XXL Nutrition

Ervaringen Test/Bold/Tren?

sinds ik ben overgestapt van GS naar EP heb ik veel last van bijwerkingen , laatse 2 weken hoge bloeddruk en ook paniekaanvallen idd.Heb zelfs al dosis tren moeten verlagen ,bijwerkingen waren echt te hevig,en dan bedoel ik echt hevig.

Lol, dat is omdat er nu echt gear en niet alleen olie in je product zit :p

---------- Toegevoegd om 14:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:18 ----------

Ook veel raporteringen van paniek aanvallen. Valt me op dat jij je top voelt op bold en tren. Dacht te menen dat jij adhd/add hebt? Ik heb dat ook en deze middelen lijken voor mezelf als een anti depressievum te werken. Echter niet in te hoge doseringen.

Ik heb relatief weinig last van neveneffecten, op gelijk wat. Voel me op alles wel redelijk goed. Akkoord van winny krijg ik pijnlijke gewrichten en voel ik me als een meisje, maar ik win er ook niets mee, dus dat is geen probleem :p Maar zelfs op low estro ga ik redelijk goed (no test, enkel EQ + aromasin), zonder dat ik overdreven crash van libido. Op tren voel ik me fantastisch tot op 1g (neem ik meer dan voel ik me heel snel slechter, maar goed, nog niet onoverkomelijk) en ga zo maar verder. Bloeddruk is vaak wel een probleem, maar altijd wel wat hoge bloeddruk gehad. Moet leren meer men cruises respecteren ook.

Heb bv duizend maal meer last van stimulanten. Voel me echt mottig van dingen als ephedrine, DMAA, clen etc.

Lol, dat is omdat er nu echt gear en niet alleen olie in je product zit :p ---------- Toegevoegd om 14:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:18 ---------- Ik heb relatief weinig last van neveneffecten, op gelijk wat. Voel me op alles wel redelijk goed. Akkoord van winny krijg ik pijnlijke gewrichten en voel ik me als een meisje, maar ik win er ook niets mee, dus dat is geen probleem :p Maar zelfs op low estro ga ik redelijk goed (no test, enkel EQ + aromasin), zonder dat ik overdreven crash van libido. Op tren voel ik me fantastisch tot op 1g (neem ik meer dan voel ik me heel snel slechter, maar goed, nog niet onoverkomelijk) en ga zo maar verder. Bloeddruk is vaak wel een probleem, maar altijd wel wat hoge bloeddruk gehad. Moet leren meer men cruises respecteren ook. Heb bv duizend maal meer last van stimulanten. Voel me echt mottig van dingen als ephedrine, DMAA, clen etc.

mja,mss wel,ging thans ook goed op het ander merk

• Topic Starter Topic Starter
Geen twijfel over mogelijk ;)
Op jouw leeftijd zul je sowieso "goed responden" op een wat lagere dosis ook. Dus het eerder genoemde merk zal zeker zijn werk wel doen voor je. Qua doseringen heeft het laatstgenoemde merk nog nooit teleurgesteld hier overigens. Even wennen en niet te snel verhogen maar!

Geen twijfel over mogelijk ;)
Op jouw leeftijd zul je sowieso "goed responden" op een wat lagere dosis ook. Dus het eerder genoemde merk zal zeker zijn werk wel doen voor je. Qua doseringen heeft het laatstgenoemde merk nog nooit teleurgesteld hier overigens. Even wennen en niet te snel verhogen maar!

En nu hopen dat het zo blijft :p Het andere merk was in een ver verleden ook ooit eens betrouwbaar ...

• Topic Starter Topic Starter
ben benieuwd punjab, hoe deze kuur bevalt..over 3wkn wil ik ook weer gaan blasten, had deze kuur ook op het oog..
Keep on posting you're results!

Soo much info :engel:

Dank zover allen voor de bijdragen! Ze hebben zeker bijgedragen aan mijn uiteindelijke keuze;

Ik ben gisteren gestart met de blast en ga e3d zetten;

250 Test-E
200 Tren-E
400 Bold

Wat neerkomt elke week op respectievelijk;

583 Test-E
466 Tren-E
933 Bold

Naarmate de kuur zal vorderen zal ik nog zien of verhogen van Test en/of Tren nog nodig is. Doel is om richting de 105/110 te gaan op max 12 zodat ik eind voorjaar/begin zomer wellicht boven de 100 kan blijven op een deftig VP.

Die van mij liggen ook klaar om gebruikt te worden, heb hetzelfde liggen.
Mijn bloedwaardes zijn alleen nog niet inorde :(

ben wel bloeddrukverlagers moeten gaan halen ,bloeddruk bleef rond 17a18 op 8,voelde me net of ik gek aant worden was

Bwa, onderdruk is nog goed. Niet overdoen met BP verlagers want die remmen overigens de spiergroei, gewoon op tijd en stond stoppen, dosis verlagen of break nemen.

hoe komt het dat ze spiergroei remmen??

hoe komt het dat ze spiergroei remmen??

Een deel van het aanpassingsproces aan hypertrofie induceert blijkbaar het RAAS systeem, en als je dit gaat blokkeren (angiotensine II blokkeren), dan doet dat de hypertrofische adaptatie te niet. Veel dieper zou ik er ook niet kunnen op ingaan, dat was letterlijk te bevinding van een studie :p Daartegenover staat dat ATR1 en ACE blokkers wel een beschermende werking hebben op spier bv, en dus bijzonder nuttig zijn op het einde van een dieet. Ze gaan dan niet alleen spiermassa wat behouden, ze gaan tevens al een licht diuretisch effect hebben met een licht hyperkalemisch effect, en dat op zich laat je dan weer toe een diureticum te gebruiken helemaal op het einde, met minder risico op krampen of electrolyt imbalansen. (en omdat veel mensen er nog een deel orals tegenaansmijten voor de look, kan het bloeddrukverlagend effect ook wel van pas komen ;))

Bwa, onderdruk is nog goed. Niet overdoen met BP verlagers want die remmen overigens de spiergroei, gewoon op tijd en stond stoppen, dosis verlagen of break nemen.

onderdruk wel ja,ben ze toch aan het innemen, het zijn bloeddrukverlagers in combi met diureticum. Abs komen wel extra goed door nu

Terug
Naar boven