AndroidHealthClinic

ervaringen test-only

dennis999

Ripped Bodybuilder
Waardering
16
zit er aan te denken om eens een testonly bij wijze van expiriment te nemen.
denk dan aan zo'n 10 weken test enath op 1000mg p/w

zijn er mensen met ervaringen daarmee? hoe waren die?

ook al heb je geen ervaring vertel dan eens wat je er van vindt;)

ik zit zelf ook aan zo iets te denken, lijkt mij een goede!

1000mg per week.Zal je vriendin blij mee wezen :p

Lijkt me lekkerrr.

Mocht ik nog eens kuren dan wordt het ook een test only. Ik vond de toegevoegde waarde van de dbol in mijn kuur niet echt om over naar huis te schrijven.

Wat is de gedachte hier achter dan Dennis? Gewoon proberen ofzo? Er zijn zoveel lekker spulletjes op de markt waarom dan een test only. Als ik zelf ooit zoiets zelf zou doen dan wel met een Oxy kickstart.

wel log bijhouden dan he!.. je hoort test online ontzettend vaak voorbijkomen... alleen hellaas zijn er maar weinig die er echt! ervaring mee hebben...

heb het zelf eens geprobeer maar was hellaas nep dus heb er geen ervaring mee...

Zal ik het weer eens gaan verkondigen van die auto en de olie + benzine? Dat je van puur androgene kuur veel plezier hebt tijdens de kuur en minder na de kuur? Dat je gains moet kunnen vasthouden en dat hoog-androgene kuren je veel geven maar weinig om kunnen zetten in permanent resultaat?

DBC01 zei:
Zal ik het weer eens gaan verkondigen van die auto en de olie + benzine? Dat je van puur androgene kuur veel plezier hebt tijdens de kuur en minder na de kuur? Dat je gains moet kunnen vasthouden en dat hoog-androgene kuren je veel geven maar weinig om kunnen zetten in permanent resultaat?

Ben ik het mee eens, time-on is lekker, daarna niet zo meer...
Als 1e kuur kan het je misschien een paar blijvende kilootjes opleveren, maar als probeersel voor een ervaren kuurder zou ik er niet teveel van verwachten. Ben evenwel zeer benieuwd naar de resultaten mocht je het toch gaan doen!;)

dennis999 zei:
ook al heb je geen ervaring vertel dan eens wat je er van vindt;)

ik vind hem erg geil klinken, maar ik zou het zelf nooit doen.

1. ik drink liever baco dan alleen cola of bacardi; synergie tussen twee (of meerdere) stoffen, dat is pas geil!

2. wat al eerder is genoemd; ik denk dat je niet vrolijk wordt van die zwaar androgene kuur, en dan doel ik zowel op sides als op de time-off.

Met DBC en Loo eens...

Ik zou ook stacken al vind ik 1000mg test ook erg lekka klinken.(voor jou dan,Dennis).:D

gewoon 1000gtest en 800gtren...jummie..

Mijn voorkeur gaat ook naar een stack, heb een only kuur nooit interessant gevonden.

Suat zei:
Mijn voorkeur gaat ook naar een stack, heb een only kuur nooit interessant gevonden.

Heb je het wel geprobeerd? Ik ben namelijk van plan om komend voorjaar ook een test only te doen. Twijfel echter nog of ik misschien niet met bold moet stacken.

ja zet daar dan tenminste een oral bij en miss wat tren ace op het laatste

Bij mij werkte het wel als eerste kuur.. 500 mg sust.
voor 6 weken haha. slecht in de materie verdiept..

heb test-only gedaan gedurende 4weken: niet zo veel eig. behalve een verhoging in water (en libido+etc), nu 1week deca daarbij: lijkt wel alsof het puzzelstuk compleet is nu. Vl mr energie, drive, kracht, en gains lijken ook vaster/voller :D

btw, duo-deca rulezz

• Topic Starter Topic Starter
ben met jullie eens dat er eigenlijk een deca, primo of eq bijhoort
maar.....................
het is ook een gedachte.
1) komt bij dat big cat (met wie ik het vaak genoeg niet eens ben btw) van mening is dat een recreatieve bb'er alleen aan test genoeg heeft, dus zou een willen kijken wat dat oplevert.
2) de combi test en tren is natuurlijk helemaal top, maar vind tren best wel heftig voor mijn lijfje.
3) deca wil ik niet aanraken, ivm libido problemen die ik al van tren krijg laat staan van deca.
4) primo valt mijn haar keihard van uit.
5) blijft eq over, misschien maak ik wel een combi van test en eq.
6) denk dat een test only op zich niet echt belastend is voor je lijf, hoewel een gram test natuurlijk niet mis is..

thnx voor replies, maar wie heeft 't nu zelf geprobeerd??

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:

"zal ik het weer eens gaan verkondigen"? volgens mij is test niet alleen androgeen maar ook erg anabool.
ben met je eens dat je van een kuur met bv. primo en winny weinig overhoudt maar denk dat t met test only toch anders ligt.

heb je btw ervaring met test only? en dan bedoel ik ervaringen die gebaseerd zijn op omstandigheden waarin je spullen echt waren, je t verstand hebt van momenteel (dus daarmee bedoel ik oa. voeding op orde, goede kennis van trainen ed) of heb je die niet?

Test is idd zowel androgeen als anabool en bezit daardoor beide eigenschappen die noodzakelijk zijn voor een goede kuur.

Terug
Naar boven