bartman
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 486
+1 Toen ik 20 was had ik dezelfde mentaliteit. Ik was gruwelijk mager en dacht dat ik het ff kon oplossen door veel meer te vreten. Gevolg: nog steeds ecto maar dan met een dikke pens en een zwembandHieruit kan ik dus opmaken dat je vet wilt aankomen ipv spier? Geloof niet dat 50 kg bij 168 erg mager is. Zonde om zo'n slank figuur te gaan verzieken met spek imo.
Wat jij moet doen is oa lekker squaten en buikspieroeffening met een gezond voedingsprogramma. Geloof mij nou maar, je veranderd echt niet zomaar in een bb-ster.

Toen ben ik maar gaan trainen,en als ik terug kon kiezen dan wist ik het wel

) ben net als jij ook 1.68m, en ook begonnen op 50kg. Inmiddels ben ik na een paar maanden training en goede voeding een paar kilo aangekomen. Dit is voornamelijk spiermassa. Ik ben nu een stuk tevredener over m'n lichaam. Voorheen was ik heel erg slank, een beetje naar mager toe. Nu ben ik nog steeds erg slank, maar dan wel met wat stevigere armen en benen, en ik zit veel strakker in m'n vel. Ik oog nu gewoon iets 'voller'. Ik raad je dus zeker aan om wat aan krachttraining te gaan doen!