Raistlin
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Raistlin zei:Hoe lang train je eigenlijk al ? Want AS zou een keuze moeten zijn die je neemt als je reeds lang traint en naturel (met goeie voeding en training) niet meer zo goed groeit.
ps, is er hier geen chat dat communiceert gemakkeijker?A.S=anabolen sterioidepegpeg zei:ik train al 3 jaar, dit is men 3 kuur, maar bij de deze heb ik al zoveel verschillende commentaar gekregen dat ik zelf gewxoon ben beginnen twijfelen, maar nu ben ik gerust, gewwon een test meer perweek, wat betekent ASps, is er hier geen chat dat communiceert gemakkeijker?
pegpeg zei:eindelijk nu heb ik al veel natwoorden op mijn vragen chemical je bent echt bedankt, dan kan ik maandag zorgeloos beginnen, zal je wel op de hoogte houden van alles, dan wordt het 3 winstrols per week , 2 maal testex, en 150 mg equipose...
echt bedankt...
rareThorwulf zei:Ik vind je maar een rare, hoe kan je nou maandag zorgeloos beginnen als je nog niet eens weet wat bijvoorbeeld een nakuur is. En hoezo is dit je 3e kuur? Antibiotica meegerekend ofzo?
zie de ene pakt het profesioneel op en de andere is gewoon content na zijn 6 weken zoaks ik dus, je hebt gelijk maar nu weet ik dat kuren niet alleen maat een paar en prikjes zetten is daarom dat ik hier ook ben om de vragen te stellen en hoe ik het moet doen
wat moet ik erna nemenpegpeg zei:rarezie de ene pakt het profesioneel op en de andere is gewoon content na zijn 6 weken zoaks ik dus, je hebt gelijk maar nu weet ik dat kuren niet alleen maat een paar en prikjes zetten is daarom dat ik hier ook ben om de vragen te stellen en hoe ik het moet doen
hoe zit het nu met die nakuurwat moet ik erna nemen
dream warrior zei:
pegpeg zei:and that's it?? dream warrior? of nog iets is het ook aangeraden om tijdens de kuur bv creatine en b- complex vitamine in te nemen visolie plillen enz...
dream warrior zei:HCG is voldoende bij deze kuur en van supps maak je het zo gek als je zelf wil
let wel op je vitamines heb je zeker nodig en zeker anti-oxidanten dus zink,visolie en b-complex is geen weggegooid geld
of liever 4 ml testex
per week de testex is van propont... thanks alvastper waaekpegpeg zei:Dus dream warior wat denk je ervan als ik 3 maal 1ml winstrol, 150 mg equipose en 2 ml testex gebruik is dat voldoendeof liever 4 ml testex
per week de testex is van propont... thanks alvastper waaek
Navy zei:Boldenone deca en primo slaan niet aan bij jou. Dit lijkt me sterk.
Tenzij je fakes heb aangeschaft of je voeding is niet juist.
Als je van boldenone deca en primo niet vooruit gaat dan zal winny (oral) helemaal niet
veel voor je doen.
Navy zei:Stromba is minder anabolische dan deca boldenone en primo..dus als je van deze middelen geen vooruit gang boekt zul je dat met stromba al helemaal niet doen.
Met stromba only kom je max 3 kilo aan.
Het klopt dat ieder lichaam anders reageert op AS.
Maar iedereen weet dat een BMW M3 meer power heeft dan een FIAT PANDA.
greetz