MuscleMeat

Essential Amino Stack - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

IronWarfare

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
4 dec 2007
Waardering
1.334
Lengte
1m83
Massa
110kg
Dit supplement heeft altijd meerwaarde, in welk geval dan ook. Ik zou zelf zeggen, pak het aan. Is toch weer extra.

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
+15 jaar member
Lid geworden
14 jun 2004
Waardering
2.286
We hebben een nieuwe smaak. Pina Colada, ik vind het een aanrader! :zuip:

peduh

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
3 mrt 2009
Waardering
17
Lengte
1m88
Massa
83kg
Vetpercentage
6%
Ik heb nu 6 weken EAS gebruikt en ik ben eigenlijk verbaasd over het resultaat. Ik zit al ongeveer 3 jaar op hetzelfde gewicht van 79...80kg met rond de 6%. Na iedere zomervakantie ben ik altijd ongeveer 4 kg aangekomen (vet). Vervolgens pak ik mijn vaste eetpatroon en trainingen weer op en na 6...8 weken zit ik weer op mijn oude gewicht. Ik heb vaak last van spierpijn en vermoeide spieren dus ik dacht laat ik eens EAS proberen.

Nu 6 weken verder heb ik vandaag de balans eens opgemaakt (zo vaak weeg en meet ik me niet). 83kg en 6% vet. Ik was er zelf verbaasd over. Ik heb niets extra's getraind, niet zwaarder, alles hetzelfde. Geen garantie dat het door EAS komt, maar het is wel erg toevallig. Ik ben er in ieder geval tevreden over :-)

marina1975

Never give up!
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2013
Waardering
9.969
Lengte
1m68
Hi Rene,

Voorheen was jij fan van de fruit punch.. maar hoe zit het met pina colada.. is het echt een aanrader?
heb hem 1 x geproefd en vraag me af of hij niet tegen gaat staan... anders vanaaf na uit eten bestellen.

Meningen van anderen zijn ook welkom.

IronWarfare

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
4 dec 2007
Waardering
1.334
Lengte
1m83
Massa
110kg
Hi Rene,

Voorheen was jij fan van de fruit punch.. maar hoe zit het met pina colada.. is het echt een aanrader?
heb hem 1 x geproefd en vraag me af of hij niet tegen gaat staan... anders vanaaf na uit eten bestellen.

Meningen van anderen zijn ook welkom.
Ook benieuwd hiernaar.. ga zeer snel weer bestellen namelijk :)

Vieze jij

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
3 okt 2012
Waardering
4.731
Lengte
1m92
Massa
130kg
Vetpercentage
14%
Ik heb nu 6 weken EAS gebruikt en ik ben eigenlijk verbaasd over het resultaat. Ik zit al ongeveer 3 jaar op hetzelfde gewicht van 79...80kg met rond de 6%. Na iedere zomervakantie ben ik altijd ongeveer 4 kg aangekomen (vet). Vervolgens pak ik mijn vaste eetpatroon en trainingen weer op en na 6...8 weken zit ik weer op mijn oude gewicht. Ik heb vaak last van spierpijn en vermoeide spieren dus ik dacht laat ik eens EAS proberen.

Nu 6 weken verder heb ik vandaag de balans eens opgemaakt (zo vaak weeg en meet ik me niet). 83kg en 6% vet. Ik was er zelf verbaasd over. Ik heb niets extra's getraind, niet zwaarder, alles hetzelfde. Geen garantie dat het door EAS komt, maar het is wel erg toevallig. Ik ben er in ieder geval tevreden over :-)

DBB 6% of the real deal ?

Dexa scan of zelf lopen prutsen ?

peduh

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
3 mrt 2009
Waardering
17
Lengte
1m88
Massa
83kg
Vetpercentage
6%
DBB 6% of the real deal ?

Dexa scan of zelf lopen prutsen ?

Huidplooi meting. Het was op de sportschool, dus geen arts, maar een serieuze instructeur

IronWarfare

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
4 dec 2007
Waardering
1.334
Lengte
1m83
Massa
110kg
Je hebt gelijk... hij is echt lekker! :D

je sample heeft me echt overgehaald.. en hoe jij er in geuren en kleuren met smaak over verteld uiteraard! :roflol:
Hmm.. overmorgen ben ik aan de beurt.. nog 1 training met Tropical en de pot is leeg.. ben nu erg benieuwd!

Even wat anders dan de smaak he, hoe werkt dit supplement voor jou?

marina1975

Never give up!
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2013
Waardering
9.969
Lengte
1m68
Hmm.. overmorgen ben ik aan de beurt.. nog 1 training met Tropical en de pot is leeg.. ben nu erg benieuwd!

Even wat anders dan de smaak he, hoe werkt dit supplement voor jou?
Ik wissel nu gewoon af. :D
Het geeft me wat meer energie tijdens het trainen lijkt het. Ik merk wel sneller herstel dan wanneer ik het niet neem

IronWarfare

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
4 dec 2007
Waardering
1.334
Lengte
1m83
Massa
110kg
Ik wissel nu gewoon af. :D
Het geeft me wat meer energie tijdens het trainen lijkt het. Ik merk wel sneller herstel dan wanneer ik het niet neem
Dat heb ik ook. Verzuring blijft ook langer uit en herstel beter tussen m'n setjes door. Echt een blijvertje :)

DennisLB52

Cool Novice
Lid geworden
4 jul 2016
Waardering
85
Lengte
1m83
Massa
94kg
Mij viel het nut van EAS pas op na m'n pot op was en ik het even niet meer gebruikte. Ik had veel meer dan gewoonlijk last van spierpijn na het trainen dan toen ik het wel gebruikte. Ik gebruik de green apple trouwens en die vind ik echt goed om te drinken tijdens de gymsessie.

Bovenaan