AndroidHealthClinic

EU gaat door met linkse plannen.

Bezoekers in dit topic

je blijkt dus IMO idd een egoistische hufter te zijn!
:eek:

alleen je eigen belangen tellen, ook al moet dat ten koste gaan van anderen die de hulp hard nodig hebben..........
:mad:

Deze mensen zitten in een oorlog en proberen te vluchten, maar het is niet aan europa om deze mensen op te vangen, het zijn irakezen en ookal zijn het vluchtelingen, ze zijn voor de toekomst levensgevaarlijk en horen niet thuis op europees grondgebied, laat ze vluchten naar andere islamitische landen waar ze meer thuishoren, want deze mensen kunnen in de toekomst een gevaar zijn voor de europese bevolking, en dat is waar ik aan denk, aan de oorspronkelijk bevolking die weer de dupe zijn van het smerige misdaadwerk van deze haatsnorren, want we zien toch dagelijks weer wat er gebeurd door islamieten, en dat zijn nog niet eens de irakezen, die kunnen nog smeriger zijn.dit zijn mensen die we voor geen goud hier willen hebben.
 
Deze mensen zitten in een oorlog en proberen te vluchten, maar het is niet aan europa om deze mensen op te vangen, het zijn irakezen en ookal zijn het vluchtelingen, ze zijn voor de toekomst levensgevaarlijk en horen niet thuis op europees grondgebied, laat ze vluchten naar andere islamitische landen waar ze meer thuishoren, want deze mensen kunnen in de toekomst een gevaar zijn voor de europese bevolking, en dat is waar ik aan denk, aan de oorspronkelijk bevolking die weer de dupe zijn van het smerige misdaadwerk van deze haatsnorren, want we zien toch dagelijks weer wat er gebeurd door islamieten, en dat zijn nog niet eens de irakezen, die kunnen nog smeriger zijn.dit zijn mensen die we voor geen goud hier willen hebben.

:roflol::roflol::roflol::roflol:
Jij bent zo grappig. Ik heb gewoon medelijden met je dat jij er serieus zo over denkt.
 
:roflol::roflol::roflol::roflol:
Jij bent zo grappig. Ik heb gewoon medelijden met je dat jij er serieus zo over denkt.

Dat jij een allochtoon bent die als missie het islamiseren van nederland heeft is al duidelijk uit al je posts, je staat voor alles wat met het islamiseren, koloniseren en veranderen van ons cultuur te maken heeft.

Als ik aan de macht was geweest had ik jou op laten sporen door de politie en je buiten de grenzen laten zetten met je extremistische posts.
 
Dat jij een allochtoon bent die als missie het islamiseren van nederland heeft is al duidelijk uit al je posts, je staat voor alles wat met het islamiseren, koloniseren en veranderen van ons cultuur te maken heeft.

Als ik aan de macht was geweest had ik jou op laten sporen door de politie en je buiten de grenzen laten zetten met je extremistische posts.

Oh brother. Hoe kan je hier nou serieus op reageren?

Je maakt jezelf een beetje belachelijk bro. Beetje zoals je grote voorbeeld;)
 
Oh brother. Hoe kan je hier nou serieus op reageren?

Je maakt jezelf een beetje belachelijk bro. Beetje zoals je grote voorbeeld;)

Je zit hier gewoon even duizenden irakezen die naar europa gehaald worden goed te keuren, dit is vragen om problemen en dat weet jij ook.
 
Je zit hier gewoon even duizenden irakezen die naar europa gehaald worden goed te keuren, dit is vragen om problemen en dat weet jij ook.

Jij wilt even duizend onschuldige irakezen die "wij" in samenwerking met de VS het land uit jagen, de rug toekeren.

En in tegenstelling tot jou vind ik de islamisering de grootste hoax die er is. Allemaal bangmakerij, door mannetjes met kleine ego's.

Maar goed, nuff said.
 
Jij wilt even duizend onschuldige irakezen die "wij" in samenwerking met de VS het land uit jagen, de rug toekeren.

En in tegenstelling tot jou vind ik de islamisering de grootste hoax die er is. Allemaal bangmakerij, door mannetjes met kleine ego's.

Maar goed, nuff said.

Jullie weten wel hoe jullie de mensen rustig kunnen praten, maar ondertussen maken jullie je wel druk over buitenlanders als we die niet netjes toelaten (terwijl jij deze mensen niet eens persoonlijk kent) En dat is het nou met jou en anderen, ze weten precies hoe ze moeten praten maar ondertussen gaat de islamisering wel door.

De islamisering is er, de cijfers en onze eigen ogen laten dit zien, dat de islamisering geen gevaar is voor onze landen dat is indd een hele grote hoax.
 
Jij wilt even duizend onschuldige irakezen die "wij" in samenwerking met de VS het land uit jagen, de rug toekeren.

En in tegenstelling tot jou vind ik de islamisering de grootste hoax die er is. Allemaal bangmakerij, door mannetjes met kleine ego's.

Maar goed, nuff said.

Krijgt een islamitisch gezin ook de regel dan van maximaal 1 kind, nee toch denk het niet.
 
stuur die gasten maar naar de VS toe. land is groot zat.
 
"Arnoldfan" Een geboren leider.
 
Deze mensen zitten in een oorlog en proberen te vluchten, maar het is niet aan europa om deze mensen op te vangen, het zijn irakezen en ookal zijn het vluchtelingen, ze zijn voor de toekomst levensgevaarlijk en horen niet thuis op europees grondgebied, laat ze vluchten naar andere islamitische landen waar ze meer thuishoren, want deze mensen kunnen in de toekomst een gevaar zijn voor de europese bevolking, en dat is waar ik aan denk, aan de oorspronkelijk bevolking die weer de dupe zijn van het smerige misdaadwerk van deze haatsnorren, want we zien toch dagelijks weer wat er gebeurd door islamieten, en dat zijn nog niet eens de irakezen, die kunnen nog smeriger zijn.dit zijn mensen die we voor geen goud hier willen hebben.
het is wel aan europa om deze mensen op te vangen, ik ben ook wel voorstander dat turkije lid word van de europese unie, en zo de situatie in dat land verbeteren en als vangnet gebruiken van islamitische vluchtelingen
 
het is wel aan europa om deze mensen op te vangen, ik ben ook wel voorstander dat turkije lid word van de europese unie, en zo de situatie in dat land verbeteren en als vangnet gebruiken van islamitische vluchtelingen
:D

zo had ik het idd nog niet bedacht, wel een aardige oplossing!
:thumbs:
 
het is wel aan europa om deze mensen op te vangen, ik ben ook wel voorstander dat turkije lid word van de europese unie, en zo de situatie in dat land verbeteren en als vangnet gebruiken van islamitische vluchtelingen
Ja laten we Turkije erbij nemen en dan vervolgens verder laten islamiseren :duh:
 
Turkije is toch een islamitisch land

Welnee joh, daar zie je geen hoofddoeken etc, zelfde als in Marokko, het zijn de groepjes berguitschot wat allemaal naar Europa is verhuisd, in Turkije en Marokko zijn ze zelfs blij dat 't daar allemaal opgerot is.
 
Welnee joh, daar zie je geen hoofddoeken etc, zelfde als in Marokko, het zijn de groepjes berguitschot wat allemaal naar Europa is verhuisd, in Turkije en Marokko zijn ze zelfs blij dat 't daar allemaal opgerot is.

klopt. in turkije is gewoon scheiding van kerk en staat.

En ontopic..... ik weet niet wie er verder hier de huidige vluchtelingen uit iran en irak kent, maar dit zijn over het algemeen juist de mensen die zich afkeren van de sharia, voorstanders van democratie zijn etcetera.

Daarnaast zijn het vaak ook nog de intelligentia, dokters, ingenieurs, schrijvers, dus arnoldfan...je hoeft niet bang te zijn dat ze op jouw baantje uit zijn :D (360 graden draaien is hilarisch, jammer dat het niet zo bedoeld was)
 
Daarnaast zijn het vaak ook nog de intelligentia, dokters, ingenieurs, schrijvers, dus arnoldfan...je hoeft niet bang te zijn dat ze op jouw baantje uit zijn :D (360 graden draaien is hilarisch, jammer dat het niet zo bedoeld was)

Dat zie ik ook, ik ken een stel Irakezen en het zijn allemaal mensen van betere komaf die hierheen gekomen lijken te zijn als ik af mag gaan op dit selecte groepje. Universitaire docenten (in Irak, is hier wat lastiger om dan op hetzelfde niveau aan de bak te komen) bijvoorbeeld, of werkzaam in de financieele sector die hun kinderen al in Londen hebben laten studeren vaak (Irak heeft een sterke link met Engeland door historische gebeurtenissen). Kerel die ik ken, heeft me min of meer kennis laten maken met zijn familie en Iraakse sociale kring en dit waren stuk voor stuk aanwinsten op de maatschappij met kinderen aan de weg timmerend, of een nuttige carriere startend, op een manier waar veel Nederlands afgestompt tuig een puntje aan kan zuigen.

Wat betreft geloof zijn ze uiteraard moslim maar weten te relativeren zoals hier gematigd christenen/katholieken dit weten te doen en waren bijvoorbeeld blij dat Amerika ingreep al zijn ze daar wel op terug gekomen na een paar jaar ellende en sterfgevallen in de familie/omgeving maar altijd met nuance richting het Westen en Israel. Wat me vooral opvalt is dat ook voor hen het kapitalisme duidelijk lonkt, typisch gevallen die perfect blenden met een Westerse maatschappij met een zelfredzaamheid en relativeringsvermogen die je hier zo hard nodig gaat hebben.
 
Back
Naar boven