MuscleMeat

ervaringen test-only

volgens mij heeft SAHR zoiets ook al eens geprobeerdt.

SAHR heeft precies dezelfde kuur met veel hoofdpijn gedaan... :D

Bart 2de blz ook lezen... :rolleyes:

Test only zou mij ook niet verkeerd lijken! Maar 1000mg is wel redelijk veel mischien.. dan kun je mischien wat minder nemen en het stacken?

test

Als je test alleen neemt in hoge dosis gaat je eigen test toch volledig plat , dus verlies je alles toch terug na kuur ?

• Topic Starter Topic Starter
In_Progress zei:
Test only zou mij ook niet verkeerd lijken! Maar 1000mg is wel redelijk veel mischien.. dan kun je mischien wat minder nemen en het stacken?

1000mg veel? vind ik voor iemand met mijn stats niet echt heel veel.
vorige kuur was 750mg test, 600mg bold en 100mg tren act eod.
dus vind 1 gr nog wel weinig:D

dennis999 zei:
"ben met je eens dat je van een kuur met bv. primo en winny weinig overhoudt maar denk dat t met test only toch anders ligt.

Nu ben je echt de boel aan het omdraaien. Met primo geen ervaring maar na winny hou je alles over van wat je aangekomen bent. Juist met test blaas je op als een gek en je wordt een soort waterbalon. Dat trek na je kuur weg dus blijft er minder over.

Verder over deca en tren. Het is niet de tren en deca die je direct impotent maken maar omdat het je eigen test vervangt krijg je daar op den duur last van maar met 250 mg test per week erbij zou je er al geen last van moeten hebben omdat je dan al hoger in je test zit dan normaal. Zelf 50 mg proviron per dag verhelpt dat al.

Ik denk dat je veel meer zal bereiken met 400 deca en 500 test dan met 1000 test. En ik denk dat je met deca ook veel meer bereikt dan met boldone en/of tren en dan hoef je helemaal niet zo extreem te gaan doseren.

endymion zei:
Nu ben je echt de boel aan het omdraaien. Met primo geen ervaring maar na winny hou je alles over van wat je aangekomen bent. Juist met test blaas je op als een gek en je wordt een soort waterbalon. Dat trek na je kuur weg dus blijft er minder over.

Hangt van de totale kuur af en of je winny tabs of depot gebruikt.

dennis999 zei:
5) blijft eq over, misschien maak ik wel een combi van test en eq.
Heb van de zomer nog test en eq gedaan (500 mg test en 400 mg EQ/week). EQ gaf weinig toegevoegde waarde maar dat kwam misschien omdat die wat laag gedoseerd was. Verder redelijk wat kilo's mee gepakt.

endymion zei:

Verder over deca en tren. Het is niet de tren en deca die je direct impotent maken maar omdat het je eigen test vervangt krijg je daar op den duur last van maar met 250 mg test per week erbij zou je er al geen last van moeten hebben omdat je dan al hoger in je test zit dan normaal. Zelf 50 mg proviron per dag verhelpt dat al.

Ik denk dat je veel meer zal bereiken met 400 deca en 500 test dan met 1000 test. En ik denk dat je met deca ook veel meer bereikt dan met boldone en/of tren en dan hoef je helemaal niet zo extreem te gaan doseren.

- bedoel meer et overhouden van minny: die harde look tijdens de kuur verlies ik binnen no time
- deca en tren maken niet impotent? zelfs in mijn vorige keer, 750mg test e en 100mg tren act eod, kreeg ik mijn lul op een gegeven moment niet helemaal goed hard meer. moest er echt proviron bijnemen
- met deca meer bereiken dan met tren? volgens mij heb je nog nooit tren gebruikt. tren is the juice of gods. pure kwaliteit ipv vochtballon van deca.
-eq? moet je gewoon lekker hoog inzetten dus minimaal @600mg p/w

Black Knight zei:
Heb van de zomer nog test en eq gedaan (500 mg test en 400 mg EQ/week). EQ gaf weinig toegevoegde waarde maar dat kwam misschien omdat die wat laag gedoseerd was. Verder redelijk wat kilo's mee gepakt.

eq@400mg is ook te weinig imo

bump aangezien op de grote amerkiaanse boards toch allemaal geadviseerd word als eerste keer test only....

Zwier zei:
bump aangezien op de grote amerkiaanse boards toch allemaal geadviseerd word als eerste keer test only....

..en terecht. Het is redelijk veilig en zal in de toekomst bij andere kuren altijd terugkomen. Weet je meteen wat je van kuren moet voorstellen. Een beginner zal op 500mg test per week groeien als kool.

idd. Mijn broer heeft ook test-only gedaan als eerste kuur op 500 mg/wk en hij ging er perfect op.

ben nu bezig met een test only op 2500mg ew.

week 1-14 test-e 2500mg ew
week 1-4 30mg dbol ed
week 1-16 proviron 50mg ed
week 1-16 adex 0.5mg ed
week 1-16 nolva 10mg ed

hgh op 6iu 5/2
slin en lr3 afwisselend 4/4

-rodge

rodge zei:
ben nu bezig met een test only op 2500mg ew.

week 1-14 test-e 2500mg ew
week 1-4 30mg dbol ed
week 1-16 proviron 50mg ed
week 1-16 adex 0.5mg ed
week 1-16 nolva 10mg ed

hgh op 6iu 5/2
slin en lr3 afwisselend 4/4

-rodge

Op de dbol en hgh na is dat idd een test only ;)

Ik denk trouwens dat je 250 mg bedoelt.

Terug
Naar boven