Beetje huiverig voor jullie reacties, maar ga toch mn vraag stellen, het is tenslotte een forum.
Zullen vast wel lieve jongens tussen zitten
Aangenaam, ik ben Esmay,
22 jaar, 168 cm en 50 Kg
Hang hier al een tijd rond, en heb veel info over mn voeding hier vandaan gehaald, en zodoende een voedingsschema opgesteld.
BMR: 1334
Onderhoud: 1834
Aankomen: 2334
Ik heb mn schema onderverdeeld in 5 maaltijden van ongeveer 500 Kcal per stuk.
Kom per dag dus ongeveer uit op zo'n 2500 Kcal of meer per dag.
Haal mn calorieen zo veel mogelijk uit goede voeding, zoals pasta's, rijst, brood enz...
Genoeg om aan te komen, maar ben niet heel tevreden er mee, dus heb een tijdje geleden een weight gainer aangeschaft.
Inmiddels 4 potten verder en geen gewichtstoename bovenop wat in uit mn basis voeding haal.
Dus mijn vraag gaat eigenlijk over de weight gainer.....
Deze gebruik ik,
http://www.bodystore.nl/weight_gainer/weight_gainer.php
Zitten echt veel suikers in denk ik, want hij is echt mierzoet, dus is dat uberhaupt de juiste voor mij, of zit ik helemaal verkeerd.
Zoja, iemand misschien een suggestie voor een andere, liefst niet zo heel duur
Even voor de duidelijkheid, wil dus gewicht aankomen, geen spieren enzo...al vind ik het wel mooi bij jullie
Zullen vast wel lieve jongens tussen zitten

Aangenaam, ik ben Esmay,
22 jaar, 168 cm en 50 Kg
Hang hier al een tijd rond, en heb veel info over mn voeding hier vandaan gehaald, en zodoende een voedingsschema opgesteld.
BMR: 1334
Onderhoud: 1834
Aankomen: 2334
Ik heb mn schema onderverdeeld in 5 maaltijden van ongeveer 500 Kcal per stuk.
Kom per dag dus ongeveer uit op zo'n 2500 Kcal of meer per dag.
Haal mn calorieen zo veel mogelijk uit goede voeding, zoals pasta's, rijst, brood enz...
Genoeg om aan te komen, maar ben niet heel tevreden er mee, dus heb een tijdje geleden een weight gainer aangeschaft.
Inmiddels 4 potten verder en geen gewichtstoename bovenop wat in uit mn basis voeding haal.
Dus mijn vraag gaat eigenlijk over de weight gainer.....
Deze gebruik ik,
http://www.bodystore.nl/weight_gainer/weight_gainer.php
Zitten echt veel suikers in denk ik, want hij is echt mierzoet, dus is dat uberhaupt de juiste voor mij, of zit ik helemaal verkeerd.
Zoja, iemand misschien een suggestie voor een andere, liefst niet zo heel duur

Even voor de duidelijkheid, wil dus gewicht aankomen, geen spieren enzo...al vind ik het wel mooi bij jullie