Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
..en terecht. Het is redelijk veilig en zal in de toekomst bij andere kuren altijd terugkomen. Weet je meteen wat je van kuren moet voorstellen. Een beginner zal op 500mg test per week groeien als kool.
Zit cker wat in aangezien het altijd je basis zal zijn.
Echter mis ik de discussie op dit punt van DBC
Dat je van puur androgene kuur veel plezier hebt tijdens de kuur en minder na de kuur? Dat je gains moet kunnen vasthouden en dat hoog-androgene kuren je veel geven maar weinig om kunnen zetten in permanent resultaat
Zit cker wat in aangezien het altijd je basis zal zijn.
Echter mis ik de discussie op dit punt van DBC
Dat je van puur androgene kuur veel plezier hebt tijdens de kuur en minder na de kuur? Dat je gains moet kunnen vasthouden en dat hoog-androgene kuren je veel geven maar weinig om kunnen zetten in permanent resultaat
Ik heb eens 14 weken test only gedaan. Ik begon met 1000mg maar voelde me toen niet bepaald prettig... dus ben na 2 weken wat lager gaan zitten en dat beviel stukken beter. heb er wel de hele kuur 50 en later 75mg proviron bij genomen. Ik had geen last van terugval na de kuur en was daarom na een week al gestopt met mijn nakuur. Ik kwam dacht ik 12 kilo aan maar uiteindelijk een maand of 4 later toch 7 kilo behouden. Ik vond het met kracht nogal tegenvallen, maar werd wel zwaarder. De testo was van GS en ben nu van mening dat die van GG beter werkte bij mij. Ik heb ze afzonderlijk geprobeerd, maar GG voelde lekkerder en kreeg sneller meer kracht.
Kon dat er ook aan liggen dat die van GS maar 6 maanden houdbaar was en die van GG ruim 3 jaar misschien