen en hoe ik het moet doen
hoe zit het nu met die nakuur???wat moet ik erna nemen

erna neem je gewoon wat HCG(pregnyl)

pegpeg zei:
and that's it?? dream warrior? of nog iets is het ook aangeraden om tijdens de kuur bv creatine en b- complex vitamine in te nemen visolie plillen enz...

HCG is voldoende bij deze kuur en van supps maak je het zo gek als je zelf wil
let wel op je vitamines heb je zeker nodig en zeker anti-oxidanten dus zink,visolie en b-complex is geen weggegooid geld

dream warrior zei:
HCG is voldoende bij deze kuur en van supps maak je het zo gek als je zelf wil
let wel op je vitamines heb je zeker nodig en zeker anti-oxidanten dus zink,visolie en b-complex is geen weggegooid geld

Dus dream warior wat denk je ervan als ik 3 maal 1ml winstrol, 150 mg equipose en 2 ml testex gebruik is dat voldoende ??? of liever 4 ml testex??? per week de testex is van propont... thanks alvastper waaek

pegpeg zei:
Dus dream warior wat denk je ervan als ik 3 maal 1ml winstrol, 150 mg equipose en 2 ml testex gebruik is dat voldoende ??? of liever 4 ml testex??? per week de testex is van propont... thanks alvastper waaek

winstrol om de andere dag is idd perfect en 150mg equipoise ook met testex heb ik geen ervaring

Navy zei:
Boldenone deca en primo slaan niet aan bij jou. Dit lijkt me sterk.
Tenzij je fakes heb aangeschaft of je voeding is niet juist.

Als je van boldenone deca en primo niet vooruit gaat dan zal winny (oral) helemaal niet
veel voor je doen.

Dat zegt niks. De een reageert op de ene AS beter dan op een andere AS

navy, 't is allemaal veel ingewikkelder dan dat. iemand reageert misschien goed op een dht-middel, iemand anders op testosteron nog iemand anders op deca. uw vergelijking heeft niets met bmw en fiat te maken alhoewel dat er lichte en straffe middelen bestaan.

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet ook niet hoe ik het kan beschrijven. Maar tot 500mg deca, eq, primo werkt gewoon bijna niet bij mij. Ook geen combi van 2 middelen op 500mg. Ik wil ook niet meer gaan zetten. En het werkt zeker niet bij iedereen hetzelfde. De laatste keer met deca/winstrol ben ik de hele kuur vreselijk geil geweest,totdat mijn vriendin er zelfs een beetje genoeg van kreeg. Zelfs de weken dat ik alleen deca in mijn lichaam had. Toen die kuur af was zakte ik in elkaar, had 2 maanden lang iets minder zin in coïtus, maar was inclusief het verlies niet echt opgeschoten in massa en kracht. Het was ook heel moeilijk vast te houden, en voelde me gewoon k*t.
Dat is met testo wel ff anders. Als ik klaar ben met zo'n kuur merk ik bijna niks van terugval.
Primo vind ik wat aan de prijzige kant bij een werkzame hoeveelheid voor mij, en daarvan zijn de resultaten ook gewoon k*t.
Het enige waar ik tevreden mee ben is lichte doseringen testo en winstrol doet het ook altijd wel goed vind ik zelf.

• Topic Starter Topic Starter
Navy zei:
Stromba is minder anabolische dan deca boldenone en primo..dus als je van deze middelen geen vooruit gang boekt zul je dat met stromba al helemaal niet doen.
Met stromba only kom je max 3 kilo aan.

Het klopt dat ieder lichaam anders reageert op AS.
Maar iedereen weet dat een BMW M3 meer power heeft dan een FIAT PANDA.

greetz

In 1 van mijn eerste kuren eens 7 kilo mee gewonnen in 6 weken 50mg/dag.

Winstrol is dus bij de 1 een fiat panda en bij de ander een bmw m3.
Het zijn wel hormonen waar we het hier over hebben, en je kan dus echt nooit beschrijven wat die doen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven