- Waardering
- 341
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 6%
sinds ik ben overgestapt van GS naar EP heb ik veel last van bijwerkingen , laatse 2 weken hoge bloeddruk en ook paniekaanvallen idd.Heb zelfs al dosis tren moeten verlagen ,bijwerkingen waren echt te hevig,en dan bedoel ik echt hevig.
Lol, dat is omdat er nu echt gear en niet alleen olie in je product zit

---------- Toegevoegd om 14:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:18 ----------
Ook veel raporteringen van paniek aanvallen. Valt me op dat jij je top voelt op bold en tren. Dacht te menen dat jij adhd/add hebt? Ik heb dat ook en deze middelen lijken voor mezelf als een anti depressievum te werken. Echter niet in te hoge doseringen.
Ik heb relatief weinig last van neveneffecten, op gelijk wat. Voel me op alles wel redelijk goed. Akkoord van winny krijg ik pijnlijke gewrichten en voel ik me als een meisje, maar ik win er ook niets mee, dus dat is geen probleem
Maar zelfs op low estro ga ik redelijk goed (no test, enkel EQ + aromasin), zonder dat ik overdreven crash van libido. Op tren voel ik me fantastisch tot op 1g (neem ik meer dan voel ik me heel snel slechter, maar goed, nog niet onoverkomelijk) en ga zo maar verder. Bloeddruk is vaak wel een probleem, maar altijd wel wat hoge bloeddruk gehad. Moet leren meer men cruises respecteren ook. Heb bv duizend maal meer last van stimulanten. Voel me echt mottig van dingen als ephedrine, DMAA, clen etc.