GPRO
Huge Freak
- Waardering
- 1.330
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Ik vind bold niet echt nuttig voor bulk, en gaat ook wat verloren onder test die hoger of even hoog staat. Duurt ook eindje voor het echt zen ding doet. Als je iets licht wil zou ik opteren voor masteron, heel clean en neemt de edge wat weg van de tren, of als je echt voor de gains wil gaan deca of extra test. Versta me niet verkeerd, ik ben gek op bold als vetpercentage en testo laag is, zeker in combo met tren, maar daarbuiten mss niet echt de moeite.
Zoveel mensen hebben last van geen honger op tren en juist die bold kan daar wat aan doen.

Vond het erg irritant! Heb eerst test/tren/mast geprobeerd, redelijk wat acn en heel veel last van spierkrampen. Toen de Mast gedropt en de tren geupped. Ging als een speer. Erna de tren eruit gegooid en een tijdje mast erbij gedaan en kwam weer redelijk wat acn. Op test/tren heb ik af en toe een verdwaalde op mijn rug en verder nagenoeg nergens last van. Maar met Mast, ongeacht in welke combi, komt mijn hele borst vol te staan. Dus geen Mast meer voor mij.

. Was toen net herstelt van een zwaar auto ongeluk. Ieder zn keus toch.