Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hm jah, ik zie het nou, in een van z'n vorige topics.
Tsja, ik moet Calyp toch gelijk gaan geven, met voeding en training is zoveel te bereiken, TS heeft zeker nog geen AAS nodig.
wie hangt er hier het klein kind uit?
met je degelijk zusje. je bent erin gebleven geloof ik.
vorig jaar trouwens ook op tren gegaan
500 sus
400 tren
als je je zo lastig voelt ga dan wa trainen ofzo ipv hier het mannetje uit te hangen
Je probeerde me tevergeefs aan te vallen, dan verlies je mijn respect en heb ik een counter gelanceerd die heel gevoelig lag, niet?
Met je fragiele ego en zeer matige zelfbeheersing zou ik ver wegblijven van tren. En dan nog wat dreigen met klappen op een internetforum, ook maar zonder dag je iets weet van je tegenstander, zijn we 14 jaar of in de 20?
Ik blijf bij mijn standpunt: ga trainen en eten, en kom binnen een paar jaartjes terug.
ik vraag hier wat raad aan mensen die mn vraag willen beantwoorden.
JIJ bent diegene die mij persoonlijk aanvalt!!
Heb je geen zin om raad te geven klik dan gewoon verder maar je moet hier niet het mannetje proberen uit te hangen!! toch niet tegenover mij!
toon eens een foto van als je 20 was. Woog je toen al 100kg miss?
ben je nog niet gedoet geweest calyptus?? hahaha moet je es stevig in je kakker genomen worden.. Ga je je vast beter voelen![]()
Mijn bedoeling was niet je aan te vallen, maar je te zeggen dat je nog lang niet klaar ben om te kuren. Dat je ego dat als een persoonlijke belediging aanziet, heeft te maken met dat je enkel een bevestiging van je kuurvoorstel wilt hebben ipv raad.
Als je "ja, doe maar" wilt horen ga je toch niet naar een forum, maar spreek je dat in op een bandje en druk je op play.
PS: ik weeg al van mijn 19 jaar boven 100kg, met 120kg op de top. En daar heb ik geen test of tren voor nodig gehad, maar vreten en trainen.
ik wil raad ivm mijn kuur niet over het feit of ik ga kuren. je kan me toch niet tegen houden!
Ik vind het spijtig voor je dat je je zo laat kennen, en onmogelijk kunt bemiddelen en op een normaal niveau kan communiceren.
Ik kan je makkelijk terug op je paard zetten, maar ik ga me weerhouden, en geen ban riskeren.
ik heb niet het id dat veel mensen happig zijn mensen te helpen met kuren die het aanzien als een snelle oplossing. Dat is namelijk het type dat voor de huidige mythes die in media over AS staan gezorgd heeft.
Als je je dan nog gedraagt als een stereotype roidrage freak, gaat hier nog minder volk zin in hebben.
Nick, wat is je BF nu?[/QUOTE
voedingswinkeltje waar ik mn shakes haal heeft me vorige week gemeten en ie kwam op 8% uit.
maar volgens mij is dit wat te laag. Denk eerder 10 ofzo.
Nick, wat is je BF nu?[/QUOTE
voedingswinkeltje waar ik mn shakes haal heeft me vorige week gemeten en ie kwam op 8% uit.
maar volgens mij is dit wat te laag. Denk eerder 10 ofzo.
Oke, dus je bent 23 jaar, 1,78m, 81kg met een BF van 10%, heb ik het zo goed?
Oke, dus je bent 23 jaar, 1,78m, 81kg met een BF van 10%, heb ik het zo goed?
ja klopt
Oke, je vertelde dat je een voedingsschema op excel had, kun je die eens posten?