AndroidHealthClinic

Eten kopen of krijgen?

Playy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
74kg
Hallo,

ik woon nog thuis en ga volgende week met mijn nieuwe sportschema en mijn bulk schema beginnen. Maar hoe komen jullie aan jullie voedsel? Ik moet het zelf halen/betalen. Hoe zit dat bij jullie? Kopen jullie ouders het, of moet je net als ik alles wat je opvreet naast het avondeten zelf betalen?

me ouders halen alleen dingen die ze normaal ook moeten halen, zoals brood, broodbeleg en drinken (melk).

Verders haal ik alles zelf, rijst, kip, kwark, pindakaas, vis brinta, eieren en de rest.

ben in de week zo een 25 euro kwijt aan dingen die ik extra eet.

ik steel voedsel. meestal ga ik boodschappen doen en eet zowat de halve kar leeg. vervolgens pak ik iemand anders zijn karretje en reken ik alleen een pakje kauwgom af.
en a la "the big lebowski"" , alleen nog een stapje erger. melk drinken en ik zet het terug.

wordt alleen wel lastig nu. moet elke drie dagen een andere supermarkt zoeken, want ik wordt ontdekt.:(

Ouders betalen alles :D In het begin zelf dingen kopen maar op gegeven moment ging me ma het standaard meenemen wanneer zij boodschappen ging doen :). De kwark,brinta,kip,noten etc neemt zij dus nu elke keer mee. Soms als ik wat anders wil proberen en ik vraag of ze dat mee wilt nemen doet ze dat ook:cool:.

• Topic Starter Topic Starter
Ouders betalen alles :D In het begin zelf dingen kopen maar op gegeven moment ging me ma het standaard meenemen wanneer zij boodschappen ging doen :). De kwark,brinta,kip,noten etc neemt zij dus nu elke keer mee. Soms als ik wat anders wil proberen en ik vraag of ze dat mee wilt nemen doet ze dat ook:cool:.

Haha hoop dat het bij mij ook zo gaat. Moet eerst alles zelf halen, zal wel kijken hoe duur alles word.

Me moeder koopt altijd alles :) happy me

verwende nesten.

Sinds ik wat serieuzer ben gaan eten, zagen ze dat ik volledig afwijkte van wat hun aten.

Duss.. Ja dan moest ik wel zelf betalen anders werd ik te duur.

resultaat
Mijn weekelijks voedsel kosten 40eu ongeveer (vooral vlees en noten zijn duur)
Weekelijks voedsel voor mijn ouders en broer 50euro

Het nodige is inhuis. Brood en rijst en macaroni. de rest moet ik zelf kopen.
Dat kost mij ongeveer 140 per maand, ben nu alleen werkloos. Dus wat dwarnie zei moet ik ook maar eens doen.

alleen rijst/kwark/fruit/melk word betaald, rest niet.

dure hobby, maar dan denk je wel 2x voor je een keer junkt of een training overslaat

Ouders hallen alles, of er moet eens zijn dat ze iets vergeten is dan haal ik het zelf:)

Mijn ouders betalen alles ook whey enz :roflol:

ik haal alles.... ook dat van mijn ouders

Mijn ouders zaten ook te zeiken dat ik veel at, ik stelde voor om het zelf te betalen.. En toen zeiden ze; is niet nodig, zolang je bij ons in woont betalen wij je eten. :D Moet wel mijn supplementen zelf betalen. Ook wel logisch. :)

Hallo,

ik woon nog thuis en ga volgende week met mijn nieuwe sportschema en mijn bulk schema beginnen. Maar hoe komen jullie aan jullie voedsel? Ik moet het zelf halen/betalen. Hoe zit dat bij jullie? Kopen jullie ouders het, of moet je net als ik alles wat je opvreet naast het avondeten zelf betalen?

me moeder haat voedsel, ik en me pa waren de enigste die eten gingen halen, maar toch iedereen heeft een andere smaak en me pa is geen bodybuilder dus haal je zelf wat bij je schema hoort. je bent al 18

---------- Post toegevoegd Sun 26 Aug 2012 om 21:39 ----------

ik steel voedsel. meestal ga ik boodschappen doen en eet zowat de halve kar leeg. vervolgens pak ik iemand anders zijn karretje en reken ik alleen een pakje kauwgom af.
en a la "the big lebowski"" , alleen nog een stapje erger. melk drinken en ik zet het terug.

wordt alleen wel lastig nu. moet elke drie dagen een andere supermarkt zoeken, want ik wordt ontdekt.:(

ze hadden eerst bij zo een supermarkt fotos van mij in dat filiaal gezet :S:S omdat ik altijd daar ging jatten.

meestal bedeelde ik bij de supermarkt, maar nu hebben ze me door :(

ik ga wel mee met mijn ouders naar de supermarkt voor spullen die ik nodig heb cornflakes, kwark etc. Whey haalt mijn vader samen met mij, hij gebruikt het ook soms ;)

Terug
Naar boven